[ABC] Czujnik temperatury zasysanego powietrza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz
A ja odłączyłem ten czujnik w kolektorze, przedłużyłem kabel i zamontowałem drugi w dolnej kratce w zderzaku, teraz wieje na niego cały czas chłodne powietrze, wszystko na razie prowizorka ale jak będzie dobrze czujnik trafi w obudowę filtra powietrza. Teraz jak dla mnie silnik szybciej się wkręca na obroty, lepiej przyśpiesza poprostu ma lepszego kopa, a spalanie na odcinku którym jeżdzę wg. kompa nie wzrosło.
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Czyli jak każdy polak zdrutowałeś zamiast naprawić...brawo ! Jakby w fabryce uważali że trzeba dać w zderzak to by dali, nie sądzisz.radek kocio pisze:A ja odłączyłem ten czujnik w kolektorze, przedłużyłem kabel i zamontowałem drugi w dolnej kratce w zderzaku, teraz wieje na niego cały czas chłodne powietrze, wszystko na razie prowizorka ale jak będzie dobrze czujnik trafi w obudowę filtra powietrza. Teraz jak dla mnie silnik szybciej się wkręca na obroty, lepiej przyśpiesza poprostu ma lepszego kopa, a spalanie na odcinku którym jeżdzę wg. kompa nie wzrosło.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ten czujnik w kolektorze zwykle mierzy temperaturę kolektora a nie powietrza.
Ja kiedyś wpiąłem razem z czujnikiem potencjometr, który kablem do kabiny i patrząc na vagu zbiłem temperaturę o 25°C (z 50°C do 25°). Do tego miałem wyłącznik przełączający na oryginalny sygnał z czujnika aby podczas jazdy w pętli zamkniętej komputer sobie nie skorygował na podstawie wskazań sondy lambda. Mierzyłem stoperem przyspieszenia z włączonym i wyłączonym "magicznym" przełącznikiem i po włączeniu wyniki były o ułamki lepsze.
Może niedługo zaopatrzę się w sondę szerokopasmową i zobaczę dokładnie co się dzieje z mieszanką po i przed odpaleniem mojego chip magic tuning boxa.
Ja kiedyś wpiąłem razem z czujnikiem potencjometr, który kablem do kabiny i patrząc na vagu zbiłem temperaturę o 25°C (z 50°C do 25°). Do tego miałem wyłącznik przełączający na oryginalny sygnał z czujnika aby podczas jazdy w pętli zamkniętej komputer sobie nie skorygował na podstawie wskazań sondy lambda. Mierzyłem stoperem przyspieszenia z włączonym i wyłączonym "magicznym" przełącznikiem i po włączeniu wyniki były o ułamki lepsze.
Może niedługo zaopatrzę się w sondę szerokopasmową i zobaczę dokładnie co się dzieje z mieszanką po i przed odpaleniem mojego chip magic tuning boxa.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków