Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 1.9 1Z] Zakup wtrysków od AFN

ODPOWIEDZ
falek56
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 08 maja 2013, 21:41
Lokalizacja: Gdynia

[B4 1.9 1Z] Zakup wtrysków od AFN

Post autor: falek56 » 06 mar 2014, 10:57

Kupiłem komplet wtrysków od afn

oto numeru steryjący
028130201S
a reszta ma numer
028130201T

moje pytanie czy to napewno od AFN ,to normalne ze 3 mają koncówke T a steryjący S??

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 06 mar 2014, 11:11

tak wg etki są to wtryskiwacze z AFN.
Sterujący ma mieć S (starsza wersja) po 2008roku są SX
T pozostałe.

falek56
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 08 maja 2013, 21:41
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: falek56 » 06 mar 2014, 11:39

czyli nie mam sie co martwić tym T na koncu bo myslałem ze są od wersji 90km

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 06 mar 2014, 12:24

3 pozostałe z literką T są współzamienne z innymi silnikami np z AHF 110KM. Ale pod AFN też są podane. Jak chcesz je zakładać do 80 to i tak musisz je oddać do sprawdzenia i ewentualnej regulacji ciśnienia żeby wszystkie równo dawały.

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 07 mar 2014, 21:40

litera X oznacza regenerację fabryczną <ok>

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 08 mar 2014, 20:22

Nie obsada a końcówka są ważne. Ja też kiedyś kupiłem niby AFN. Obsady były podmieniane i różne ale końcówki to już totalny odpał.

WAŻNE!. Końcówki AFN mają mieć oznaczenie 520. 1Z mają 357. I to z końcówek jest moc a nie obsad.

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 09 mar 2014, 08:25

przecież nikt mu nie da rozkręcać wtrysków przed zakupem. Równie dobrze więc mógł kupić nowe końcówki dedykowane do 110KM silników i założyć w swoje wtryski.

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 09 mar 2014, 09:28

iglica i reszta elementów tez się zużywa , nie jest wieczne i dlatego po regeneracji nieserwisowej, nie ma korekcji zerowych, bynajmniej ja nie widziałem.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5511
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 mar 2014, 09:38

sylwek28 pisze:iglica i reszta elementów tez się zużywa , nie jest wieczne i dlatego po regeneracji nieserwisowej, nie ma korekcji zerowych, bynajmniej ja nie widziałem.
Temu Bosch daje w zestawie trzpień i podkładke ;-)

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 09 mar 2014, 09:41

a no widzisz Bosch wie co robi <ok>
tych tanich chinoli nie kupujcie bo na tym nie polata.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 09 mar 2014, 19:21

Darecki3037 pisze:przecież nikt mu nie da rozkręcać wtrysków przed zakupem. Równie dobrze więc mógł kupić nowe końcówki dedykowane do 110KM silników i założyć w swoje wtryski.
Dlatego wystarczy dobre zdjęcie samych końcówek i jak da się dostrzec 520 to wszystko gra.

Przestrzegam tylko bo się sparzyłem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl