Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC]-czerwona kontrolka oleju

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 23 sty 2013, 22:50

jaco82 pisze: Mi to wygląda na zacinający się zawór upustowy w pompie oleju.
tak jak kolega napisał - dokładnie to się nazywa zawór zwrotny ciśnienia oleju i jest po to by było stałe ciśnienie oleju w magistrali podczas zwiększania obrotów silnika

krótko mówiąc zawór podczas jazdy jest otwarty by część oleju wracała do michy i w tej pozycji się zacina-po zgaszeniu to co może spłynąć z magistrali to spływa przez noc i po odpaleniu z rana efekt jest taki - pompa tłoczy olej tylko że olej jest z powrotem wyrzucany do miski zamiast być tłoczony do magistrali
a końcowy efekt takiej jazdy może być tak jak jaco82 napisał że zarżniemy panewki

cla
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 09 kwie 2010, 16:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: cla » 29 sty 2013, 21:35

tylko że ja wykręciłem ten zawór z pompy i chodzi luźno w środku, no widocznie muszę wymienić pompę oleju,

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 29 sty 2013, 23:44

luźno może chodzić,ale nie znaczy że nie może się zawiesić

cla
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 09 kwie 2010, 16:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: cla » 30 sty 2013, 09:20

to co zrobić żeby ten zawór sie nie zawieszał? tylko wymiana pompy ?

[ Dodano: 2013-01-30, 19:41 ]
gadzior92 pisze:Samochód W warsztacie.Padnięta pompa
i co tam gadzior92 ? chodzi ?

ja dzisiaj wyciągałem ten zawór ze 3 razy i h... to samo, zamawiam pompe i w weekend będę ją wymieniać. :evil: <buu>

johnybravo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
Lokalizacja: Staszów

Post autor: johnybravo » 06 lut 2013, 18:16

Sprawdźcie oring smoka pompy oleju - na innym forum chłopakowi oring się podwinął, pompa oleju na wolnych nie potrafiła wytworzyć podciśnienia żeby zassać "pierwszy" łyk oleju. Musiał od razu dodać gazu, żeby pompa zaczęła zasysać olej, później już było ok. Niestety siadł ktoś z domowników nieświadomy problemu i zajechał silnik po kilkuset metrach. Oring dosłownie kilka zł. Wystarczy zrzucić dolną misę, więc roboty niewiele.

cla
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 09 kwie 2010, 16:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: cla » 06 lut 2013, 21:54

no nic ja wymieniam silnik bo jak sciąnełem miche to już podłapało panewke :/
nie wiem co było przyczyną, znalazłem silnik z a4 z małym przebiegiem jutro swap :-(

Awatar użytkownika
Tomasz_T
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 03 kwie 2011, 16:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Tomasz_T » 10 mar 2013, 21:50

identyczne objawy jak u was, efekt końcowy widoczny ślad przyłapania na panewce, pompa oleju zatarta, silnik na sprzedaż(2.6 v6 abc wypadało by wymienić panewki choć znając życie przejeździły by silnik) wpadł silnik 7a

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl