chodzi mi o trojnik laczacy kolektor z czujnikiem cisnienia listwy paliwowej, na zdjeciu idzie zielonym takelanem - idzie ale do czego?
u mnie niestety trgo nie ma bo w tym miejscu jest podlaczone podcisnienie do parownika LPG
moze ktos prawdzic jak to ma u siebie?
[B4 2.8 AAH] Dokad idzie ten wezyk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Spojrzałem w opisy i nie ma tam tego połączania.
Może tam jest wsadzone to g... co montują u niemców dla obniżenia podatku (opisane w jednym z tematów niżej).
https://audi80.pl/b4-aah-obroty-siln ... htm#437758
https://audi80.pl/b4-28-aah-przewody ... t47236.htm
Może tam jest wsadzone to g... co montują u niemców dla obniżenia podatku (opisane w jednym z tematów niżej).
https://audi80.pl/b4-aah-obroty-siln ... htm#437758
https://audi80.pl/b4-28-aah-przewody ... t47236.htm
Chyba regulatorem ciśnienia.IGSMan pisze:czujnikiem cisnienia listwy paliwowej
no wlasnie musze sie wziac za podcisnienia bo mam namieszane
z etki wynika iz gruszka do sterowania skracaniem dolotu powinna byc podlaczona pod zaworek 026906283H ktory sie nastepnie rozgalezia na akumulator powietrza i do nastepnego elektrozaworku
tymczasem u mnie gruszka do skracania dolotu podlaczona jest bezposrednio pod krociec przepustnicy takze skracanie dolotu mam na stale:)
mam pytaie czy przy doprowadzaniu tego do ladu mozna sie wspierac tym schemtaem?
z etki wynika iz gruszka do sterowania skracaniem dolotu powinna byc podlaczona pod zaworek 026906283H ktory sie nastepnie rozgalezia na akumulator powietrza i do nastepnego elektrozaworku
tymczasem u mnie gruszka do skracania dolotu podlaczona jest bezposrednio pod krociec przepustnicy takze skracanie dolotu mam na stale:)
mam pytaie czy przy doprowadzaniu tego do ladu mozna sie wspierac tym schemtaem?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Na tych już jest to połączenie. Na tych rysunku masz jeszcze więcej przewodów bo tu jest wersja z zaworem EGR (szły chyba tylko na USA).
Bo na schematach z tematów, które podałem zasilanie podciśnieniem dla zasobnika jest brane z zaworka serwa ale wg. mnie nie ma większej różnicy skąd jest brane podciśnienie z kolektora, aby tylko było. Chociaż ja bym nie podpinał zbyt dużo do jednego króćca bo jak będzie duża pojemność układu to czas potrzebny na wyssanie powietrza z dużej ilości wężyków spowoduje opóźnienia np. pracy regulatora ciśnienia paliwa.
Bo na schematach z tematów, które podałem zasilanie podciśnieniem dla zasobnika jest brane z zaworka serwa ale wg. mnie nie ma większej różnicy skąd jest brane podciśnienie z kolektora, aby tylko było. Chociaż ja bym nie podpinał zbyt dużo do jednego króćca bo jak będzie duża pojemność układu to czas potrzebny na wyssanie powietrza z dużej ilości wężyków spowoduje opóźnienia np. pracy regulatora ciśnienia paliwa.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To jest pewnie dziurawy siłownik.IGSMan pisze:Kiedy zaciagam powietrze przez rurke ktora do niej idzie nie czuje zadnego oporu.
Ostatnio pytałem jedną osobę z forum która ze zniżkami załatwia części między innymi z ASO ile by kosztowała gruszka skracania dolotu do Audi A3 1.8. Cena około 300zł.
Ale patrzę że ten do AAH jest nawet w bardzo znośnej cenie: http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... 9&_sacat=0
-
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
- Lokalizacja: Staszów