[ABC+LPG] instalacja gazu - opinie o zestawie
- PiotrLublin
- Forum Audi 80
[ABC+LPG] instalacja gazu - opinie o zestawie
Witajcie, jestem raczej zielony jeśli chodzi o LPG i jej części i oznaczenia, napisze Wam jaka mam instalacje i czy możecie mi powiedzieć coś o niej?
Czy jest ona jakaś lipna czy z dobrych części złożona?
Nie mam z nią problemów, tylko raczej tak z ciekawości <ok>
Parownik - Zavoli
Zawór odcinający - Valtek
Zbiornik - Irene 53L
Wielozawór - Tomasetto
Gazoszczelna obudowa wielozaworu - Irene
Wlew paliwa - Tomasetto
Przewodu elastyczne - Gumowe Semperit
Elektroniczna jednostka sterująca - STAG - 300/6 PLUS
Urządzenie wtrysku gazu lub wtryskiwacz - Valtek 3.0
Zespól filtra gazu - FL 02
Czy jest ona jakaś lipna czy z dobrych części złożona?
Nie mam z nią problemów, tylko raczej tak z ciekawości <ok>
Parownik - Zavoli
Zawór odcinający - Valtek
Zbiornik - Irene 53L
Wielozawór - Tomasetto
Gazoszczelna obudowa wielozaworu - Irene
Wlew paliwa - Tomasetto
Przewodu elastyczne - Gumowe Semperit
Elektroniczna jednostka sterująca - STAG - 300/6 PLUS
Urządzenie wtrysku gazu lub wtryskiwacz - Valtek 3.0
Zespól filtra gazu - FL 02
Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 16:22 przez PiotrLublin, łącznie zmieniany 1 raz.
- PiotrLublin
- Forum Audi 80
hmm róznica polega na wszystkim miałem identyczna konfiguracje jak ty i po 15kkm silnik poprostu przestał nadawać sie do jazdy szarpał na jałowym chodził moze na 4 cyl. no i palił 29l/100 , kolejny aspekt to dźwiek valteki sa głosniejsze od całego silnika poprostu koszmar jak stado dzięciołów . Ogólnie chodzi o kulture pracy silnika i zużycie paliwa . Ja zamieniłem je na Reg fast sa w podobnej cenie a różnica jest kolosalna
- PiotrLublin
- Forum Audi 80