Panowie mam pytanko do tych co lepiej kumają TDI a w tym przypadku to właściwie SDI. Kolega przyjechałal do mnie autem żony jakiś seat. Ma szarpanie przy ok 1500 obr w czasie gdy jedzie się że stała prędkością, bieg nie ma znaczenia. Jak przyspiesza to nie ma znaczy może ciut jest ale nie wielkie. Jeździliśmy z tagiem i jedynie co zauważyłem że korekty na 1 i 3 waka w skrajnie w jedną a pozostałe w drugą.
Dragania się zmniejszyły ja zmniejszyłem dawkę na ok 5 mg ale za to auto mułowate.
Macie jakieś pomysly, ja dopiero siem uczem diesla. Wtryski, czy nastawnik? A może coś jeszcze.
			
			
									
									
						[saet SDI] szarpie przy ok 1500 obr
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Re: [saet SDI] szarpie przy ok 1500 obr
Nastawnik pierwszy podejrzany .Niestety jedyny sposób żeby się upewnić to jego odkręcenie i przyjrzenie się od spodu ...jeżeli na czterech wystajacych szpilkach bedą jakiekolwiek ślady opiłków to w środku bedzie ich na tyle dużo że bedzie szarpanie .Przed zdjeciem nastawnika obowiazkowo zaznaczyć możliwie jak najdokładniej jego położenie na pompie żeby pózniej nie męczyć się zbytnio z jego ustawianiem .Można też spróbować wypiać impulsator ,ale nie wiem czy ten sposób działa w sdi bo są młodsze mają inne oprogramowanie itd ....
			
			
									
									
						- Pieterb
 - Forum Audi 80

 - Posty: 11744
 - Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
 - Imię: Piotr
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABK+lpg
 - Lokalizacja: Zamość
 
Re: [saet SDI] szarpie przy ok 1500 obr
Dzięki Mariuszu, będziemy sprawdzać . Tak czułem że to może być nastawnik ale groszku mnie te korekty na wytryskach zmyliły.
			
			
									
									
						- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Re: [saet SDI] szarpie przy ok 1500 obr
Przy brudnym nastawniku korekcję bedą nieciekwe , nawet jak załozymy nowe wtryski  
			
			
									
									
						
							







