Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Przymulone autko i szum od strony pasażera pow.

legendarny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
Lokalizacja: Jarosław

[B4 1.9 1Z] Przymulone autko i szum od strony pasażera pow.

Post autor: legendarny » 05 maja 2016, 10:21

Witam mam problem z moim autkiem, a mianowicie jest przymulone i przy rozpędzaniu od 2000 tys. obrotów słychać szum z silnika, tak jakby powietrze gdzieś z turbo uciekało. Autko też troszkę za bardzo kopci. Z góry dzięki za pomoc. Przepraszam jeżeli taki temat był już poruszony, lecz z braku czasu nie grzebałem w forum. v/max jaką udało mi się osiągnąć to 160 dalej już nie szedł.

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 05 maja 2016, 11:40

Sprawdź, czy jest gdzieś nieszczelność koło turbiny. Podepnij pod vaga i zobacz czy będą jakieś błędy.

legendarny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: legendarny » 05 maja 2016, 11:57

Kolega raz podpinał i nie łączyło mu z autem.

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 05 maja 2016, 12:11

Jaki osprzęt- Bosch czy Pierbug? Jak Bosch to musi ustawić w start baud 240 aby się połączyć.

legendarny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: legendarny » 05 maja 2016, 13:29

Bosch, jak do niego zajadę spróbujemy jeszcze raz ;)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 maja 2016, 15:32

legendarny pisze: i przy rozpędzaniu od 2000 tys. obrotów słychać szum z silnika
Posprawdzaj przewody , bo pewnie gdzieś nieszczelność jest.

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 05 maja 2016, 17:24

W szczególności przewód Turbo -> IC. Jakiś czas temu przerabiałem ten temat ;-)

Awatar użytkownika
darekmalickiwp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
Imię: Darek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie

Post autor: darekmalickiwp » 05 maja 2016, 19:05

Miałem podobne objawy. U mnie pękł przewód turbo- kolektor ssący.

legendarny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: legendarny » 05 maja 2016, 19:42

Pod maską z góry nie widać żadnego pęknięcia ani rozszczelnienia, jak będzie czas to odepnę węże i pooglądam dokładnie, zobaczę też u kumpla na VAG'u co mi wyskoczy i wyreguluję wtryski. A i czy jak kiedyś lał mi się olej z turba (aktualnie się nie leje- podgrzana i dokręcona podkładka) to intercooler będzie do wyczyszczenia?

P.S. tym autem musiał jeździć wcześniej jakiś dziad :/

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 maja 2016, 20:48

Zawsze bedą tam jakies opary , więc profilaktycznie mozna go wyczyścić.

misiekb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 423
Rejestracja: 09 wrz 2013, 18:12
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: misiekb4 » 06 maja 2016, 10:32

Możesz od razu sprawdzić czy coś z uszczelek kolektorów jeszcze zostało. U mnie pojawiał się specyficzny swist. Wymieniłem uszczelki i po problemie ;-)

legendarny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: legendarny » 06 maja 2016, 18:14

Koledzy jest jeszcze jedna sprawa, olej tak jakby mi wyciekał z przepływomierza.

Awatar użytkownika
darekmalickiwp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
Imię: Darek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie

Post autor: darekmalickiwp » 06 maja 2016, 18:51

Tam nie powinno być oleju. Chyba turbinka się kłania.

Awatar użytkownika
collect6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 07 sie 2015, 20:46

Post autor: collect6 » 06 maja 2016, 19:15

Cześć
Sprawdź tą gumę zaznaczoną na zdjęciu. Podciśnienie jest tam spore i często je rozrywa. Moją rozerwało od spodu i dopiero po demontażu dało się wykryć usterkę. Jedynymi objawami było głośny syk na wysokich obrotach oraz lekko zachlapane olejem.
Obrazek

legendarny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: legendarny » 06 maja 2016, 22:04

Ok, dam znać najszybciej jak będę mógł się tym pobawić, na razie czynie przygotowania i czekam aż synek wyskoczy ^^

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl