[1.9TDI 1Z] Wtrysk sterujacy.
[1.9TDI 1Z] Wtrysk sterujacy.
Witam kolegow z klubu,mam pytanko zwionzane z wtryskiem sterujacym czy ten wtrysk bedzie pasowal do mojego autka nr 028 130 201 J 2FH KABEL 5,8 P94 19 BAR 871 04 to wszystko co zniego moglem odczytac z gury dziekuje
Ostatnio zmieniony 10 sty 2009, 20:45 przez piotr1269, łącznie zmieniany 1 raz.
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
piotr1269, jak masz już ten wtrysk to go montuj wszystko powinno być ok, jeżeli oczywiście wtrysk który kupiłeś jest sprawny, jedyna różnica między wtryskiem sterującym od 1Z i od AHU to długość przewodu. Pozostałe trzy wtryski są identyczne a obydwu silnikach tak podaje ETKaa jak wpynie ten wtrysk na prace silnika i spalania ,czy podniesie sie zuzycie paliwa ,czy motor bedzie pracowal normalnie,
[ Dodano: 2009-01-10, 20:11 ]
w pasatach z silnikiem 1Z nr wtrysku sterującego to 028 130 201 J
jeszcze nie wymienilem, ale obiawy so ,jadac do pracy autko zaczelo przerywac i po chwil zpalila sie kontrolka check stanolem i zgasilem motor odpalilem i dalej ruszlem do pracy nic sie nie dzialo,gdy wracalem do domu znuw przrwal kilka razy i cztnnosc powturzylem obiawy ustompily ,przes caly tydzien nic sie nie dzialo autko smigalo wiec myslalem ze jest ok i wyruszylem w trase po przjechaniu 30km znow zaczelo sie szarpanie a jechalem na lonisko wiec stawalem co jakis czas dojechalem i wrucilem ,rano odpalilem autko i ruszylem przerwalo ze dwa razy i jak by reka odiol autko smiga ,wiec dalem go na kompa i wyszlo ze to wtrysk sterujacy .
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Sam bład wtrysku sterującego możne się brać nie tylko z jego wadliwości... Do sprawdzenia ywtrysku należy posprawdzać parę grup na vagu a nie sugerować się błędem, bo to co opisujesz to równie dobrze może być zabrudzony czujnik położenia wału, który sprawi "zakłócenia" na wtrysku sterującym. Poza tym wtrysk sterujący można bardzo łatwo sprawdzić miernikiem (zmierzyć jego rezystencję).piotr1269 pisze:wiec dalem go na kompa i wyszlo ze to wtrysk sterujacy .
dziekuje ci za podpowiec ale gdzie ten czujnik sie znajduj bo ja jestem ciemny, mam moje autko dopiero pol roku noi wiesz jak to jest a co do wtrysku to ile powinien miec na mierniku prosze o pomoc jak go sie sprawdza ,gdzie podpiac w ktorym miejscu.A co do sprawdzenia na vagu to mam problem poniewasz mieszkam w hiszpani i niewiem czy oni dysponuja vagiem na kompa go podlaczyli i wyszedl blad tego wtrysku kase wzieli i natym byl koniec a teraz ja jestem w kropce prosze o pomoc.