Panowie miałem przerwana rurkę podciśnieniowa idącą od serwa do takiego rozdzielacza co cyka.
Jaką to spełnia funkcje?
mógłby być jakieś tego konsekwencję?
[B4 TDI Bosch] Rurka podciśnienia idąca od serwo
Prawdopodobnie chodzi o zawór n18, steruje on pracą zaworu EGR.
Konsekwencje przerwanego wężyka to spadek podciśnienia. A ogólnie to najlepiej z zaworu EGR zrezygnować, jeśli jest sprawny i trzyma to można tylko wężyk ściagnąć i zaślepić zeby syfu nie ssał i byl szczelny a jeżeli nie to wstawić blaszki pomiędzy zawór a kolektor blaszki. Było juz o Tym wiele razy na forum.
Konsekwencje przerwanego wężyka to spadek podciśnienia. A ogólnie to najlepiej z zaworu EGR zrezygnować, jeśli jest sprawny i trzyma to można tylko wężyk ściagnąć i zaślepić zeby syfu nie ssał i byl szczelny a jeżeli nie to wstawić blaszki pomiędzy zawór a kolektor blaszki. Było juz o Tym wiele razy na forum.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
:shock: A gdzie zamienne :roll: i gdzie tak samo :!: takie rzeczy to w turbinach VNT .N75 u nas działa upuszczając ciśnienie , w VNT robi to samo tyle że z podcisnieniem a co do skutków pęknietego węzyka podciśnienia przy servo ,to prucz słabszego wspomagania hebli to raczej innych nie ma :mrgreen:Snafu pisze:N75 i N18 sa ze sobą zamienne działają tak samo więc może chyba też cykać.