Witam, niedawno padł mi silnik w avancie 1.9 tdi 1Z, kupiłem drugi silnik i dałem do zamontowania, niestety okazało się, że silnik wcześniej był w passacie, gdzie jest montowany poprzecznie a w audi wzdłużnie, i tu moje pytanie czy istnieje możliwość zamontowania go w moim audi, nie wiem, na przykład czy można jakoś przespawać mocowania, proszę o radę .
Pozdrawiam Michał.
[B4 1.9 1Z 90KM] SIlnik 1Z mocowanie
Czyli wystarczy, jak dobrze rozumiem tylko przemontować łapy ze starego do nowego.
[ Dodano: 2013-06-28, 16:10 ]
Witam, mechanik powiedział, że nie można zamontować łap w ten sposób żeby pasowały do mojego Audi, czy jest to możliwe czy po prostu mechanik nie ma pojęcia o tym co robi.
Proszę o pomoc bo już nie wiem co robić.
[ Dodano: 2013-06-28, 16:10 ]
Witam, mechanik powiedział, że nie można zamontować łap w ten sposób żeby pasowały do mojego Audi, czy jest to możliwe czy po prostu mechanik nie ma pojęcia o tym co robi.
Proszę o pomoc bo już nie wiem co robić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
łapy trzeba przełożyć i miskę olejową zmienić
tutaj lektura http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
p.s. zmień mechanika <ok>
tutaj lektura http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
p.s. zmień mechanika <ok>
aleście chłopakowi pomogłi. dla potomnych: jesli już strzelicie babola i kupicie poprzeczniaka, to zmieniacie sanki przedniego zawieszenia na takie np z audi B3 z silnikiem czterocylindrowym.
inaczej pozostaje tylko dorabianie łap.
poza tym do zmiany miska, i smok pompy olejowej. turbo musi stać na kolektorze jak w silnikach TD bo w poprzecznych TDI turbo wii na kolektorze i będzie nam kolidować z łapą.
ale przy zmienionych sankach i na to jest sposób: zakładamy prawą łapę silnika od audi B2 z silnikami Diesla.
Wertyn, tutaj niestety nie masz nadlewów w których możesz gwintować. to przejdzie ale w sinlikach z passatów B5 i A4 B5
inaczej pozostaje tylko dorabianie łap.
poza tym do zmiany miska, i smok pompy olejowej. turbo musi stać na kolektorze jak w silnikach TD bo w poprzecznych TDI turbo wii na kolektorze i będzie nam kolidować z łapą.
ale przy zmienionych sankach i na to jest sposób: zakładamy prawą łapę silnika od audi B2 z silnikami Diesla.
Wertyn, tutaj niestety nie masz nadlewów w których możesz gwintować. to przejdzie ale w sinlikach z passatów B5 i A4 B5