Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] wyciek paliwa z zaworu pompy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

[B4 1.9 1Z] wyciek paliwa z zaworu pompy

Post autor: wenon » 27 lut 2018, 21:41

podcieka mi paliwo delikatnie z zaworu n108(po dłuższym postoju np 2 dni gorzej odpala) czy wymieniał już ktoś tam oringi 31 i 32 czy to pomoże, czy mogę bez przeszkód wyjąć ten zawór wymienić oringi spowrotem zamontować. czy trzeba cos później ustawiać?
Obrazek
AUDI - Probably the Best Cars in the World

mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 lut 2018, 21:54

wenon pisze:podcieka mi paliwo delikatnie z zaworu n108
Dałeś się oszukać jak wiekszość ;-) W zyciu ci nie pocieknie z n108 ...cieknie ci z duzego oringu na glowiczce i scieka po n108
Ostatnio zmieniony 27 lut 2018, 21:58 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 27 lut 2018, 21:57

dobrze wszystko umyłem i lusterkiem sprawdzałem i wychodzi na to ze z n108 ale tam takie dojscie ze mozna sie pomylić
munior jakie koszty u ciebie uszczelnienia tego pompa na potencjometrycznym
AUDI - Probably the Best Cars in the World

mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 lut 2018, 22:04

wenon pisze:dobrze wszystko umyłem i lusterkiem sprawdzałem i wychodzi na to ze z n108 ale tam takie dojscie ze mozna sie pomylić
Niepotrzebnie się trudziłeś ...cieknie zawsze z dużego oringu ,ewentualanie z oringu zaślepki .Z n108 nigdy nie pocieknie i jestem tego pewny
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
betek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 10 lip 2007, 20:41
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: betek83 » 23 mar 2018, 22:02

wenon pisze:dobrze wszystko umyłem i lusterkiem sprawdzałem i wychodzi na to ze z n108 ale tam takie dojscie ze mozna sie pomylić
munior jakie koszty u ciebie uszczelnienia tego pompa na potencjometrycznym
czy mozesz wskazać dokladne miejsce wycieku

mam ten sam problem a co gorsza oringi wymienione i nadal cieknie :/
A'trakcyjna U'dana D'ynamiczna I'ntrygująca... po prostu AUDI.

My fire truck

szczepanek1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
Lokalizacja: tarnow

Post autor: szczepanek1313 » 24 mar 2018, 09:45

MUNIOR pisze:Niepotrzebnie się trudziłeś ...cieknie zawsze z dużego oringu ,ewentualanie z oringu zaślepki .Z n108 nigdy nie pocieknie i jestem tego pewny
potwierdzam przerabialem to samo u siebie , dzieki muniorowi ogarnolem sprawe sam;) Dziekuje :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 mar 2018, 14:00

betek83 pisze:czy mozesz wskazać dokladne miejsce wycieku

mam ten sam problem a co gorsza oringi wymienione i nadal cieknie
Z pod n108 nigy nie cieknie ,cieknie albo z dużego oringu na głowiczce ,albo z centralnej zaslepki .Jesli jakimś cudem po wymianie nadal cieknie ,to albo ktoś wsadził nie odpowiednie oringi albo składał na "sucho " i któryś przyciał przy składaniu i dokręcaniu
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
betek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 10 lip 2007, 20:41
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: betek83 » 24 mar 2018, 14:47

Moze żle sie wyraziłem

chodziło o oringi oznaczone na rysunku nr 31 i 32

pod zaslepka nie był ruszany

a mozesz wskazac na rysunku który to jest ten pod głowiczką?
A'trakcyjna U'dana D'ynamiczna I'ntrygująca... po prostu AUDI.

My fire truck

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 mar 2018, 16:21

Pisze do znudzenia któryś raz z rzędu i po raz ostatni ,bo ileż można bezradny_ ...oringiem 32 i 31 na n108 nigdy nie cieknie i ciec nie ma prawa .Dlatego piszesz że mimo wymiany dalej cieknie ,bo cieknie z zupełnie innego miejsca .Zaślepka i oring na niej ,jest idoczna w środku głowiczki na rysunku ,ale nie ma zadnego numeru .A Ciec może tylko oringiem na tej zaślepce albo dużym oringiem na głowiczce i tego oringu nie widac na rysunku
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
betek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 10 lip 2007, 20:41
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: betek83 » 24 maja 2018, 05:58

Munior

czy uszczelke pod głowiczką moge wymienic sam czy muszę udac sie do pompiarza?
A'trakcyjna U'dana D'ynamiczna I'ntrygująca... po prostu AUDI.

My fire truck

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga