Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Obroty silnika - skracany dolot

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 10 maja 2009, 17:11

ABC nie ma skracania dolotu. Ma plastykowy kolektor ssący.
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

Awatar użytkownika
lukaszhaha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 13 cze 2009, 09:37
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: lukaszhaha » 09 sty 2010, 13:47

Dokladnie. Kolettory od 2.6 nie maja skracania dolotu, ale mój jest unikatowy mam silnik 2,6 a kolektor od 2,8 i powiem ze osiagi na czyms takim sa duzo lepsze.

maras_zastava
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 17 lis 2008, 20:45
Lokalizacja: Kuj-pom Toruń
Kontakt:

Post autor: maras_zastava » 07 kwie 2010, 12:35

No i jeszcze jedno pytanko odnośnie skracanego dolotu...
Który wężyk gdzie powinien iść może ktoś wie???
Bo jest tak:
Wężyk od przepustnicy - 1 szt
Wężyk od akumulatora (gruszki) - 1 szt
Wężyk biorący podciśnienie z kolektora - 1 szt.

I teraz jak to powinno być podłączone, bo są w sumie 3 wężyki które trzeba podłączyć do trójnika i do tego jeszcze magiczny elektrozaworek ma jedno wejście i dwa wyjścia... :roll:
Najładniejsze panie lecą na audi w sedanie :)

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 07 kwie 2010, 13:25

To Ci powinno pomóc.
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

Awatar użytkownika
Adaś Lee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 25 sie 2009, 14:59
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: Adaś Lee » 07 kwie 2010, 16:12

lukaszhaha pisze:Dokladnie. Kolettory od 2.6 nie maja skracania dolotu, ale mój jest unikatowy mam silnik 2,6 a kolektor od 2,8 i powiem ze osiagi na czyms takim sa duzo lepsze.
z tego co była mowa na AKP, to wcale nie jest lepsze rozwiązanie. Lepsze osiągi? udowodnione jakoś? przecież to całkiem inne rozwiązania są.

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=21216&highlight=abc+aah
Pozdrawiam,
Adaś


Sedan AAH Quattro

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 07 kwie 2010, 17:10

chybo101, o co chodzi na tym schemacie, to jest opis jakiejś przeróbki?

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 08 kwie 2010, 08:09

Schemat pochodzi z wątku z AKP i jest to przerobiony schemat podciśnienia z A4 na B4
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... nienie+aah
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

Awatar użytkownika
Adaś Lee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 25 sie 2009, 14:59
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: Adaś Lee » 11 kwie 2010, 13:09

poprawiony, powiększony schemat podciśnienia dla silnika AAH. Nie do końca jestem pewny nazw poszczególnych elementów i dokładności mojego tłumaczenia. Jeżeli macie jakieś zastrzeżenia to proszę podać i zmienię. :-)
Pozdrawiam,
Adaś


Sedan AAH Quattro

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 23 lip 2010, 22:20

koledzy a zepsuty tempomat tez ma wpływ na to ze motor nie chce zbytnio wkrecac sie powyzej 4 tys obr

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 27 lip 2010, 22:09

mam pytanie odnośnie wężyka który wchodzi do tego zaworu na przepływomierzu-z drugiej strony mam lekko zaślepiony.Gdzie on ma iść bo na schemacie tego nie widzę :roll:

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 30 lip 2010, 14:04

shellah pisze:mam pytanie odnośnie wężyka który wchodzi do tego zaworu na przepływomierzu-z drugiej strony mam lekko zaślepiony.Gdzie on ma iść bo na schemacie tego nie widzę
Artek, nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem, ale wydaje mi się, że chodzi Ci o ten zawór, który na schemacie oznaczony jest jako "Elektrozawór klap kolektora ssącego". Jeżeli tak, to jego równoległy króciec zasilony jest z trójnika, a prostopdły połaczony jest z siłownikiem skracania dolotu.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 31 lip 2010, 20:08

no właśnie że nie jest :-| skracanie dolotu mi działa ale jak całkiem zatkam ten wolny krociec z drugiej strony zaworu i to po przekroczeniu 4 tyś gruszka normalnie otwiera klapki ale jak puszczę gaz to tak jakby powietrze w układzie nie miało ujścia i gruszka nie wraca do normalnej pozycji.
Jak odetkam otwór wszytsko wraca do normy.Podejrzewam że tak musi być ale nie wiem jak jest z tym u was :?:
Chodzi mi dokładnie o ten zawór na przepływomierzu patrząc od góry(zrobię fotki jakby coś)Z jednej strony rurka wchodzi a z drugiej mam plastikowy kapsel-na pierwszy rzut oka wygląda jak pokrętło.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 31 lip 2010, 21:11

shellah pisze:jak całkiem zatkam ten wolny krociec z drugiej strony zaworu i to po przekroczeniu 4 tyś gruszka normalnie otwiera klapki ale jak puszczę gaz to tak jakby powietrze w układzie nie miało ujścia i gruszka nie wraca do normalnej pozycji.
Bo to jest właśnie odpowietrzenie gruszki. W pozycji przełączania dolotu łączy gruszkę z podciśnieniem z kolektora a pozycji na krótkim dolocie napowietrza gruszkę aby wróciła do normalnej pozycji. A ten kapturek jest po to aby to wyjście się nie zabrudziło albo zatkało.
Podobne są przy sterowaniu niektórych gaźników i przy niektórych podciśnieniowych regulatorach wyprzedzenia zapłonu.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 01 sie 2010, 01:25

shellah pisze:Z jednej strony rurka wchodzi a z drugiej mam plastikowy kapsel-na pierwszy rzut oka wygląda jak pokrętło.
No to jednak Cię nie zrozumiałem. U mnie jest identycznie, czyli króciec po przeciwległej stronie zaworu, jest zaślepiony.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 01 sie 2010, 11:23

tak tylko na schemacie tego ni ma :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga