[B4 1.9 1Z] Przewody świec żarowych w 1.9 TDI Kapturki/Fajki
Lepiej dmuchać na zimne niż potem zostać np. przy wymianie świec żarowych w szczerym polu z urwaną fajką w łapiehudy pisze:Tylko po co to wielokrotnie ściągać?
W kilku nowszych Mercedesach (dieslach) np. konstruktorzy nie przewidzieli że wtyczki od wtryskiwaczy piezoelektrycznych będą często ściągane (bo same wtryskiwacze się okazały wadliwe). Skutkiem tego po kilku wyciągnięciach wtyczek - wszystko się rozsypywało.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
No tak faktycznie jak ktoś będzie wymieniał świece w nocy w szczerym polu to by było kiepsko jak by mu się kable pourywały Jaszcze nad głową wrzeszcząca baba która na okrągło będzie klepać że mówiła by kupić nowy samochód a nie jeździć starym dziadem <ok>tomek83 pisze:Lepiej dmuchać na zimne niż potem zostać np. przy wymianie świec żarowych w szczerym polu z urwaną fajką w łapie
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
ile to razy ja to slyszalemhudy pisze:nad głową wrzeszcząca baba która na okrągło będzie klepać że mówiła by kupić nowy samochód a nie jeździć starym dziadem <ok>
dobra dzieki panowie, chyba zastosuje sie do tych kapturkow, bo teraz w zimne dni mnie cos trafia , kable luzne na swiecach i pali jak jakiks trup
Dzisiaj przerobiłem fajki na złączkę elektryczną, byłem też na szrocie i zakupiłem dwie listwy jedna z golfa , druga z seata toledo identyczne jak na zdjęciu wyżej. Czy z podłączeniem tej listwy jest dużo zabawy? Od każdej fajki mamy jeden przewód czyli razem 4, a z listwy wychodzą dwa. Podpowie Ktoś jak to połączyć?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma ,bo mieć nie ma prawa .Przy obecnych temperaturach i tak świece nie grzeją .Pisałem już tyle razy że już mi sie znudziło ,ale widzę że znowu muszę przypomnieć ...świece w tdi w temperaturach powyżej 5 stopni i tak nie grzeją ,wiec to czy są spalone ,czy sprawne nie ma żadnego wpływu na odpalanie zimnego silnika ,a tym bardziej na pracę rozgrzanego .Nawet poniżej zera ich wpływ na odpalanie jest symboliczny ,a zdrowe i poustawiane jak należy tdi ,odpala bez problemu przy spalonych wszystkich świecach nawet przy kilkunastostopniowych mrozach...może wtedy co najwyżej chwilę nie równo popracować silnik i tyleronni10 pisze: czy niezalozona fajka ma wpływ na prace rozgrzanego silnika?
MUNIOR pisze:Nie ma ,bo mieć nie ma prawa .Przy obecnych temperaturach i tak świece nie grzeją .Pisałem już tyle razy że już mi sie znudziło ,ale widzę że znowu muszę przypomnieć ...świece w tdi w temperaturach powyżej 5 stopni i tak nie grzeją ,wiec to czy są spalone ,czy sprawne nie ma żadnego wpływu na odpalanie zimnego silnika ,a tym bardziej na pracę rozgrzanego .Nawet poniżej zera ich wpływ na odpalanie jest symboliczny ,a zdrowe i poustawiane jak należy tdi ,odpala bez problemu przy spalonych wszystkich świecach nawet przy kilkunastostopniowych mrozach...może wtedy co najwyżej chwilę nie równo popracować silnik i tyleronni10 pisze: czy niezalozona fajka ma wpływ na prace rozgrzanego silnika?
Byłem w trasie, a pod ręką miałem tylko telefon i nie miałem czasu poczytać czy to ma coś do rzeczy, czy też nie. Fajkę zauważyłem podczas sprawdzania oleju w trasie i mnie to zaciekawiło, więc co do gorszej pracy silnika to faktycznie mi się wydawało. Samochód chodzi jak najbardziej normalnie