[80 b4 1Z] szarpie przy przyspieszaniu
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
oflik pisze:Czy to znaczy ze g80 to jest wlasnie wtrysk sterujacy?
G80 to Czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza. <ok>
Tu masz wszystko slicznie opisane http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=10102
GJ,
przy ok 3 tys obr/min poruszaj tym kabelkiem w rozne strony, jezeli silnik nie drgnie, to kabel w porzadku, jezeli drgnal to w najlepszym przypadku masz urwany kabel. nastepnie przy tych samych obrotach uderz lekko kombinerkami czy raczka od srubokreta w obudowe wtryskiwacza, jak silnik drgnie, to masz spier..ny g80 i do wymiany caly wtrysk <osohozi>
powodzenia
przy ok 3 tys obr/min poruszaj tym kabelkiem w rozne strony, jezeli silnik nie drgnie, to kabel w porzadku, jezeli drgnal to w najlepszym przypadku masz urwany kabel. nastepnie przy tych samych obrotach uderz lekko kombinerkami czy raczka od srubokreta w obudowe wtryskiwacza, jak silnik drgnie, to masz spier..ny g80 i do wymiany caly wtrysk <osohozi>
powodzenia
Kabelek sprawdzony, jest w porządku. Pukałem delikatnie we wtryskiwacz silnik nie drgnął, macie jakieś pomysły?smigle pisze:przy ok 3 tys obr/min poruszaj tym kabelkiem w rozne strony, jezeli silnik nie drgnie, to kabel w porzadku, jezeli drgnal to w najlepszym przypadku masz urwany kabel. nastepnie przy tych samych obrotach uderz lekko kombinerkami czy raczka od srubokreta w obudowe wtryskiwacza, jak silnik drgnie, to masz spier..ny g80 i do wymiany caly wtrysk