Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAH]Jaka chłodnica podejdzie

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 16 cze 2011, 06:58

Chłodnica od automatu ma dodatkowe wejścia na dwa przewody po prawej stronie. Taki niezależny dodatkowy jakby zbiornik, chłodnicę- wydzielony w chłodnicy.
Jak na focie na dole chłodnicy w tej aukcji
http://allegro.pl/audi-b4-1-9-diesel-2- ... 96562.html

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 16 cze 2011, 08:45

Odkryłem gdzie mi ciekło i prawdę mówiąc nieciekawie jest :-( uje...m mały krócieć powrotny do zbiorniczka i nie wiem co mam teraz robić.Najgorsze jest to że nie ma punktu zaczepienia bo ukręcił się dokładnie na styku z chłodnicą.
Rozwiązanie tymczasowe to zastosowałem poxilinę i zrobiłem taki tunel w który wcisnąłem krócieć-przykręciłem inny wąż fi9(od propanu butanu) i zacisnąłem obejmą którą następnie obsmarowałem poxiliną aby miała czego się przyczepić na wężu.
Po rozgrzaniu ten wąż sie robi giętki ale jak narazie przecieków nie widziałem.Ciekawe ile to wytrzyma bo w weekend mam 300km do zrobienia(zjeżdżam na wioskę i do kobiety) :-(

Dlaczego się ukręcił?Zmęczenie materiału i w sumie głupie rozwiązanie konstruktorów gdyż przy każdym ściąganiu obudowy aku ruszamy ten wąż w lewo,prawo itp i mając 20 lat materiał taki się robi-no chyba że konstruktorzy mieli na myśli że aby ściągnąć obudowę należy najpierw odkręcić przewód od zbiorniczka :-?

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 16 cze 2011, 11:39

Mi też oderwał się w poprzednim Audi 80 ten króciec na mały wężyk. Zawiozłem do gościa spawającego plastiki przyspawał go i chyba jeszcze polał jakimś klejem. Zrobiłem chyba jeszcze z 10tyś. km i sprzedałem auto a króciec jeszcze się trzymał.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl