po to żeby dobrze ustawić kąt rozrządu, dwie krzywki w górze to trochę za mało dokładności. Pompę blokuję się trzpieniem o średnicy ok 15mm (lub 6mm w nowszej opcji). żadnych znaków i nacięć. Ustwiasz wł korbowy na GMP, pompę na trzpień, wałek r na blokadę (ewentualnie na coś równego i płaskiego), zakładasz pasek, naciągasz, dokręcasz koło rozrzadu, dwa obroty próbne silnikiem (za wał korbowy) i wszystko.przemekb4 pisze:a powiedz mi wojtek czemu mam luzowac kolo od rozrzadu.dzis ustawilem wlasnie tak jak to opisales i dalej nie pali.zalamka ze tak powiem.tyle razy robilem glowice i pierwszy raz mam takie jaja.
[b4 1.9tdi 1z]rozrzad
spoks.ustawilem wszystko tak jak opisaliscie poblokowalem ,troche samostartu i tyka jak w zegarku.zle pompa byla ustawiona.troche podczas jazdy ale to minimalnie kopci -bialo-niebieski dymek.takze wielkie dzieki za pomoc i mysle ze za dwa tygodnie jade do polski to te 2000km zrobie bez przygod.JESZCZE RAZ WIELKIE DZIEKI