Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TDI 1Z] Szarpanie przy wysokich obrotach

ODPOWIEDZ
Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

[B4 1.9TDI 1Z] Szarpanie przy wysokich obrotach

Post autor: Jelly » 17 cze 2007, 12:24

WItam
Wczoraj pogoniłem troche auto na autostradzie i zauważyłem niepokojąca rzecz. Mianowicie przy przyspieszaniu powyżej 140km/h zdarzyło mi się że silnik kilka razy szarpnął. Jadąc z niższymi predkościami, po mieście czy na jałowym biegu wszystko chodzi normalnie.
To szarpanie które wystąpiło też było sporadyczne i czasem po zwolnieniu do 100 i przyspieszeniu do 170 szło płynnie a czasem szarpnęło. Przyszło mi do głowy, że moze jakims cudem znalazło się jakie powietrze w podawanym paliwie.
Jeśli macie jakies sugestie to bede za nie wdzieczny.
Pozdrawiam :-)
Ostatnio zmieniony 17 cze 2007, 13:24 przez Jelly, łącznie zmieniany 1 raz.

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 17 cze 2007, 13:25

Jelly, u mnie tez zdazalo sie cos podobnego tzn,ze podczas np. wyprzedzania silnik potrafil ze 2-3 razy szarpnac tak jakby odcinal i wlaczal doplyw paliwa potem juz dobrze az do nastepnego razu tzn.np.100-200km.Ustalo to wszystko u mnie po zaslepieniu EGR-a to moja sugestia ;-)
jeszcze jezdzi :-)

Marcin D
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 17 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
Lokalizacja: Wałbrzych

Tzw.diura w gazie]

Post autor: Marcin D » 17 cze 2007, 14:18

przyczyna moze byc sterownik od pompy wtryskowej,byc moze nie pracuje poprawnie,polecam podlaczyc pod kompa silniczek.

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 17 cze 2007, 18:17

daro26 pisze:Jelly, u mnie tez zdazalo sie cos podobnego tzn,ze podczas np. wyprzedzania silnik potrafil ze 2-3 razy szarpnac tak jakby odcinal i wlaczal doplyw paliwa potem juz dobrze az do nastepnego razu tzn.np.100-200km.Ustalo to wszystko u mnie po zaslepieniu EGR-a to moja sugestia ;-)
Myslalem juz o zaslepieniu EGR-a u siebie. Masz jakas fotke jak to zrobiles, lub opisz prosze...no i jeszcze pytanie czy nie miales problemow ze spalinami na przegladzie :?:
A i przy jakich obrotach Ci szrpal?? u mnie zdazylo sie to zawsze powyzej 3000-3200 i wtedy z tego co wiem EGR nie pracuje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga