Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Uszkodzenie rozrządu. SWAP czy złom?

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

[B4 1Z] Uszkodzenie rozrządu. SWAP czy złom?

Post autor: drivtens » 05 sty 2016, 13:22

Witam wszystkich,
kilka dni temu wyskoczyło mi koło pasowe (ktoś przede mną zapominał o kleju na śrubie) - pogięte co najmniej 2 zawory. Koszt naprawy jest zbyt duży więc w grę wchodzi jedynie SWAP lub oddanie komuś kto sobie ja naprawi i będzie hulał jeszcze b długo. Pytanie do Was: co robić? szczegóły w opisie na mojej stronie.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 sty 2016, 14:09

Najtaniej to wyjdzie słupek zmienić.

Swap to już większe koszta będą nawet jakbyś chciał AFN'a wstawić.

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 05 sty 2016, 15:52

Z tego też powodu będę zmuszony do sprzedania w całości, żeby sobie ktoś wyciągnął co tam potrzebuje.

Awatar użytkownika
aluminium
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 495
Rejestracja: 17 lip 2012, 17:53
Lokalizacja: EZG

Post autor: aluminium » 05 sty 2016, 16:01

Moim zdaniem to kup słupek i wsadź go do auta bo autko dobrze wygląda .

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 05 sty 2016, 16:05

Jeśli tylko głowica ucierpiała to lepiej wsadzić 5-6 stówek i wiedzieć na czym się jedzie niż kupić coś innego i dokładać znów :)

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 05 sty 2016, 16:29

aluminium, masz na myśli silnik?

Ucierpiały niestety zawory może i tłoki, koszt naprawy w najgorszym wypadku to 2500-3000zl...

Awatar użytkownika
aluminium
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 495
Rejestracja: 17 lip 2012, 17:53
Lokalizacja: EZG

Post autor: aluminium » 05 sty 2016, 17:17

Mam na myśli całe auto bo wygląda na zadbane a kupisz słupek i przełożysz osprzęt ze starego.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 05 sty 2016, 18:28

Wkładaj słupek i ciesz się jazda ;-) szkoda takiego auta na części takich już mało zostało :-(

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Re: [B4 1Z] Uszkodzenie rozrządu. SWAP czy złom?

Post autor: Tomcionerwus » 05 sty 2016, 23:31

drivtens pisze:Witam wszystkich,
kilka dni temu wyskoczyło mi koło pasowe (ktoś przede mną zapominał o kleju na śrubie) - pogięte co najmniej 2 zawory. Koszt naprawy jest zbyt duży więc w grę wchodzi jedynie SWAP lub oddanie komuś kto sobie ja naprawi i będzie hulał jeszcze b długo. Pytanie do Was: co robić? szczegóły w opisie na mojej stronie.

Pozdrawiam
niekombinuj zdejmuj głowice i zobaczysz tłok pekniety czy nie. bywa tak ze zawory sie pokrzywio lub kasator zgniecie..... tak wiec rozbierz i obejzyj dokładnie tłok rzadko peka.... bo szkoda auta na czesci sprzedawac...
duzo w niego pracy włozyłes to czy teraz sprzedaz to bedziesz se pluł w brode.... kupisz nastepne auto bedzie musiał trzy razy wiecej kasy władowac.... przy tym teraz wiesz co masz zrobione.... audi 80 sa na podwojnym ocynku. to niema co robic przy blacharkce... tam jest porposta mechanika... wiem to osobiscie bo sam mam dwie 80 b4 w tdi i smigaja mi,mam usmiech na twarzy od ucha do ucha...

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Re: [B4 1Z] Uszkodzenie rozrządu. SWAP czy złom?

Post autor: kamsta » 05 sty 2016, 23:38

drivtens pisze:Witam wszystkich,
kilka dni temu wyskoczyło mi koło pasowe (ktoś przede mną zapominał o kleju na śrubie) - pogięte co najmniej 2 zawory. Koszt naprawy jest zbyt duży więc w grę wchodzi jedynie SWAP lub oddanie komuś kto sobie ja naprawi i będzie hulał jeszcze b długo. Pytanie do Was: co robić? szczegóły w opisie na mojej stronie.

Pozdrawiam
Kolego jak zdejmiesz głowice to pogadamy. Na chwilę obecną ciężko coś doradzić. To wszystko zależy od skali zniszczeń.

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 06 sty 2016, 09:50

Tomcionerwus, z ta blacharką to się zgodzę ale przy mojej ktoś już grzebał tzn do zrobienia mam próg, tylna klapę i nadkola bo rdzewieją. Dlatego rozważam sprzedaż... Bo pomimo tego ze ją naprawię to i tak muszę włożyć jeszcze kupę kasy a to już nigdy nie będzie seryjna niemalowana blacha i będzie rdzewieć.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 06 sty 2016, 10:01

drivtens pisze:Tomcionerwus, z ta blacharką to się zgodzę ale przy mojej ktoś już grzebał tzn do zrobienia mam próg, tylna klapę i nadkola bo rdzewieją. Dlatego rozważam sprzedaż... Bo pomimo tego ze ją naprawię to i tak muszę włożyć jeszcze kupę kasy a to już nigdy nie będzie seryjna niemalowana blacha i będzie rdzewieć.

Aha. ale przeciez mozesz wyczyscic do golego metalu i prysnac ocynkiem. bo sa takie materiały.. zrobic se autko na gladz...

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 06 sty 2016, 10:06

To już większa robota bo mam dziurę w progu... Gdybym miał blachę na picuś to nawet nie zastanawiałbym się tylko już bym ją naprawił... :(

musiej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 06 kwie 2015, 12:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: musiej » 06 sty 2016, 13:50

Skoro postanowiłeś się jej pozbyć to podrzuć mi na priva cenę za całość i ceny za chodliwe kawałki .Mam paru znajomych z B4-kami podam im Twoje wyceny może coś wezmą. Sam też zastanowiłbym się nad Twoim sterownikiem silnika i tempomatem.

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 06 sty 2016, 18:32

musiej, wyjeżdżam teraz za granice na 2 miesiące. Pomyślę nad rozwiązaniem i dam znać za jakiś czas. Co nagle to po diable jak to mawiają. Dzięki za pomoc chłopaki.

pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl