Po wymianie kabli i świec tydzień spokoju i silnik znów kuleje. Kuleje zawsze na zimnym silniku, natomiast na ciepłym raz jest dobrze raz nie...
Właśnie sprawdzałem w ciemności i widać przebicie przy jednej cewce... Więc albo nowe kable do bani ( niestety wziąłem przewody ze średniej półki, bo remont tylnego zawieszenia wyczyścił zeszłoroczny budżet na Audi

Spróbuję jeszcze podmienić przewody na stare i poobserwować co się dzieje, ale prosiłbym żeby ktoś podpowiedział jak sprawdzić cewki zapłonowe. Jakie powinny mieć oporności na jakich stykach itp.
No i drugie pytanie, jeśli okaże się że cewka jest walnięta to z jakiej firmy kupić nowe, czy może szukać ori używanych ? Nie chodzi tutaj o cenę, tylko o to czy nowe są coś warte. Mam złe doświadczenia z nowymi cewkami do Seicento. Obie nowe cewki padły po pół roku ale może to dlatego że to jest Fiat

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
