[Cabrio 2.8 AAH] 2.8 czy 2.8, jaki mam silnik
[Cabrio 2.8 AAH] 2.8 czy 2.8, jaki mam silnik
Witam, wymianialem ostatnio rozrzad i po vinie nie pasowaly rolki napinajace (byly zamienione srodkowe sruby 6 z 8), spasowalo dopiero kiedy dobrano od 2.6. Czy mozliwe jest ze mam 2.6 a nie 2.8?
Jak poznac silnik? Gdzie sa kody identyfikujace jego pojemnosc?
Pozdrowionka
Jak poznac silnik? Gdzie sa kody identyfikujace jego pojemnosc?
Pozdrowionka
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Przepływomierz. Takie coś jak na zdjęciu poniżej, zaraz za obudową filtra powietrza.
http://img2.sprzedajemy.pl/540x405_filt ... 430052.jpg
http://img2.sprzedajemy.pl/540x405_filt ... 430052.jpg
Tutaj Ci zaznaczyłem jak poznać <ok>
http://scr.hu/0gde/kri7o
http://scr.hu/0gde/kri7o
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
W obu silnikach występowały dwa rozmiary śrub rolki napinającej. Zależało to od racznika.
[ Dodano: 2015-12-29, 18:19 ]
Tutaj w pozycji 8: http://www.vagcat.com/epc/cat/au/ACA/1994/40/49/444184/ są wypisane nawet numery nadwozia od którego do którego były śruby M8 i M10.
[ Dodano: 2015-12-29, 18:19 ]
Tutaj w pozycji 8: http://www.vagcat.com/epc/cat/au/ACA/1994/40/49/444184/ są wypisane nawet numery nadwozia od którego do którego były śruby M8 i M10.
Kofper pisze:Tutaj Ci zaznaczyłem jak poznać <ok>
http://scr.hu/0gde/kri7o
Glowice mam jak w 2.8 ale filtr powietrza i cala reszta z 2.6...
[ Dodano: 2015-12-29, 19:56 ]
No swietnie czyli jest jednak szansa ze moje 2.8 to dalej 2.8maciek889 pisze:W obu silnikach występowały dwa rozmiary śrub rolki napinającej. Zależało to od racznika.
[ Dodano: 2015-12-29, 18:19 ]
Tutaj w pozycji 8: http://www.vagcat.com/epc/cat/au/ACA/1994/40/49/444184/ są wypisane nawet numery nadwozia od którego do którego były śruby M8 i M10.
To nie głowica tylko kolektor.
Wrzuć zdjęcie swojego silnika. Lepiej będzie, tyle że jak nie masz przepływomierza to nie wiem jak z 2.8.
[ Dodano: 2015-12-29, 21:14 ]
http://img39.otomoto.pl/images_otomotop ... rev001.jpg
Powinieneś mieć dokładnie taki silnik.
Wrzuć zdjęcie swojego silnika. Lepiej będzie, tyle że jak nie masz przepływomierza to nie wiem jak z 2.8.
[ Dodano: 2015-12-29, 21:14 ]
http://img39.otomoto.pl/images_otomotop ... rev001.jpg
Powinieneś mieć dokładnie taki silnik.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ta wystająca przez osłonę część kolektora w 2.6 jest plastikowa a w 2.8 metalowa. Po kolorze na zdjęciu można nie poznać bo ten plastik w 2.6 jest pokolorowany na kolor metalu.
Tutaj na pierwszym zdjęciu jest pokazane miejsce gdzie jest numer silnika: http://12v.org/engine/index.php?section=id (obok pompy wspomagania po stronie pasażera pod osłoną silnika, może być nie widać bez zdrapania rdzy i brudu).
Tutaj na pierwszym zdjęciu jest pokazane miejsce gdzie jest numer silnika: http://12v.org/engine/index.php?section=id (obok pompy wspomagania po stronie pasażera pod osłoną silnika, może być nie widać bez zdrapania rdzy i brudu).
Kofper pisze:To nie głowica tylko kolektor.
Wrzuć zdjęcie swojego silnika. Lepiej będzie, tyle że jak nie masz przepływomierza to nie wiem jak z 2.8.
[ Dodano: 2015-12-29, 21:14 ]
http://img39.otomoto.pl/images_otomotop ... rev001.jpg
Powinieneś mieć dokładnie taki silnik.
Tak to dokladnie wyglada u mnie... tylko ze bardziej brudny. To jest 2.8?