[B4 2.8 AAH z LPG] Dusi się gdy zimny
[B4 2.8 AAH z LPG] Dusi się gdy zimny
WItam, otóż mam problem z autem gdy jest zimno. Gdy odpalam auto rano,chce ruszyć samochód się dusi jakby dostawał lewe powietrze. Odczucia są takie jakby wszystko się opóźniało o jakieś 2 sekundy czyli dodawanie gazu i ruszanie.Gdy dodaje gazu powyżej 2 tyś wszystko jest ok i rusza normalnie.W momencie jak przełączy się na gaz (czyli przy temp. około 8 stopni) po przejechaniu około 500 metrów problemy ustępują. Czyli dzieje mi się tylko tak na paliwie,zawsze rano i gdy silnik jest zimny.Co to może być? Czy może to jest normalne że przy dużej pojemności gdy silnik jest zimny nie lubi ruszać z obrotów poniżej 2 tyś.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Nr. 3, na fotce silnika w tym temacie https://audi80.pl/b4-aah-wszystkie-i ... t24900.htmyankes2.8 pisze:W którym miejscu jest ten czujnik ?
Ja bym stawiał na pompę paliwa. U mnie w 2.3 jest podobnie i to chyba pompa potrzebuje chwilkę czasu na wytworzenie odpowiedniego ciśnienia i dlatego przez chwilkę nie domaga, ale silniczek popracuje około 1 minutki i już wszystko jest ok
Jak mi spadła wtyczka z czujnika temperatury do ECU to musiałem autko odpalać 5-6 razy i podtrzymywać obroty dodając gazu
Jak mi spadła wtyczka z czujnika temperatury do ECU to musiałem autko odpalać 5-6 razy i podtrzymywać obroty dodając gazu
Koledzy co myślicie o pompie z tej aukcji?
http://moto.allegro.pl/item754066285_po ... filtr.html
Bo prawdopodobnie pada mi pompa paliwa , gdyż dzisiaj był taki odźwięk jakby się zacierała.Chodziła głośno 3 sekundy i przez kolejne 3 sekundy cicho , i po 3 sekundach znowu głośno i tak w kółko. I myślę że te objawy duszenia dzieją się właśnie przez pompę , gdyż nawet na ciepłym silniku jak przycisnę na benzynie to są objawy jakby paliwo nie dochodziło i silnik się dusi. Najprawdopodobne jest to gdyż jednak dzieje się tylko na PB , a na gazie elegancko chodzi.
P.S Może głupio że się o takie coś pytam , ale czy pompa paliwa pracuje w momencie jak silnik chodzi na gazie?
http://moto.allegro.pl/item754066285_po ... filtr.html
Bo prawdopodobnie pada mi pompa paliwa , gdyż dzisiaj był taki odźwięk jakby się zacierała.Chodziła głośno 3 sekundy i przez kolejne 3 sekundy cicho , i po 3 sekundach znowu głośno i tak w kółko. I myślę że te objawy duszenia dzieją się właśnie przez pompę , gdyż nawet na ciepłym silniku jak przycisnę na benzynie to są objawy jakby paliwo nie dochodziło i silnik się dusi. Najprawdopodobne jest to gdyż jednak dzieje się tylko na PB , a na gazie elegancko chodzi.
P.S Może głupio że się o takie coś pytam , ale czy pompa paliwa pracuje w momencie jak silnik chodzi na gazie?
Sprawdzane ciśnienie,pokazało nawet nie 1 bar,trzeba zamówić jednak pompę.
[ Dodano: 2009-12-03, 11:18 ]
koledzy , powracam do tematu , bo już niewiem co dalej robić. Wymieniłem pompę razem z filtrem. Wymieniłem również zaworek ciśnienia paliwa. Podpiełem pod kompa , pokazało tylko że coś jest z ciśnieniem paliwa.Czy może wtryski siadają? Są preparaty na przeczyszczenie ich , opłaca się tego użyć ?
[ Dodano: 2009-12-03, 11:18 ]
koledzy , powracam do tematu , bo już niewiem co dalej robić. Wymieniłem pompę razem z filtrem. Wymieniłem również zaworek ciśnienia paliwa. Podpiełem pod kompa , pokazało tylko że coś jest z ciśnieniem paliwa.Czy może wtryski siadają? Są preparaty na przeczyszczenie ich , opłaca się tego użyć ?
sprawdz sobie sondy bo one moga pracowac i komp tego nie pokaże ale moga chodzic za wolno dlatego wszystko sie muli przynajmniej ja tak mialem ze tez musialem mu dac po gazie bo lapal mula przy ruszaniu a sonda chodzila ale bardzo powoli zmieniala parametry po wymieanie sond chodzi normalnie .miernik do reki czarny kobelek od sondy to sygnalowy drugo koncówke od miernika na mase i voltomierz na pradz staly i patrzysz jak sie zmienia bardzo szybko od 0,2 do 0,9 tak ze ledwo zdazysz zobaczyc to jest ok jak wolno albo w miejscu sonda do wymiany . pozdrawiam