[All] Silnik z Passata B4 1.9TDI 1Z
[All] Silnik z Passata B4 1.9TDI 1Z
Witam wszytskich. Pisze to tutaj bo śilniki passata to prawie to samo co audi. Mam takowy śilnik i chciałbym go założyć do mojego audi 80 b3. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak streowana jest pompa wtryskjowa w tym śilniku, bo chyba jakoś przez komputer.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2009, 09:15 przez sisu32, łącznie zmieniany 2 razy.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Pompa jest elektroniczna i sterwoana jest przez steronik silnika (ECU) Jeśli chcesz wsadzić cały motor to nie powinno byc wiekszych problemów jedynie ułożenie łap napewno sie różni, bo w passacie silnik jest wsadzony poprzecznie a nie wzdłużnie jak w adui, kolejna różnica to umijecowienie ICka w audi jest w całkiem innym miejscu niż w passacie, silnk niby 1Z ale troche sie różni.... musisz mieć do tego kompletne wiazki i oczywiscie sterwonik. <ok>
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
ECU - komputer sterujacy praca całego silnka, w tym też pompą wtryskową.
ICek - Intercooler
Sterownik Silnka - to własnie ECU
Jest jedne taki sposób zeby zrobić TDIka bez elektorniki To sie nazywa M - TDI czyli pompa wtryskowa z zwykłego TD na linke:)
Ale raczej gra nie warta świeczki. <ok> Skompletuj wiazke i sterownik i do dzieła, albo najlepiej sprzedaj ten silnk i kup od audi kompletny.
ICek - Intercooler
Sterownik Silnka - to własnie ECU
Jest jedne taki sposób zeby zrobić TDIka bez elektorniki To sie nazywa M - TDI czyli pompa wtryskowa z zwykłego TD na linke:)
Ale raczej gra nie warta świeczki. <ok> Skompletuj wiazke i sterownik i do dzieła, albo najlepiej sprzedaj ten silnk i kup od audi kompletny.
sisu32
Posiadam oryginalna wiązkę silnika 1Z wraz ze sterownikiem/komputerem zarówno z przepływka Bosch jak i Pierburg.
Pamiętaj o wymianie kolektora wydechowego.
Gdybyś chciał kupić to posiadam też silnik 1Z z całym osprzętem od Audi b4 po przebiegu 160 tys. mil łącznie z pedałem i intercoolerem, wężami i przewodami paliwowymi.
Moim zdaniem taka rzeźba z VW na Audi jest nieopłacalna.
Musisz wymienic tuleje na ławie na mocniejsze.
Posiadam oryginalna wiązkę silnika 1Z wraz ze sterownikiem/komputerem zarówno z przepływka Bosch jak i Pierburg.
Pamiętaj o wymianie kolektora wydechowego.
Gdybyś chciał kupić to posiadam też silnik 1Z z całym osprzętem od Audi b4 po przebiegu 160 tys. mil łącznie z pedałem i intercoolerem, wężami i przewodami paliwowymi.
Moim zdaniem taka rzeźba z VW na Audi jest nieopłacalna.
Musisz wymienic tuleje na ławie na mocniejsze.