Auto nie miało wolnych obrotów i gasło mechanik czyścił wtryski ,potem stwierdził że to może być padnięta przepływka bo po odpięciu kostki pracuje całkiem ładnie,a i jest problem z uruchomieniem go z podpiętą przepływką
Kupiłem 2 przepływkę niewielka poprawa, z ciekawości rozebrałem wyczyściłem sprężonym powietrzem i denaturatem starą przepływkę .Po założeniu jej na auto nastąpiła delikatna poprawa tzn auto już raczej nie gaśnie tylko nierówno pracuje na wolnych i jest mułowate
zrobiłem log grupy 000 w blokach pomiarowych niestety więcej grup niema tzn w każdej innej w okienku pisze error
,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,,,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.81,149,234,055,018,000,134,004,126,065,080,,,,,,,,,,
,1.38,148,012,052,018,000,134,004,126,065,080,,,,,,,,,,
,1.97,148,016,058,018,000,134,004,126,065,080,,,,,,,,,,
,2.55,148,024,063,018,000,134,004,126,065,080,,,,,,,,,,
,3.13,148,030,068,018,000,134,004,126,064,080,,,,,,,,,,
,3.72,148,037,072,018,000,134,004,126,064,080,,,,,,,,,,
,4.30,148,042,077,018,000,134,004,126,065,080,,,,,,,,,,
,4.89,148,049,081,018,000,134,004,126,064,080,,,,,,,,,,
,5.46,148,059,086,018,000,134,004,126,064,080,,,,,,,,,,
,6.04,148,065,091,018,000,134,004,126,063,080,,,,,,,,,,
,6.61,148,073,096,018,000,134,004,126,064,080,,,,,,,,,,
,7.19,148,079,101,018,000,134,004,126,064,080,,,,,,,,,,
,7.77,148,086,106,018,000,134,004,126,064,080,,,,,,,,,,
,8.35,148,095,111,018,000,134,004,126,063,080,,,,,,,,,,
,8.93,148,099,117,018,000,134,004,126,063,080,,,,,,,,,,
,9.51,148,102,122,018,000,134,004,126,063,080,,,,,,,,,,
,10.09,148,108,127,018,000,134,004,126,063,080,,,,,,,,,,
,10.66,147,112,132,018,000,134,004,126,064,080,,,,,,,,,,
,11.24,147,116,138,018,000,134,004,126,063,080,,,,,,,,,,
,11.82,147,117,143,018,000,134,004,126,062,080,,,,,,,,,,
,12.39,147,123,147,018,000,134,004,126,064,080,,,,,,,,,,
,12.98,147,125,152,018,000,134,004,126,064,080,,,,,,,,,,
,13.56,147,126,156,018,000,134,004,126,064,080,,,,,,,,,,
,14.13,147,127,160,018,000,134,004,126,064,080,,,,,,,,,,
,14.70,147,128,164,018,000,134,004,126,063,080,,,,,,,,,,
,15.27,147,130,169,018,000,134,004,126,063,080,,,,,,,,,,
,15.85,147,130,173,018,000,134,004,126,064,080,,,,,,,,,,
,16.40,147,133,176,018,000,134,004,126,064,080,,,,,,,,,,
,16.98,147,131,180,018,000,134,004,126,063,080,,,,,,,,,,
,17.52,147,133,183,018,000,134,004,126,063,080,,,,,,,,,,
,18.06,147,134,186,018,000,134,004,126,063,080,,,,,,,,,,
,18.60,147,137,189,018,000,134,004,126,063,080,,,,,,,,,,
,19.16,147,140,193,018,000,134,004,126,063,080,,,,,,,,,,
,19.74,147,137,195,018,000,134,004,126,064,080,,,,,,,,,,
,20.32,147,139,198,018,000,134,004,126,063,080,,,,,,,,,,
tłumaczyłem sobie z SSP 130 - MPI im Audi V6-Motor
co oznaczają kolejne grupy ale nie znam niemieckiego
i doszłem do tego że:
blok 1 wartość wskaźnika minus 50 temp. plynu chłodniczego w stopniach C
blok 2 wartość wskaźnika podzielona przez 100 odpowiada napieciu miernika masy powietrza
blok 3 wartość wskażnika pomnożona x 25 odpowiada prędkości obrotowej silnika w 1/min
blok 4 nie mogę załapać ale wartości powinny być 0-10 lub 255-240 a umnie jest 18 :?:
blok 5 dotyczy skrzyń auomatycznych
blok 6 nie wiem wartości 126-130
blok 7 nie wiem o co chodzi
blok 8 sonda lambda wartości mają być w przedziale 120-136 u mnie 134 :?:
blok 9 zawartość CO na obrotach biegu jałowego powinno być w zakresie 65-90
blok 10 wartość wskaźnika pomnpożonej razy 5 odpowiada napięciu w potencjometrze przepustnicy w mV
dozwolony zakres 50-100 czyli 250-500mV
Jeśli coś pokręciłem to poprawcie. Czy ktoś może pomóc co jest w pozostałych blokach i co one oznaczają
[C 4 2.8 AAH] nierówno chodzi na wolnych na benz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 lip 2011, 18:12
- Lokalizacja: lubelskie
[C 4 2.8 AAH] nierówno chodzi na wolnych na benz.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2011, 22:59 przez ernest_1978, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 lip 2011, 18:12
- Lokalizacja: lubelskie