Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC] ECU z 2.8 do 2.6

Wszystko co tyczy się silników V6
Zablokowany
Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

[ABC] ECU z 2.8 do 2.6

Post autor: lobos » 30 lis 2012, 16:05

Witam, zastanawiam się czy ecu z 80 2.8 będzie współpracowało z motorem 2.6?i jeśli tak to czy jest odczuwalna jakaś zmiana w prowadzeniu oraz spalaniu :-/
Ostatnio zmieniony 02 gru 2012, 14:00 przez lobos, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 30 lis 2012, 16:57

2,8 jest na przeplywce kolego wiec trzebaby zmieniac osprzet wlacznie z kolektorem i cala wiazka silnika . sam sie pod to przymierzam bo mialem 2.8 i palilo o wiele mniej niz lipne 2.6 . Z kad jestes dokladnie bo widze zachodniopomorskie ?

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 30 lis 2012, 17:01

nie warte zachodu i raczej nie bedzie to zylo

Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 30 lis 2012, 19:12

[quote][/quote]Ze Szczecina kolego ale już nie mów że 2.6 jest takie lipne mam swoje od roku, robię nim dość sporo kilometrów po niemcach i jeszcze ani razu nie nie zawiódł tylko jak na tę pojemność już nie ma tej mocy dla tego myślę jakby tu go "doładować" :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2461
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 30 lis 2012, 19:48

Zmianą sterownika na ten z 2.8 to Ty go akurat nie doładujesz :lol:

Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 30 lis 2012, 20:57

Może i nie ale ecu z 2.8 ma już inne ustawienia dotyczące międzyinnymi zapłonu, obrotów, dawkowaniem paliwa itp.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 01 gru 2012, 11:49

na 100% 2.6 z osprzetem 2.8 bedzie mocniejsze sam skracany kolektor duzo da na wyzszych obrotach . Przeplywka napewno lepsza niz ten mapsensor ktory wali paliwem az milo haha . 2.8 na trasie bralo ponizej 8 litrow a ten wynalazek 2.6 to z dychy nie zejde .

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 04 gru 2012, 00:26

Przejrzałem pinout jednego i drugiego ECU - mój wniosek jest zupełnie inne rozmieszczenie pinów. Jedynym skutkiem wymiany jakiego należy się spodziewać to spalenie podmienianego ECU. Aby miałby to jakiś sens trzeba by wymienić wiązkę i różniącą się cześć osprzętu silnika. Np. ABC ma prawdziwy silniczek krokowy a AAH zawór stabilizacji biegu jałowego sterowany sygnałem PWM.

Kurde kiedy mi się odechce odpowiadać na tak bezsensowne pytania... :cry:

Zablokowany

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl