Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4aah] biały dym

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

[b4aah] biały dym

Post autor: slawek88yo » 13 sty 2011, 13:27

Witam kolego ostatnio zauwazyłęm ze auto troche kompci mi na biało na gazie czasem zdazy sie mu tez na benzynie jak jest zimno. hm co moze byc przyczyną??? czesto stojac w korku zauwazam biały dym lecący z tłumnika ? wskanik dobrze pokazuje wentylatory sie właczaja

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 sty 2011, 13:54

Raczej normalne. Było wiele razy. <szukaj>

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3820
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 sty 2011, 14:07

sprawdź dla spokoju czy z odm nie leci dym, oraz czy w zbiorniczku od płynu chłodzącego nie ma oleistej mazi na wierzchu.

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 13 sty 2011, 15:28

nie znaczne ilosci mazi sie pojawiają

Awatar użytkownika
cichusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:13
Lokalizacja: Radom

Post autor: cichusz » 13 sty 2011, 15:29

slawek88yo pisze:nie znaczne ilosci mazi sie pojawiają
uuuuuu nie dobrze nie dobrze

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 13 sty 2011, 15:31

Robisz długie czy krótkie dystanse?

Przy krótkich ma prawo pojawić się maź pod korkiem wlewu oleju. Jeśli jednak robisz dłuższe dystanse (takie gdzie silnik osiąga normalną temperaturę) i się to pojawia stawiam na uszczelkę pod którąś z głowic (stawiam na lewą).

Sam dym...w przypadku krótkich dystansów jest normą i nie ma się co przejmować.

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 13 sty 2011, 19:16

płyno troche ubywa co jakis czas dolewac musze. ale tez zauwazyłem białe slady przy powrocie z chłodnicy do zbiorniczka i na wezach od nagrzewnicy takze moze dlatego ubywa

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 14 sty 2011, 00:13

A nie masz czasem tłustych plamek w płynie chłodniczym - to by świadczyło o dostawaniu się oleju do układu chłodzenia (nie najlepszy objaw - może być uszkodzona głowica)

Ftyczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 28 gru 2008, 23:31
Lokalizacja: Jastrzebie Zdrój

Post autor: Ftyczek » 14 sty 2011, 01:15

wspolczuje , wymianie uszczelki w AHH otraz dalszego remontu. Niestety na to bedziesz musial sie szykowac.

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 14 sty 2011, 12:24

oj czy ja wiem na remont to silniczek raczej sie jeszcze nie nadaje bo zwawy jest bardzo mysle ze to tylko uszczelka po niedzieli mam mechanika i wyjdzie wszystko w praniu. nie zauwazyłęm zadnych tłustych kropek pływajacych w zbiorniczku

Awatar użytkownika
cichusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:13
Lokalizacja: Radom

Post autor: cichusz » 14 sty 2011, 13:09

Ftyczek pisze:wspolczuje , wymianie uszczelki w AHH otraz dalszego remontu. Niestety na to bedziesz musial sie szykowac.
chyba zaszybko piszesz bo AHH to ON a AAH to PB

DEEJAY
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 12 sty 2011, 15:04
Lokalizacja: ostrów wlkp
Kontakt:

Post autor: DEEJAY » 14 sty 2011, 22:57

Coś mi sie wydaje że mam taki sam problem z autkiem...a raczej z tym białym dymem...muszę sie temu przyjrzec dokładniej jak wróci z warsztatu z wymiany nagrzewnicy...:(

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 15 sty 2011, 20:13

cichusz pisze:
Ftyczek pisze:wspolczuje , wymianie uszczelki w AHH otraz dalszego remontu. Niestety na to bedziesz musial sie szykowac.
chyba zaszybko piszesz bo AHH to ON a AAH to PB
mała literówka Kolego :).. na poniedziałek mam mechanika podkładki juz kupione przy okazji zaworki olejowe tez :) takze mały remoncik głowic sie zrobi i przy okazji popatrzy na doł silnika bo troche sie uszczelka poci :)

[ Dodano: 2011-02-06, 14:38 ]
po wymianie uszczelek pod glowicą i wszystkich oringów z pod krocców objawy ustały płyn na max od dluzszego czasu :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl