Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Dokad idzie ten wezyk

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
IGSMan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 17 lis 2013, 16:51

[B4 2.8 AAH] Dokad idzie ten wezyk

Post autor: IGSMan » 09 paź 2014, 20:16

chodzi mi o trojnik laczacy kolektor z czujnikiem cisnienia listwy paliwowej, na zdjeciu idzie zielonym takelanem - idzie ale do czego?

u mnie niestety trgo nie ma bo w tym miejscu jest podlaczone podcisnienie do parownika LPG

moze ktos prawdzic jak to ma u siebie?

Obrazek

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 09 paź 2014, 21:47

Spojrzałem w opisy i nie ma tam tego połączania.
Może tam jest wsadzone to g... co montują u niemców dla obniżenia podatku (opisane w jednym z tematów niżej).
https://audi80.pl/b4-aah-obroty-siln ... htm#437758
https://audi80.pl/b4-28-aah-przewody ... t47236.htm
IGSMan pisze:czujnikiem cisnienia listwy paliwowej
Chyba regulatorem ciśnienia.

Awatar użytkownika
IGSMan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 17 lis 2013, 16:51

Post autor: IGSMan » 09 paź 2014, 22:51

no wlasnie musze sie wziac za podcisnienia bo mam namieszane

z etki wynika iz gruszka do sterowania skracaniem dolotu powinna byc podlaczona pod zaworek 026906283H ktory sie nastepnie rozgalezia na akumulator powietrza i do nastepnego elektrozaworku

tymczasem u mnie gruszka do skracania dolotu podlaczona jest bezposrednio pod krociec przepustnicy takze skracanie dolotu mam na stale:)

mam pytaie czy przy doprowadzaniu tego do ladu mozna sie wspierac tym schemtaem?
Obrazek

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 10 paź 2014, 09:16

Na tych już jest to połączenie. Na tych rysunku masz jeszcze więcej przewodów bo tu jest wersja z zaworem EGR (szły chyba tylko na USA).

Bo na schematach z tematów, które podałem zasilanie podciśnieniem dla zasobnika jest brane z zaworka serwa ale wg. mnie nie ma większej różnicy skąd jest brane podciśnienie z kolektora, aby tylko było. Chociaż ja bym nie podpinał zbyt dużo do jednego króćca bo jak będzie duża pojemność układu to czas potrzebny na wyssanie powietrza z dużej ilości wężyków spowoduje opóźnienia np. pracy regulatora ciśnienia paliwa.

Awatar użytkownika
IGSMan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 17 lis 2013, 16:51

Post autor: IGSMan » 10 paź 2014, 14:58

Poprzekladalem jak byc powinno i mam problem. Ta gruszka ktora skraca dolot chyba jest popsuta. Kiedy zaciagam powietrze przez rurke ktora do niej idzie nie czuje zadnego oporu. Gruszka podlaczona do zaworka jak i na krotko do kolektora wogole sie nie rusza. Nie ciagnie dzwigienki po przegazowaniu.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 10 paź 2014, 17:25

IGSMan pisze:Kiedy zaciagam powietrze przez rurke ktora do niej idzie nie czuje zadnego oporu.
To jest pewnie dziurawy siłownik.
Ostatnio pytałem jedną osobę z forum która ze zniżkami załatwia części między innymi z ASO ile by kosztowała gruszka skracania dolotu do Audi A3 1.8. Cena około 300zł.

Ale patrzę że ten do AAH jest nawet w bardzo znośnej cenie: http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... 9&_sacat=0

Awatar użytkownika
IGSMan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 17 lis 2013, 16:51

Post autor: IGSMan » 10 paź 2014, 17:42

tylko ciekawe czy jest jakas roznica np w mocowaniu do kolektora bo moj nie ma A na koncu numeru

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Post autor: itor » 11 paź 2014, 19:16

mozna to zrobic w bardzo malych pieniadzach

kupujesz gruszke do tempomatu od audi 80/90/100, przerabiasz tylko mocowanie i ze starej gruszki dospawujesz uchwyt do dzwigienki i gotowe

johnybravo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
Lokalizacja: Staszów

Post autor: johnybravo » 14 paź 2014, 13:18

To jest mój silnik. Mam jeszcze taką fotkę:

Obrazek

Ale w tym momencie nie powiem ci dokładnie gdzie on idzie.... Mam automat więc te wężyki mogą być inne w manualnej. A już tych wersji to tyle widziałem że masakra.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga