[80 b4 1,9tdi] szarpie silnikiem
[80 b4 1,9tdi] szarpie silnikiem
witam.przewertowałem całe forum i odpowiedzi nie znalazłem.nastawnik wyczyszczony złożony poprawnie ,wtrysk sterujący podstawiony inny a i tak dalej szarpie silnikiem. nastawnik był czyszczony wczoraj, dzisiaj rozebrałem jego jeszcze raz czyściutki w środku po ponownym złożeniu dalej szarpie,poduszki silnika nowe.objawy uszkodzonego nastawnika ale jest sprawny mechanicznie jak i elektrycznie a nie jest to mój pierwszy nastawnik który czyściłem.niestety po odpięciu impulsatora objawy ustają .ręce rozkładam jakieś pomysły macie.Vag nic nie wykazuje.wszystko to po wymianie silnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:31
Nastawnik wyczyszczony ok.
Pytanie po co był czyszczony jakie miałeś objawy przed czyszczeniem a jakie po ??? Czy samo czyszczenie coś zmieniło.
Dodatkowo jak był czyszczony czy zrywałeś połączenia elektryczne? , bo tam pod płytka elektryczna najwięcej jest zawsze opiłków, które powodują te objawy.
Po lutowaniu czy wszystko się trzyma kupy -bywa że nie zawsze
Jaka jest twoja obecna dawka paliwa ???
Czy nie masz zapowietrzonego układu paliwowego???
Czy próbowałeś odpiąć kostkę od prędkościomierza i się przejechać, sprawdzić czy objawy szarpania ustępują wtedy.
Daj znać.... <ok>
Pytanie po co był czyszczony jakie miałeś objawy przed czyszczeniem a jakie po ??? Czy samo czyszczenie coś zmieniło.
Dodatkowo jak był czyszczony czy zrywałeś połączenia elektryczne? , bo tam pod płytka elektryczna najwięcej jest zawsze opiłków, które powodują te objawy.
Po lutowaniu czy wszystko się trzyma kupy -bywa że nie zawsze
Jaka jest twoja obecna dawka paliwa ???
Czy nie masz zapowietrzonego układu paliwowego???
Czy próbowałeś odpiąć kostkę od prędkościomierza i się przejechać, sprawdzić czy objawy szarpania ustępują wtedy.
Daj znać.... <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Niestety nie ma innej opcji jeżeli po odpięciu impulsatora objawy ustają to nastawnik na 100%.Tak to czasami z nim bywa że mimo czyszczenia dalej szarpie.Jedyna opcja jaka ci pozostaje to odciąc kabelek na 43 pinie ecu.A żeby nie grzebać przy wtyczce ciachnij go przy liczniku ,biało niebieski kabelek jest w niebieskiej kostce jak się nie mylę .Wtedy i licznik działa i szarpania nie mapawian78 pisze:niestety po odpięciu impulsatora objawy ustają
U mnie przy uszkodzonym nastawniku nie było żadnego skakania, na biegu jałowym pracował idealnie. Szarpanie przy 2400-2800 obr/min występowało dopiero po dłuższej trasie. Po wyczyszczeniu nastawnika było OK. Dawkę ustawiłem na 3.0 mg, czujnik przesuwu 0.600V na zgaszonym, wszystko działa.
Sprawdź czy u Ciebie jest podobnie.
Jeśli to nie wina nastawnika to nie wiem co to może być.
Sprawdź czy u Ciebie jest podobnie.
Jeśli to nie wina nastawnika to nie wiem co to może być.
ciekawe rozwiazanie... jakie są jego minusy ??MUNIOR pisze:Niestety nie ma innej opcji jeżeli po odpięciu impulsatora objawy ustają to nastawnik na 100%.Tak to czasami z nim bywa że mimo czyszczenia dalej szarpie.Jedyna opcja jaka ci pozostaje to odciąc kabelek na 43 pinie ecu.A żeby nie grzebać przy wtyczce ciachnij go przy liczniku ,biało niebieski kabelek jest w niebieskiej kostce jak się nie mylę .Wtedy i licznik działa i szarpania nie mapawian78 pisze:niestety po odpięciu impulsatora objawy ustają
To ja jutro ciachne .
Mam takie objawy, ze pierwsze 3 biegi chodza bez zarzutu. A dalej na 4 biegu moge jechac minimalnie 60-65 bo wolniej zaczyna lekko szarpac. Na 5 biegu nie moge jechac wolniej niz 100. nastawnik mialem czyszczony rok temu, ale nie do konca pomoglo...
Dam znac czy problem zniknol
Mam takie objawy, ze pierwsze 3 biegi chodza bez zarzutu. A dalej na 4 biegu moge jechac minimalnie 60-65 bo wolniej zaczyna lekko szarpac. Na 5 biegu nie moge jechac wolniej niz 100. nastawnik mialem czyszczony rok temu, ale nie do konca pomoglo...
Dam znac czy problem zniknol