Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI 1Z] wtyczka 8 pin

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 09 mar 2010, 20:51

witam ponownie!zamontowałem ten opornik i jestem pod wrażeniem gdyż moja niunia nie jest ustawiona tzn.kąt wtrysku jest zle i dawka a jednak duża różnica po załączeniu trochę dymu nie powiem prawie jak ciężarowy ale ciągnie fajnie lecz odczuwam pow.3 tyś.obr.tak jakby troszkę się osłabia tzn niema tego ciągu co z niższych obrotów!

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 mar 2010, 21:15

lukwoj21 pisze:kolego to jak sie go wepnie w 2pin czyli (przecinam kabel i miedzy przeciete kable montuje opornik) to jak go zrobic na wyłacznik??
Normalnie ,po obu końcach opornika podłaczasz przewód a na końcu przewodu wyłącznik .Wyłacznik rozwarty :pracuje opornik .Wyłącznik zwarty :mostkuje opornik i jest jak fabrycznie <ok>

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 09 mar 2010, 21:17

tak właśnie zrobiłem jak kolega MUNIOR pisze i jest ok!

lukaszwaniek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 20 kwie 2007, 12:45
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: lukaszwaniek » 10 mar 2010, 08:18

Nie przecinaj, tylko wyciąg kabelki z wtyczek z pinu 2 (we wtyczce są oznaczone). Potem będziesz mógł wrócić do ustawień.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 10 mar 2010, 18:42

tak jak to pokazałeś to na pewno nie zadziała :mrgreen: napisałeś dobrze tylko rysunek troche skopałeś <ok>
rezystor na boschu:
Obrazek

berthold
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 17 paź 2008, 18:47
Lokalizacja: ruda śląska

Post autor: berthold » 10 mar 2010, 19:17

jeszcze opornik wymień w map-sensor aby turbo dało więcej powietrza i jeszcze większy uśmiech będziesz miał przy pałowaniu

pico
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 26 lut 2008, 22:48

Post autor: pico » 10 mar 2010, 19:57

Przepraszam za wprowadzenie w błąd z tymi pinami 4 i 7 .Dopytywałem się kiedyś o numery pinów czujnika temperatury paliwa do boscha i pochrzaniłem tematy .Przepraszam najmocniej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl