Chłodnica od automatu ma dodatkowe wejścia na dwa przewody po prawej stronie. Taki niezależny dodatkowy jakby zbiornik, chłodnicę- wydzielony w chłodnicy.
Jak na focie na dole chłodnicy w tej aukcji
http://allegro.pl/audi-b4-1-9-diesel-2- ... 96562.html
[B4 AAH]Jaka chłodnica podejdzie
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
Odkryłem gdzie mi ciekło i prawdę mówiąc nieciekawie jest uje...m mały krócieć powrotny do zbiorniczka i nie wiem co mam teraz robić.Najgorsze jest to że nie ma punktu zaczepienia bo ukręcił się dokładnie na styku z chłodnicą.
Rozwiązanie tymczasowe to zastosowałem poxilinę i zrobiłem taki tunel w który wcisnąłem krócieć-przykręciłem inny wąż fi9(od propanu butanu) i zacisnąłem obejmą którą następnie obsmarowałem poxiliną aby miała czego się przyczepić na wężu.
Po rozgrzaniu ten wąż sie robi giętki ale jak narazie przecieków nie widziałem.Ciekawe ile to wytrzyma bo w weekend mam 300km do zrobienia(zjeżdżam na wioskę i do kobiety)
Dlaczego się ukręcił?Zmęczenie materiału i w sumie głupie rozwiązanie konstruktorów gdyż przy każdym ściąganiu obudowy aku ruszamy ten wąż w lewo,prawo itp i mając 20 lat materiał taki się robi-no chyba że konstruktorzy mieli na myśli że aby ściągnąć obudowę należy najpierw odkręcić przewód od zbiorniczka
Rozwiązanie tymczasowe to zastosowałem poxilinę i zrobiłem taki tunel w który wcisnąłem krócieć-przykręciłem inny wąż fi9(od propanu butanu) i zacisnąłem obejmą którą następnie obsmarowałem poxiliną aby miała czego się przyczepić na wężu.
Po rozgrzaniu ten wąż sie robi giętki ale jak narazie przecieków nie widziałem.Ciekawe ile to wytrzyma bo w weekend mam 300km do zrobienia(zjeżdżam na wioskę i do kobiety)
Dlaczego się ukręcił?Zmęczenie materiału i w sumie głupie rozwiązanie konstruktorów gdyż przy każdym ściąganiu obudowy aku ruszamy ten wąż w lewo,prawo itp i mając 20 lat materiał taki się robi-no chyba że konstruktorzy mieli na myśli że aby ściągnąć obudowę należy najpierw odkręcić przewód od zbiorniczka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków