Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9tdi 1z automat]wibracje silnika

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 lis 2010, 21:11

Korab pisze:Pompe mialem robiona jakieś 16 tyś km,
Co masz na myśli mówiąc że "pompę miałem robiną " ?wymiane uszczelek ?czyszczenie nastawnika ? akurat to czy był robiony nastawnik można łatwo sprawdzić w 5 minut ,wystarczy odkręcić dekielek (trzy torxy +serwisowka)a pod dekielkiem dwie nakrętki na klucz 7 ,trzymające separator z tworzywa ,który osłania i oddziela blaszki łączące płytke nastawnika z drucikami przewodu wychodzącego na zewnątrz z nastawnika .Nie ruszany nastawnik musi mieć fabryczne zgrzane te blaszki z drucikami ,jesli ma to na 100%nikt go wcześniej nie rozbierał , i tak jest w zdecydowanej większości przypadków z którymi miałem do czynienia.Także kolego zerknij tam sobie ,powinieneś tam zobaczyć luty zamiast zgrzewów ,jak znajdziesz zgrzewy to ''zrobienie" "pompy w twoim przypadku polegało zapewne na wymianie uszczelek ;-)

Korab
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 05 maja 2008, 12:30

Post autor: Korab » 01 lis 2010, 23:03

MUNIOR pisze:Co masz na myśli mówiąc że "pompę miałem robiną " ?
praktycznie cała byla po regeneracjii bo w obudowie mojej starej pompy były wydarte rowy i nawet obudowa byla wstawiona druga, dlatego mysle ze to nie pompa. Wydaje mi sie że gdyby to pompa szwankowała miałbym problem cały czas , a nie tylko czasami przy dużej temperaturze silnika. W każdym razie właśnie zrobiłem logi statyczne no i probuje coś z nich wyczytac hm... może sie uda

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 lis 2010, 09:35

Korab pisze:praktycznie cała byla po regeneracjii bo w obudowie mojej starej pompy były wydarte rowy i nawet obudowa byla wstawiona druga, dlatego mysle ze to nie pompa.
Czyli robiony miałeś dół pompy ,góra czyli nastawnik to zupełnie inna bajka .Czy był robiony[w co wątpię] sprawdż sobie tak jak opisałem wcześniej .W logach brudnego nastawnika raczej nie zobaczysz ,chyba że już skacze dawka na jałowych ;-) Brudny nastawnik to przypadłość praktycznie każdej pompy VP 37 w 1,9 tdi i wcześniej czy pużniej dopadnie każdą ;-) Na szczęście można się z tym uporać w dwie godziny

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl