Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.6 ABC Cabrio] Brak mocy (?)

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[80 B4 2.6 ABC Cabrio] Brak mocy (?)

Post autor: quick » 18 sty 2010, 11:03

Witam,


Ostatnim czasy, zauważyłem, że auto nie jest zrywne na starcie. Na starcie mogę równać się z Fiatem Pandą.. Dopiero po rozpędzeniu, auto osiąga optymalne prędkości, jednak też mam wrażenie, że niekiedy coś lekko podszarpuje kiedy wciskam pedał do podłogi.. Jeżdżę także Passatem B6 2.0 150KM i w tym aucie czuję o wiele lepszą dynamikę. Można powiedzieć, że wciska w fotel.. a u mnie.. nie.

Obroty są w porządku, nie falują. Ostatnio jak zakładałem katalizator to tłumikarz powiedział, że auto coś nie równo chodzi (chyba tak to nazwał).


Wiecie może w czym problem?

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 18 sty 2010, 12:02

Sondy do sprawdzenia i szczelność dolotu.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 18 sty 2010, 12:37

Faktycznie sondy mogą mieć wpływ na moc silnika. A nie stało się to po montażu kata ? Być może nieodpowiedni katalizator jest ząłożony. Aha i jeszcze jedno dlaczego wymieniałeś katalizator ?

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 18 sty 2010, 14:44

Katalizator był zamontowany, ponieważ wcześniej go nie było (auto kupiłem w październiku) a zbliżał mi się przegląd na początku stycznia, więc musiałem założyć. Katalizator podobno jest odpowiedni. Słyszałem rozmowę, jak kierownik dzwonił do hurtowni i podawał dane auta. Fakt, niewiele odczuwalne ale odczuwalne, jeżeli chodzi o jazdę z katalizatorem.

Dorabiana była linka gazu.. czy to też może mieć jakiś wpływ?

A te niewielkie szarpnięcia?

[ Dodano: 2010-01-18, 15:08 ]
Jeszcze jedno. Jaki czas temu miałem problem z ruszaniem. Tj. musiałem "podkręcić" obroty do ok. 1500 aby ruszyło. Zastosowałem STP do benzyny i od tamtej pory póki co w porządku (chyba). Niekiedy też przy redukcji biegu i jechaniu na samym biegu bez gazowania (np. jak zjeżdżam z górki), słyszę jak tak jak by.. bąki, "przestrzały" powietrza z tłumika.

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 18 sty 2010, 15:13

A jak się maja przewody WN i świece?

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 18 sty 2010, 15:17

Za bogato.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 18 sty 2010, 15:26

chybo101 pisze:Za bogato.
Więc należałoby sprawdzić sondy lambda. Może stoją na ubogiej i sterownik leje paliwem.

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 18 sty 2010, 15:56

Świece były wymieniane.


Czyli podsumowując.. Gdybyście to Wy zabierali się do sprawdzenia to od czego byście zaczęli i co robili dalej?

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 18 sty 2010, 16:02

Na sam pierw świece czy nie przekopcone i przewody WN. Jak wszystko gra to sprawdzić układ dolotowy. Jeżeli nie to pod kompa i sprawdzić przebiegi sondy.

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 18 sty 2010, 16:22

OK, zna ktoś miłego z Warszawy i okolic, kto zna się na rzeczy? :)

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 18 sty 2010, 16:31

Cytat z AKP

"Jesli chodzi o innego fachowca to polecam kolesia z Legionowa ul. Parkowa,
Zrobil mi pelna diagnostyke, zlikwidowal falowanie obrotow na benzynie, ustawil zaplon jak nalezy i to wszystko za 110zl.

W zwiazku z wieloma chetnymi przedstawiam PLAN DOJAZDU:

Tu macie mape Legionowa:
http://www.legionowo.pl/miasto/pliki/pr ... ionowo.gif

Teraz krotki opis:
n jak wjedziesz do Legionowa (ul. Warszawska) to na pierwszych swiatlach w lewo w ul. Sobieskiego
n potem jedziesz caly czas ul. Sobieskiego ok 1,5km
n przy stadionie (owalne kolko na mapce) skrecasz w lewo w ul. Parkową (droga piaskowa - uwaga doly!!!)
n potem jakies 300m i po prawej jest ELEKTRYKA SAMOCHODOWA "



Od siebie powiem że to były pracownik serwisu BOSCH
Jak nie masz gazu to możesz go odwiedzić.

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 18 sty 2010, 16:52

Hm.. mam ale nie używam.. Czyli odpada?

Link do mapki nie działa.

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 19 sty 2010, 20:40

http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=legi ... tive=false
Ten z niebieskim dachem :-P
Autoelektronika Elżbieta Schlade-Małecka
Kontakt
* 05-120 Legionowo, ul. Parkowa 34
* mazowieckie
* Tel.: 022 7845478

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl