Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1Z] szarpie przy przyspieszaniu

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 25 paź 2007, 20:06

Wtrysk sterujący. :-D

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 25 paź 2007, 20:50

sorka za OT ale mam pytanie a niemoge znaleźć na forum..

Za co jest odpowiedzialny wtrysk sterujący czym sie różni od innych??

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 25 paź 2007, 20:52

kyjo pisze:sorka za OT ale mam pytanie a niemoge znaleźć na forum..

Za co jest odpowiedzialny wtrysk sterujący czym sie różni od innych??
Jak sama nazwa mówi: steruje, podaje bezpośrednio do ECU sygnała 8-)

smigle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 21 sie 2007, 12:39
Lokalizacja: Wilno

Post autor: smigle » 26 paź 2007, 20:47

minon1 pisze:Wtrysk sterujący. :-D
do wymiany wtrysk sterujacy, a spier...ny jest g80 ;-)


moze wie ktos ile taki wtrysk kosztuje :?:

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 26 paź 2007, 21:42

smigle pisze:
minon1 pisze:Wtrysk sterujący. :-D
do wymiany wtrysk sterujacy, a spier...ny jest g80 ;-)


moze wie ktos ile taki wtrysk kosztuje :?:
U mnie 100 :-D

mam komplet oddam za małą kasę, po co ma leżeć

oflik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 18 cze 2007, 07:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: oflik » 29 lis 2007, 09:33

Czy to znaczy ze g80 to jest wlasnie wtrysk sterujacy?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 lis 2007, 09:39

oflik pisze:Czy to znaczy ze g80 to jest wlasnie wtrysk sterujacy?

G80 to Czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza. <ok>

Tu masz wszystko slicznie opisane http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=10102

GJ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 21 lut 2007, 23:16
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: GJ » 07 gru 2007, 06:33

Witam. Mam podobny problem z tym ze dla mnie zapala sie dodatkowo pomarańczowa kontrolka "CHECK". Podpiąłem sie pod Vag-a wyskoczył błąd czujnika G80, moje pytanie brzmi czy może być uszkodzone coś jeszcze poza tym czujnikiem?Kolego Minon1 za ile odsprzedałbyś swoje wtryski do 1z?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 07 gru 2007, 08:29

GJ pisze:Podpiąłem sie pod Vag-a wyskoczył błąd czujnika G80, moje pytanie brzmi czy może być uszkodzone coś jeszcze poza tym czujnikiem
Tak np, może nie być przepływu prądu - urwany kabelek.

arek zdw

Post autor: arek zdw » 07 gru 2007, 18:39

witam u mnie jest podobny problem pali sie chack i szarpie na kompie wyszlo ze to g 28 czyli czujnik obrotow walka oraz drugi blad to jakis czujnik od pompy czy to jest mozliew aha co to sa logi dynamiczne bo u mnie nawet w serwisie tego nie wiedzai jak je zrobic pozdro

GJ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 21 lut 2007, 23:16
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: GJ » 08 gru 2007, 17:13

Solskier pisze:Tak np, może nie być przepływu prądu - urwany kabelek.
. Sprawdziłem kabel idący do wtryskiwacza wygląda na cały. Więc chyba wtryskiwacz do wymiany?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 09 gru 2007, 08:31

GJ pisze:Sprawdziłem kabel idący do wtryskiwacza wygląda na cały. Więc chyba wtryskiwacz do wymiany?
Sprawdź kable jakimś urzadzeniem pomiarowym bo na oko to on może wyglądać dobrze a taki nie bedzie. Miernik w reke i dopiero stwierdzisz czy są ok.

smigle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 21 sie 2007, 12:39
Lokalizacja: Wilno

Post autor: smigle » 09 gru 2007, 10:49

GJ,

przy ok 3 tys obr/min poruszaj tym kabelkiem w rozne strony, jezeli silnik nie drgnie, to kabel w porzadku, jezeli drgnal to w najlepszym przypadku masz urwany kabel. nastepnie przy tych samych obrotach uderz lekko kombinerkami czy raczka od srubokreta w obudowe wtryskiwacza, jak silnik drgnie, to masz spier..ny g80 i do wymiany caly wtrysk <osohozi>

powodzenia ;-)

GJ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 21 lut 2007, 23:16
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: GJ » 15 gru 2007, 16:07

smigle pisze:przy ok 3 tys obr/min poruszaj tym kabelkiem w rozne strony, jezeli silnik nie drgnie, to kabel w porzadku, jezeli drgnal to w najlepszym przypadku masz urwany kabel. nastepnie przy tych samych obrotach uderz lekko kombinerkami czy raczka od srubokreta w obudowe wtryskiwacza, jak silnik drgnie, to masz spier..ny g80 i do wymiany caly wtrysk
Kabelek sprawdzony, jest w porządku. Pukałem delikatnie we wtryskiwacz silnik nie drgnął, macie jakieś pomysły?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 15 gru 2007, 16:30

GJ, Jesli wtrysk sterujący jest ok, to szarpanie moze powoadowac nastawnik pompy, możesz to spawdzić odpinajac kostke od licznka badz od skrzyni tą od predkościomierza. Jak nie bedzie szarpało to na 100% nastawink.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl