Zgadza się trepek źle Cię zrozumiałem. Jeżeli Młody pisze że tam było robione to powinno być ok.Właśnie o to mi panie chodzi. Mogło pochwytać na górze a pierścionki jeszcze nie lub głowica nie ma szczelności na zaworach i olej się dostaje do komory spalania "od góry".
[1.9TDI 1Z]przyczyna brania oleju ??
Panowie równie dobrze mogą to być pierścienie zgarniające.
Miałem ten sam przypadek w jetta 1,6 td po remoncie po roku zaczęła brać znowu olej.
zrobiłem mały test :
1 zmieniłem olej z Castrola na Mobila 15w40
2 wymieniłem tak olej cztery razy po 5000 km i zauważyłem że spalanie oleju się zmniejszyło.
na 5000 km opierdzielił mi litr oleju więc to mówi samo za sienie.
możesz kolego sprawdzić jeszcze ciśnienie na tłokach to naprawdę dużo nie kosztuje ale będziesz miał pewność na czym stoisz.
Miałem ten sam przypadek w jetta 1,6 td po remoncie po roku zaczęła brać znowu olej.
zrobiłem mały test :
1 zmieniłem olej z Castrola na Mobila 15w40
2 wymieniłem tak olej cztery razy po 5000 km i zauważyłem że spalanie oleju się zmniejszyło.
na 5000 km opierdzielił mi litr oleju więc to mówi samo za sienie.
możesz kolego sprawdzić jeszcze ciśnienie na tłokach to naprawdę dużo nie kosztuje ale będziesz miał pewność na czym stoisz.
wielka dziękówa za podpowiedzi już w nowym roku pojade sprawdzi sprężanie i w razie potrzeby znów się odezwe
I życzę NAM wszystkim żeby w tym nowym roku nasze ZŁOTKA nie sprawiały kłopotu
[ Dodano: 2011-11-21, 09:34 ]
no i koledzy sprawa wyjaśniona. miałem ostatnio mały przypływ lewej gotówki i postanowiłem rozebrać audi. stwierdzona usterka SKRZYWIONY JEDEN KORBOWÓD Korbowód wymieniony pierścienie też (choć nie wyglądały na to żeby puszczały) panewki też wymieniłem i oczywiście wszystkie uszczelki. zrobiłem już ponad 5 tys i oleju nie ubywa także wszystko jest ok. ale na zimnym silniku jeszcze troche na niebiesko. czemu tak ?
I życzę NAM wszystkim żeby w tym nowym roku nasze ZŁOTKA nie sprawiały kłopotu
[ Dodano: 2011-11-21, 09:34 ]
no i koledzy sprawa wyjaśniona. miałem ostatnio mały przypływ lewej gotówki i postanowiłem rozebrać audi. stwierdzona usterka SKRZYWIONY JEDEN KORBOWÓD Korbowód wymieniony pierścienie też (choć nie wyglądały na to żeby puszczały) panewki też wymieniłem i oczywiście wszystkie uszczelki. zrobiłem już ponad 5 tys i oleju nie ubywa także wszystko jest ok. ale na zimnym silniku jeszcze troche na niebiesko. czemu tak ?