Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 AAH] pare pytań

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

[ B4 AAH] pare pytań

Post autor: hct » 17 paź 2011, 01:08

siema dawno mnie nie było ale jestem :P jak ktoś jest od dawna to pewnie mnie zna :)

sorry za taga ale mam niemiecka klawiature i nie wiem gdzie jest nawias (kto ma uprawnienia to poprawić prosze):P

zrobiłem mini remont aah czyli, wymieniłem 2 tłoki, pierścienie na tłokach, panewki, wszystkie uszczelki, głowice zronione kompletnie, tylko mały problem mam z tego co wiem do głowic idą 3 simeringi, 2 z przodu walków i jeden pod hallem tak???
mam problem bo jak odbierałem głowice i poprosiłem o nowe simeringi to koleś dal mi tylko 2.
auto składałem w weekend i nie było gdzie kupić pod halla wiec dałem stary.
i teraz pytanie zrobiłem 100km i widze ze cieknie olej pod autem wydaje mi sie ze z pod halla czy jest to możliwe ze wypluło mi cały olej przez tą mała dziurkę w deklu halla przez 100km czy musze miec coś jeszcze nie tak ???

jeszcze jedna sprawa, te 100km zrobiłem tak do 3000obr i w tym zakrecie auto dziwnie szarpie jak mam wysoki bieg czy to normalne ? sprawdzałem kable w nocy niby nigdzie nie ucieka iskra, a auto szarpie przy minimalnie mocniejszym wciśnieciu gazu,
dodam ze narazie docieram wszystko na pb

wiem ze jest tu paru maniaków v6 i pewnie bedziecie mieli coś do powiedzenia w tym temacie, bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi bo mam zamiar juz nie sprzedawać tego autka

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 paź 2011, 08:40 przez hct, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 17 paź 2011, 20:18

Najlepiej to wejść pod samochód i oblukać czy gdzieś widać wyciek. Jeśli masz silnik AAH to z tego co się orientuje powinieneś mieć po 2 simeringi na głowice. Proste jeden wałek w głowicy czyli jeden simering z przodu od koła rozrządu i drugi z tyłu pod halla.
A odnośnie szarpania, może być spowodowane tym że przestawiony jest delikatnie rozrząd choć wątpię w to jeśli dobrze wszystko poznaczyłeś i ustawiłeś. Odkręć halla i zobacz czy jest w nim olej to też może być przyczyna szarpania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl