Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 TDI]Słabo wchodzi na wyższe obroty

ODPOWIEDZ
rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

[80 B4 1.9 TDI]Słabo wchodzi na wyższe obroty

Post autor: rewolwer » 19 maja 2010, 08:20

Witam,Panowie nie wiecie co może być przyczyną że moja Audi 80 Avant nie chce zabardzo wchodzić na wyższe obroty niż 3000,to tego zakresu dochodzi szybko,a pózniej żeby osiągnąć powiedzmy 4000 obrotów to trzeba długo czekać.

klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [80 B4 1.9 TDI]Słabo wchodzi na wyższe obroty

Post autor: klekocix » 19 maja 2010, 09:06

rewolwer pisze:Witam,Panowie nie wiecie co może być przyczyną że moja Audi 80 Avant nie chce zabardzo wchodzić na wyższe obroty niż 3000,to tego zakresu dochodzi szybko,a pózniej żeby osiągnąć powiedzmy 4000 obrotów to trzeba długo czekać.
U mnie w TDI przyczyną był uszkodzony przepływomierz (ja mam Pierburga).

Na jakiś czas pomogło mycie wnętrza przepływki benzyną ekstrakcyjną (mycie tej "tuby" we wnętrzu i szczególnie tego drucika po środku a nie elektroniki :mrgreen: ) ale niestety po jakimś czasie znów problem się nasilił.

Zakupiłem więc oryginał Pierburga w ASO VW za kwotę jeśli dobrze pamiętam 340 lub 360zł.

I problem zniknął bezpowrotnie.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 maja 2010, 11:18

rewolwer pisze:Panowie nie wiecie co może być przyczyną że moja Audi 80 Avant nie chce zabardzo wchodzić na wyższe obroty niż 3000,to tego zakresu dochodzi szybko,a pózniej żeby osiągnąć powiedzmy 4000 obrotów to trzeba długo czekać.
Powodów może być kilka a najbardziej prawdopodobnym min. uszkodzony przepływomierz .Najszybsza metoda to zlogować dynamicznie grupy 003 czyli przepływomierz i 011 ciśnienie doładowania .Kilka minut jazdy i wszystko jasne <ok> Oczywiście jak masz auto na przepływce pierburga bo jak na boschu to nie ma takiej opcji :-/ Powiem wam że jak dla mnie to mógłby się kręcić tylko do 3 tys bo po modyfikacji map w sterowniku ,ciągnie jak głupi od ok 2 tys i tylko muskam gaz ,niutonometry od dołu robią swoje ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl