[AAH 2.8 v6] Nieprawidłowa praca silnika, pomoc w diagnozie.
[AAH 2.8 v6] Nieprawidłowa praca silnika, pomoc w diagnozie.
Witam.
Mam problem, od 2 dni mój silnik nierówno chodzi, do tego opadł z mocy i przy ruszaniu czuć lekkie szarpanie, ale odczuwalne... Dzisiaj zrobiłem testy na włączonym silniku odczepiałem po kolei wtryski i...
Wtrysk nr 3 czyli jak się stoi przodem do silnika, jest po lewej stronie jako ostatni.
Po jego odczepienie nie widzę żadnej różnicy w pracy silnika, chodzi tak jak chodził a po odczepieniu innego silnik zaczyna bardziej bujać i wtedy przynajmniej wiem, że inne działają...
Bardzo was proszę o sprawdzenie tego u siebie i dać znać czy u Was się zmienia praca silnika po odczepieniu tego 3 wtrysku....
Bardzo pomoże mi to w zdiagnozowaniu przyczyny.
Z góry dziękuję!
Mam problem, od 2 dni mój silnik nierówno chodzi, do tego opadł z mocy i przy ruszaniu czuć lekkie szarpanie, ale odczuwalne... Dzisiaj zrobiłem testy na włączonym silniku odczepiałem po kolei wtryski i...
Wtrysk nr 3 czyli jak się stoi przodem do silnika, jest po lewej stronie jako ostatni.
Po jego odczepienie nie widzę żadnej różnicy w pracy silnika, chodzi tak jak chodził a po odczepieniu innego silnik zaczyna bardziej bujać i wtedy przynajmniej wiem, że inne działają...
Bardzo was proszę o sprawdzenie tego u siebie i dać znać czy u Was się zmienia praca silnika po odczepieniu tego 3 wtrysku....
Bardzo pomoże mi to w zdiagnozowaniu przyczyny.
Z góry dziękuję!
Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 08:35 przez viper370, łącznie zmieniany 1 raz.
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
jesli brak reakcji to masz uszkodzony wtryskiwacz lub po prostu zapchany
najlepiej je dać do wyczyszczenia i sprawdzenia koszt od 50 do 100zł na specjalnym urządzeniu.
Powiem inną anegdotę bo tez miałem z tym problem no i u mnie okazało się że kabelki we wtyczce się obluzowały i wypięły przez co nie stykały sie z blaszkami we wtrysku może to i głupie ale miałem tak więc nic nie szkodzi sprawdzić
najlepiej je dać do wyczyszczenia i sprawdzenia koszt od 50 do 100zł na specjalnym urządzeniu.
Powiem inną anegdotę bo tez miałem z tym problem no i u mnie okazało się że kabelki we wtyczce się obluzowały i wypięły przez co nie stykały sie z blaszkami we wtrysku może to i głupie ale miałem tak więc nic nie szkodzi sprawdzić
- Misiek060391
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 mar 2010, 19:34
- Lokalizacja: Wasilkow
miałem to samo, podczas jazdy lekko mi szarpnelo autkiem, dalej juz sie kulal i szrpal, po zmierzniu kompresji okazalo sie ze 2 i 3 cylinder ma 2 i 3 mpa, a 1 8, po drugiej stronie bylo od 13 do 14, uszczelka pod glowica byla wypalona miedzy dwoma cylindrami, bral mi olej tak pona 1 litr na 1000, wiec zabralem sie za caly remont silnika, wymienione: pierscienie, cylindry byly czysciutkie, nie porysowane, wiec obeszlo sie bez szlifu, glowice kompletnie zrobione, swiece, kable wymienione, oraz paneki na korbowodach, bo byly porysowane i mam pytanie, ile czasu na dotarcie silnika i jakies wskazówki bym prosil:) silniczek ladnie chodzi, oleju nie ubywa, plyn caly czas w normie, wiem ze na benzynie jakies 1000km i wymiana oleju i filtra, czy moze cos jeszcze?
Witam panowie.
Mam mały problem z golfem 4 kolegi. jest to silnik dokładni 101KW 1,6 benzyna.
mianowicie :silnik po odpaleniu ma problemy z utrzymaniem obrotów,dymi na biało, siwo i mam problem z komunikacją między silnikiem a ecu.
co do ECU to wcześniej nie miałem problemu z połączeniem a teraz OBD daje mi jakieś dziwne odczyty z silnika.
Jeśli silnik pracuje w miarę normalnie i nie dymi to :
sonda pokazuje mi prace w granicach od 0,5 do 1,0 wolta.
a temperatura jakom podaje czujnik temperatury dla ecu przy dodawaniu gazu wzrasta razem z dociskaniem gazu w podłogę nawet do 140 c.
gdy wyłączę stacyjkę i odpalę go jeszcze raz i docisnę mocniej gazu to z rury idzie właśnie opisany dym a OBD ma problem z połączaniem.
Jeśli się połączy to w bloku pomiarowym wcześniej opisane czujniki warjują:
sonda:1,98 wolta
a czujnik temperatury dalej skacze jak oszalały chodziarz na zegarach jest 90 c to ecu pokazuje jedynie 24c
cały czas zalewa świece zapłonowe,
W wcześniej wyskakiwały dwa błędy: problemu z czujnikiem temperatury i z sondom lambda.
Wszystkie te usterki zostały wyeliminowane a jak zaczyna dymić na biało to błędy powrotem wracają a silnik wo gulę niema mocy.
proszę o szybkom odpowiedz bo nawęd na forum GOLFA NIKT NIC NA TEN TEMAT NIE WIE.
Przepasam z zmianę tematu i proszę o szybkom odpowiedź bo już mi zabrakło pomysłów .
Mam mały problem z golfem 4 kolegi. jest to silnik dokładni 101KW 1,6 benzyna.
mianowicie :silnik po odpaleniu ma problemy z utrzymaniem obrotów,dymi na biało, siwo i mam problem z komunikacją między silnikiem a ecu.
co do ECU to wcześniej nie miałem problemu z połączeniem a teraz OBD daje mi jakieś dziwne odczyty z silnika.
Jeśli silnik pracuje w miarę normalnie i nie dymi to :
sonda pokazuje mi prace w granicach od 0,5 do 1,0 wolta.
a temperatura jakom podaje czujnik temperatury dla ecu przy dodawaniu gazu wzrasta razem z dociskaniem gazu w podłogę nawet do 140 c.
gdy wyłączę stacyjkę i odpalę go jeszcze raz i docisnę mocniej gazu to z rury idzie właśnie opisany dym a OBD ma problem z połączaniem.
Jeśli się połączy to w bloku pomiarowym wcześniej opisane czujniki warjują:
sonda:1,98 wolta
a czujnik temperatury dalej skacze jak oszalały chodziarz na zegarach jest 90 c to ecu pokazuje jedynie 24c
cały czas zalewa świece zapłonowe,
W wcześniej wyskakiwały dwa błędy: problemu z czujnikiem temperatury i z sondom lambda.
Wszystkie te usterki zostały wyeliminowane a jak zaczyna dymić na biało to błędy powrotem wracają a silnik wo gulę niema mocy.
proszę o szybkom odpowiedz bo nawęd na forum GOLFA NIKT NIC NA TEN TEMAT NIE WIE.
Przepasam z zmianę tematu i proszę o szybkom odpowiedź bo już mi zabrakło pomysłów .