[b4 tdi 1.9 z1] skaczące obroty
[b4 tdi 1.9 z1] skaczące obroty
Dzisiaj jak wracałem z pracy zaobserwowałem dziwne zachowanie silnika. Aż się przeraziłem. Obroty zaczeły skakać w dół i zaczęło telepać silnikiem. W wężyku idącym od filtra paliwa do nastawnika zauważyłem pęcherzyki powietrza. Co może być przyczyną? Jakieś pół roku temu wymieniałem nastawnik ale na używany. Czy możliwe że to znomu nastawnik? Pasek rozrządu dobrze naciągnięty i nie widać na nim nic co mogło by wskazywać na przestawienie. Można powiedzieć że wygląda jak nowy. Prosił bym o wstępną diagnozę.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak dużo tych pęcheżyków i lecą ciągiem ,jeden za drugim to przyczyną jest łapanie powietrza.A z kąd?...to już musisz sam sprawdzić ,pierwsze podejrzane to opaski na przewodach paliwowych,nastawnik nie ma tu nic do rzeczy19kam38 pisze:zaobserwowałem dziwne zachowanie silnika. Aż się przeraziłem. Obroty zaczeły skakać w dół i zaczęło telepać silnikiem. W wężyku idącym od filtra paliwa do nastawnika zauważyłem pęcherzyki powietrza. Co może być przyczyną?
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
podłącze się do tematu
dziś udało mi się nagrać telem moją przypadłość:
najważniejsze pierwsze 30 sek.
niewidać tego ale silnik lata jak zły. Sorka za jakość robione w czasie powrotu z pracy na parkingu. niedługo wymiana fitra paliwa i sprawdzenie wszystkich kostek i łączących ich pinów...
ktoś coś taka praca mówi? taka praca zaczyna być coraz częstsza :cry:
dziś udało mi się nagrać telem moją przypadłość:
Kod: Zaznacz cały
http://www.youtube.com/watch?v=ZXE01EPPEmo
niewidać tego ale silnik lata jak zły. Sorka za jakość robione w czasie powrotu z pracy na parkingu. niedługo wymiana fitra paliwa i sprawdzenie wszystkich kostek i łączących ich pinów...
ktoś coś taka praca mówi? taka praca zaczyna być coraz częstsza :cry:
Też bym obstawiał lewe powietrze. Jakiś czas temu wymieniłem wszystkie opcje przez które mogło ciągnąć powietrze po za jedną. Nieszczelność była na przewodzie fabrycznie zgrzewanym którego nawet nie brałem pod uwagę bo wydawało mi się nie możliwe żeby w tym miejscu to się mogło dziać no i się zdziwiłem. Wymiana 90% przewodów, filtru paliwa, uszczelki pod nim i wszystkie opaski + robota ponad 100zł mnie wyniosła a wystarczyło wymienić opaskę 1 :!: za złotówkę albo i nie :oops:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków