Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio 2.8 AAH] 2.8 czy 2.8, jaki mam silnik

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
jakubje
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 19 maja 2011, 20:45

[Cabrio 2.8 AAH] 2.8 czy 2.8, jaki mam silnik

Post autor: jakubje » 29 gru 2015, 14:03

Witam, wymianialem ostatnio rozrzad i po vinie nie pasowaly rolki napinajace (byly zamienione srodkowe sruby 6 z 8), spasowalo dopiero kiedy dobrano od 2.6. Czy mozliwe jest ze mam 2.6 a nie 2.8?

Jak poznac silnik? Gdzie sa kody identyfikujace jego pojemnosc?

Pozdrowionka

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 29 gru 2015, 14:07

masz przepływkę czy nie masz? po VINie to pojemności nie sprawdzisz, poza serwisem.

Awatar użytkownika
jakubje
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 19 maja 2011, 20:45

Post autor: jakubje » 29 gru 2015, 14:34

co znaczy przeplywka? z powodzi masz na mysli? nie, ale zaczynam podejrzewac jakis przeszczep.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 29 gru 2015, 15:11

Przepływomierz. Takie coś jak na zdjęciu poniżej, zaraz za obudową filtra powietrza.

http://img2.sprzedajemy.pl/540x405_filt ... 430052.jpg

Awatar użytkownika
Kofper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 574
Rejestracja: 15 cze 2011, 17:56
Lokalizacja: Konina

Post autor: Kofper » 29 gru 2015, 15:53

Tutaj Ci zaznaczyłem jak poznać <ok>
http://scr.hu/0gde/kri7o

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 gru 2015, 18:19

W obu silnikach występowały dwa rozmiary śrub rolki napinającej. Zależało to od racznika.

[ Dodano: 2015-12-29, 18:19 ]
Tutaj w pozycji 8: http://www.vagcat.com/epc/cat/au/ACA/1994/40/49/444184/ są wypisane nawet numery nadwozia od którego do którego były śruby M8 i M10.

Awatar użytkownika
jakubje
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 19 maja 2011, 20:45

Post autor: jakubje » 29 gru 2015, 20:56

Kofper pisze:Tutaj Ci zaznaczyłem jak poznać <ok>
http://scr.hu/0gde/kri7o

Glowice mam jak w 2.8 ale filtr powietrza i cala reszta z 2.6...

[ Dodano: 2015-12-29, 19:56 ]
maciek889 pisze:W obu silnikach występowały dwa rozmiary śrub rolki napinającej. Zależało to od racznika.

[ Dodano: 2015-12-29, 18:19 ]
Tutaj w pozycji 8: http://www.vagcat.com/epc/cat/au/ACA/1994/40/49/444184/ są wypisane nawet numery nadwozia od którego do którego były śruby M8 i M10.
No swietnie czyli jest jednak szansa ze moje 2.8 to dalej 2.8

Awatar użytkownika
Kofper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 574
Rejestracja: 15 cze 2011, 17:56
Lokalizacja: Konina

Post autor: Kofper » 29 gru 2015, 21:14

To nie głowica tylko kolektor.
Wrzuć zdjęcie swojego silnika. Lepiej będzie, tyle że jak nie masz przepływomierza to nie wiem jak z 2.8.

[ Dodano: 2015-12-29, 21:14 ]
http://img39.otomoto.pl/images_otomotop ... rev001.jpg
Powinieneś mieć dokładnie taki silnik.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 gru 2015, 21:16

Ta wystająca przez osłonę część kolektora w 2.6 jest plastikowa a w 2.8 metalowa. Po kolorze na zdjęciu można nie poznać bo ten plastik w 2.6 jest pokolorowany na kolor metalu.

Tutaj na pierwszym zdjęciu jest pokazane miejsce gdzie jest numer silnika: http://12v.org/engine/index.php?section=id (obok pompy wspomagania po stronie pasażera pod osłoną silnika, może być nie widać bez zdrapania rdzy i brudu).

Awatar użytkownika
jakubje
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 19 maja 2011, 20:45

Post autor: jakubje » 29 gru 2015, 21:38

Kofper pisze:To nie głowica tylko kolektor.
Wrzuć zdjęcie swojego silnika. Lepiej będzie, tyle że jak nie masz przepływomierza to nie wiem jak z 2.8.

[ Dodano: 2015-12-29, 21:14 ]
http://img39.otomoto.pl/images_otomotop ... rev001.jpg
Powinieneś mieć dokładnie taki silnik.

Tak to dokladnie wyglada u mnie... tylko ze bardziej brudny. To jest 2.8?

Awatar użytkownika
Kofper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 574
Rejestracja: 15 cze 2011, 17:56
Lokalizacja: Konina

Post autor: Kofper » 29 gru 2015, 22:51

Tak to jest 2.8 AAH. Możesz być spokojny <ok>

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 30 gru 2015, 00:06

Tylko blok silnika można zamienić, osprzęt zostawić. W starych tematach, ktoś tak zrobił. Padł mu 2.8 i miał tanio dostęp do 2.6 to wstawił goły słupek 2.6 zostawiając osprzęt 2.8.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 30 gru 2015, 14:18

Pyt. do znawców co to jest bo po zdjęciach kolegi Kopfer wychodzi ,że mam mixa ;-)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 30 gru 2015, 14:26

czemu miksa? to jest przecież abc normalny.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 30 gru 2015, 14:33

Obudowa filtra jak w aah

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga