[AAH] Mulenie podczas jazdy
[AAH] Mulenie podczas jazdy
Witam zakladam kolejny temat prosze o wskazowki sugestie itp
posiadam audi 80 b4 2.8 v6 z sekwencyjna inst gazowa po zakupie i podlaczeniu pod kompa wysypalo sie wiele bledow ktore zostaly usuniete w sumie wymienione zostalo
- swiece
- filtry
- przewody W/N
- cewki modol sterowania i przepustnica zostaly podmienione dzieki uprzejmosci ufotm
- sonda lambda od kierowcy
- czujnik spalania stukowego
- i zawor sterujacy podcisnieniem od skracania dolotu
po wymianie tych wszytkich czesci auto chodzi jak by lepiej ale w momecie ruszania muli go na zasadzie jak by nie dostawal paliwa , powietrza lub odwrotnie i zachwile mometalnie idzie jak burza jak sie jedzie szybciej rowno na 5 biegu to obiawy te wygladaja jak by np na chwile braklo pradu i spowrotem sie pojawia takie delikatne jakby zaniki mocy nie iwem co dalej sprawdzac vag nie pokazuje juz zadnych bledow i rece opdaly://
nie wiem jak by tu dokladnie opisac co sie dzieje wyglada to jak sie rusza jak by nawety strzelilo cos w silniku na paliwie tak jak kiedys na 2 generci gazu w dolot tyle ze tu na pb
wypowiedzciew sie drodzy forumowicze co o tym myslicie a noz cos ie wymysli najgorsze jest to ruszanie bo ja mu gaz a on pomalu i dziwnie slychac silnik
nie wiem moze rozrzad? moze przepustnica moze uszczelka pod glowica no nie mam pojecia
posiadam audi 80 b4 2.8 v6 z sekwencyjna inst gazowa po zakupie i podlaczeniu pod kompa wysypalo sie wiele bledow ktore zostaly usuniete w sumie wymienione zostalo
- swiece
- filtry
- przewody W/N
- cewki modol sterowania i przepustnica zostaly podmienione dzieki uprzejmosci ufotm
- sonda lambda od kierowcy
- czujnik spalania stukowego
- i zawor sterujacy podcisnieniem od skracania dolotu
po wymianie tych wszytkich czesci auto chodzi jak by lepiej ale w momecie ruszania muli go na zasadzie jak by nie dostawal paliwa , powietrza lub odwrotnie i zachwile mometalnie idzie jak burza jak sie jedzie szybciej rowno na 5 biegu to obiawy te wygladaja jak by np na chwile braklo pradu i spowrotem sie pojawia takie delikatne jakby zaniki mocy nie iwem co dalej sprawdzac vag nie pokazuje juz zadnych bledow i rece opdaly://
nie wiem jak by tu dokladnie opisac co sie dzieje wyglada to jak sie rusza jak by nawety strzelilo cos w silniku na paliwie tak jak kiedys na 2 generci gazu w dolot tyle ze tu na pb
wypowiedzciew sie drodzy forumowicze co o tym myslicie a noz cos ie wymysli najgorsze jest to ruszanie bo ja mu gaz a on pomalu i dziwnie slychac silnik
nie wiem moze rozrzad? moze przepustnica moze uszczelka pod glowica no nie mam pojecia
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 19:22 przez Madison, łącznie zmieniany 2 razy.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A vag coś teraz pokazuje ?
Moim zdaniem szukałbym przyczyny albo sondach, u mnie jest coś podobnego jak przyśpieszam ale tylko wtedy, w układzie podciśnienia może gdzieś ciągnie fałszywe powietrze albo coś jest źle podłączone i do tego sprawdził regulator ciśnienia paliwa i czujnik temperatury.
Jak regulator bedzie uwalony to przez podciśnienie może sie dostawać cały czas "lewe" paliwo i będzie przylewany i na benzynie i na gazie.
Moim zdaniem szukałbym przyczyny albo sondach, u mnie jest coś podobnego jak przyśpieszam ale tylko wtedy, w układzie podciśnienia może gdzieś ciągnie fałszywe powietrze albo coś jest źle podłączone i do tego sprawdził regulator ciśnienia paliwa i czujnik temperatury.
Jak regulator bedzie uwalony to przez podciśnienie może sie dostawać cały czas "lewe" paliwo i będzie przylewany i na benzynie i na gazie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
z tym tematem jestem zapoznany ale vag nie wyrzucil bledu czujnika temp w poniedzialek zamowie czujnik nowy orginalny i zobaczymy co bedzie po wymianie:)
[ Dodano: 2012-05-31, 22:16 ]
ok jestem po wymianie czujnika niestety brak poprawy:// ehh szlak mnie trafia
[ Dodano: 2012-06-04, 15:22 ]
widze ze juz brak pomyslów //
[ Dodano: 2012-05-31, 22:16 ]
ok jestem po wymianie czujnika niestety brak poprawy:// ehh szlak mnie trafia
[ Dodano: 2012-06-04, 15:22 ]
widze ze juz brak pomyslów //
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz
To ja trochę zamięszam, chodzi o czujnik położenia wału korbowego (w bloku silnika) może nie wiecie, a może w zasadzie nikt nie wie że ten czujnik ulega rozszczelnieniu i dostaje się do niego olej, a co lepsze vag błedu nie pokaże (może jedynie jak by ohmy zmierzył). Mało tego olej przewodem może dojść do samej wtyczki. Czujnik składa się z plastikowego korpusu i metalowej obudowy i właśnie między tymi elementami jest założony oring który po tylu latach twardnieje i nie uszczelnia(a drugi oring uszczelnia sam czujnik w bloku silnika). Objawy uszkodzenia:długo kręci przy odpalaniu, zamula od dołu, trzesie silnikiem. Po wymianie na używkę (od A4 B5) zapala praktycznie od strzału, brak muła :mrgreen: ,praca silnika się wyrównała (ale u mnie jeszcze coś dolega) i silnik stał się delikatniejszy na przyśpieszanie od samego dołu.
Jak pojężdzę więcej to ostatecznie potwierdzę że muł pod maską znikł.
Jak pojężdzę więcej to ostatecznie potwierdzę że muł pod maską znikł.
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz