Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Ciśnienie oleju po remoncie silnika

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
asmodeusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 17 sty 2012, 17:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[AAH] Ciśnienie oleju po remoncie silnika

Post autor: asmodeusz » 20 lip 2013, 02:57

Silnik jest po kapitalnym remoncie,pompa oleju wyczyszczona wymyta poskładana.Przy odpaleniu zimnego silnika na wolnych obrotach nie ma ciśnienie oleju(świeci kontrolka wskaźnik pokazuj 0). Po dodaniu gazu ciśnienie wskakuje od razu. Na ciepłym po zgaszeniu silnika raz się pojawi,raz trzeba dodać gazu.Przed remontem pompa działała jak należy.
Na pewno nic nie zostało źle złożone.
Czy jest możliwość że to jakiś czujnik???,czy po prostu pompa nagle odmawia posłuszeństwa???.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2013, 21:00 przez asmodeusz, łącznie zmieniany 2 razy.

Piotrekłdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37

Post autor: Piotrekłdz » 20 lip 2013, 12:54

Obstawiam nieszczelność przed pompą-uszczelnienie smoka np.

Możesz mieć też coś nie halo z zaworem przelewowym w pompie...

Masz zaworek zwrotny w filtrze oleju?

asmodeusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 17 sty 2012, 17:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: asmodeusz » 27 lip 2013, 14:59

Filtr oleju zalożylem taki jaki był wcześniej z boscha nr nie pamiętam,a filtr oleju odgrywa jakąs znacząco role w ciśnieniu oleju??za jakiś czas zmienie po prostu pompe to napisze czy sprawa wyjaśniona,generalnie samochód przechodzi poważny remont.

Piotrekłdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37

Post autor: Piotrekłdz » 28 lip 2013, 11:33

odgrywa o tyle że jak spłynęła z niego większość olju przez brak zaworka to zanim pojawi si ciś po odpaleniu(za nim isęfiltr napompuje) to chwilkę potrwać. Zwiększenie obrotów znacznie by to przyśpieszyło... Ale szczerze powiezdiawszy to nie sądze żęby tu był problem.... Nadal stawiam na nieszczelność przed pompą/przycinający zawór przelewowy...

Faj znać co to było bo bardzo ciekawy jestem! Powodzenia!

johnybravo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
Lokalizacja: Staszów

Post autor: johnybravo » 28 lip 2013, 21:30

Ale zaworek w filtrze to ma zadanie przepuścić olej "bokiem" przy jakimś tam ciśnieniu. On zabezpiecza w ten sposób, że jak filtr zasyfiony totalnie to wtedy olej idzie bypassem i chyba jak idzie but konkretny a co za tym idzie duże ciśnienie oleju, to żeby filtr nie był wąskim gardłem.

Sprawdź oring pod smokiem - może być nieszczelny i pompa nie daje rady zassać oleju, jak już zassie to jest ok. Oring kosztuje kilka zł.

asmodeusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 17 sty 2012, 17:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: asmodeusz » 24 sie 2013, 17:17

Po zmianie pompy na inną ciśnienie wróciło,więc problem leżał tylko i wyłacznie w pompie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl