Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Mulenie podczas jazdy

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

[AAH] Mulenie podczas jazdy

Post autor: Madison » 23 maja 2012, 07:43

Witam zakladam kolejny temat prosze o wskazowki sugestie itp

posiadam audi 80 b4 2.8 v6 z sekwencyjna inst gazowa po zakupie i podlaczeniu pod kompa wysypalo sie wiele bledow ktore zostaly usuniete w sumie wymienione zostalo
- swiece
- filtry
- przewody W/N
- cewki modol sterowania i przepustnica zostaly podmienione dzieki uprzejmosci ufotm
- sonda lambda od kierowcy
- czujnik spalania stukowego
- i zawor sterujacy podcisnieniem od skracania dolotu

po wymianie tych wszytkich czesci auto chodzi jak by lepiej ale w momecie ruszania muli go na zasadzie jak by nie dostawal paliwa , powietrza lub odwrotnie i zachwile mometalnie idzie jak burza jak sie jedzie szybciej rowno na 5 biegu to obiawy te wygladaja jak by np na chwile braklo pradu i spowrotem sie pojawia takie delikatne jakby zaniki mocy nie iwem co dalej sprawdzac vag nie pokazuje juz zadnych bledow i rece opdaly://
nie wiem jak by tu dokladnie opisac co sie dzieje wyglada to jak sie rusza jak by nawety strzelilo cos w silniku na paliwie tak jak kiedys na 2 generci gazu w dolot tyle ze tu na pb

wypowiedzciew sie drodzy forumowicze co o tym myslicie a noz cos ie wymysli najgorsze jest to ruszanie bo ja mu gaz a on pomalu i dziwnie slychac silnik

nie wiem moze rozrzad? moze przepustnica moze uszczelka pod glowica no nie mam pojecia
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 19:22 przez Madison, łącznie zmieniany 2 razy.

Azymut
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 09 gru 2009, 22:57

Post autor: Azymut » 23 maja 2012, 08:17

na gazie i na benzynie taka sama sytuacja jest?

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 23 maja 2012, 08:34

tak nie ma roznicy czy gaz czy benzyna

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 23 maja 2012, 10:22

A vag coś teraz pokazuje ?
Moim zdaniem szukałbym przyczyny albo sondach, u mnie jest coś podobnego jak przyśpieszam ale tylko wtedy, w układzie podciśnienia może gdzieś ciągnie fałszywe powietrze albo coś jest źle podłączone i do tego sprawdził regulator ciśnienia paliwa i czujnik temperatury.
Jak regulator bedzie uwalony to przez podciśnienie może sie dostawać cały czas "lewe" paliwo i będzie przylewany i na benzynie i na gazie.

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 23 maja 2012, 11:14

hmm o tym nie pomyslalem kurde ale widze ze taki rtegulatorek troszke kosztuje:/

[ Dodano: 2012-05-23, 21:45 ]
a o ktorym czujniku mowisz??

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 25 maja 2012, 11:22

Madison pisze:a o ktorym czujniku mowisz??
o tym co daje informacje do kompa o temp silnika aby mógł w odpowiedni sposób dawkować paliwo.

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 25 maja 2012, 11:43

dobra dzwonilem do boscha i maja 2 czujniki niebieski i bilaly oba po 2 piny czy to ktorys z tych czy nie??

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 25 maja 2012, 15:21

nr 3 na tym zdjęciu , a tak na marginesie to zapoznaj się z tym!

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 maja 2012, 15:39

Podejrzewam że niebieski będzie miał inny gwint niż biały (biały ma "drobny" gwint). Oryginalnie jest biały jego numer: 02690616.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 25 maja 2012, 17:34

na poczatku odepnij obydwie sondy i zobacz jakie to przyniesie efekty

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 25 maja 2012, 23:10

z tym tematem jestem zapoznany ale vag nie wyrzucil bledu czujnika temp w poniedzialek zamowie czujnik nowy orginalny i zobaczymy co bedzie po wymianie:)

[ Dodano: 2012-05-31, 22:16 ]
ok jestem po wymianie czujnika niestety brak poprawy:// ehh szlak mnie trafia

[ Dodano: 2012-06-04, 15:22 ]
widze ze juz brak pomyslów :///

Awatar użytkownika
radek kocio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: radek kocio » 12 paź 2012, 18:50

To ja trochę zamięszam, chodzi o czujnik położenia wału korbowego (w bloku silnika) może nie wiecie, a może w zasadzie nikt nie wie że ten czujnik ulega rozszczelnieniu i dostaje się do niego olej, a co lepsze vag błedu nie pokaże (może jedynie jak by ohmy zmierzył). Mało tego olej przewodem może dojść do samej wtyczki. Czujnik składa się z plastikowego korpusu i metalowej obudowy i właśnie między tymi elementami jest założony oring który po tylu latach twardnieje i nie uszczelnia(a drugi oring uszczelnia sam czujnik w bloku silnika). Objawy uszkodzenia:długo kręci przy odpalaniu, zamula od dołu, trzesie silnikiem. Po wymianie na używkę (od A4 B5) zapala praktycznie od strzału, brak muła :mrgreen: ,praca silnika się wyrównała (ale u mnie jeszcze coś dolega) i silnik stał się delikatniejszy na przyśpieszanie od samego dołu.
Jak pojężdzę więcej to ostatecznie potwierdzę że muł pod maską znikł.

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 14 paź 2012, 22:11

Ja chyba ten czujnik wymienie bo na Bp nadal jak jest zimny to zle chodzi nie rowna praca i zle sie od dolu wkreca ciezka wymiana tego czujnika ?? koszt widze nie duzy w granicach 150zl

Awatar użytkownika
radek kocio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: radek kocio » 15 paź 2012, 19:37

Mogę potwierdzić że muł znikł, kanał jest portzebny, wymiana jest prosta przykręcony na jedną śrubkę do bloku silnika. Ja za używkę dałem 40zł.

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 19 paź 2012, 22:45

ja dalem 150 za nowy jest lepiej ale na zimnym silniku mol jest na Pb nadal :/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl