[AAH] Potrzebny schemat podlaczenia skrzynki
[AAH] Potrzebny schemat podlaczenia skrzynki
Witam tak jak w temacie.Chcialem naprawic skrzynke bezpieczników podpinałem kable i po poskładaniu nie chce zapalic.chyba ze ktos podjedzie z okolic i z pomoca jego skrzynki poskladam swoja.Sprawa pilna
Ostatnio zmieniony 16 sie 2013, 20:58 przez junior017, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Dobrze jakbyś powiedział co nie działa.
Pompka paliwa włącza się po przekręceniu zapłonu?
Jeśli tak
to czy pojawia się iskra na świecach i zasilanie na wtryskiwaczach (kabel zielono-żółty na wtyczkach wtryskiwaczy plus powinien pojawiać się w momencie gdy pracuje/powinna pracować pompa paliwa) oraz też czy pojawia się zasilanie w tym samym przypadku na np. N80 (zaworze filtra węglowego ale i bez tego powinien odpalić).
Albo jak czujesz się na siłach tu masz schemat instalacji osprzętu silnika:
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig19.pdf
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig20.pdf
Tu masz schemat i opis pinów kostek pod skrzynką: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bbd9c.html
Na schematach masz kolory kabli oraz miejsce podłączenia, możesz też skontrolować czy na odpowiednich kablach pojawiają się napięcia.
Pompka paliwa włącza się po przekręceniu zapłonu?
Jeśli tak
to czy pojawia się iskra na świecach i zasilanie na wtryskiwaczach (kabel zielono-żółty na wtyczkach wtryskiwaczy plus powinien pojawiać się w momencie gdy pracuje/powinna pracować pompa paliwa) oraz też czy pojawia się zasilanie w tym samym przypadku na np. N80 (zaworze filtra węglowego ale i bez tego powinien odpalić).
Albo jak czujesz się na siłach tu masz schemat instalacji osprzętu silnika:
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig19.pdf
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig20.pdf
Tu masz schemat i opis pinów kostek pod skrzynką: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bbd9c.html
Na schematach masz kolory kabli oraz miejsce podłączenia, możesz też skontrolować czy na odpowiednich kablach pojawiają się napięcia.
Wiec tak zanim poodłaczałem kable to wszystko było ok.Teraz auto kreci ale nie zapala ,na chwile odpalił i zgasł.Wiec przypuszczam ze pompa paliwa nie podaje.potrzebuje opis kostki m bo nie umie go znalesc na zdjeciach.Jeszcze jedno czy pod k maja byc podpiete wszystkie te grube kable czy nie mam cztery z czarna koncówka i dwa z biala
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Które grube kable? Te czerwone, podpinane pod ten najgrubsze konektory? Jeśli tak to bez różnicy bo na wszystkich 8 przyłączach masz linię 30.junior017 pisze:Jeszcze jedno czy pod k maja byc podpiete wszystkie te grube kable czy nie mam cztery z czarna koncówka i dwa z biala
Teraz spojrzałem na schemat i na tych nie opisali gdzie co jest podłączone.
To tak sterownie przekaźnikiem pompy paliwa masz na styku BS (kostka B styk S) kabel niebisko-zielony lub czerwono-niebieski, pojawia się na nim masa gdy pompka paliwa pracuje (sprawdzaj miernikiem, broń boże jakąś dużą żarówką).
Zes tyku 87a pojedyncze przyłącze (nie w kostce) wychodzi zasilanie na wtryskiwacze przez bezpiecznik 28 (do niego powinien iść kabel z tego kontora). Na styku 0 (też osobne podłączenie kabel czarno-szary) idzie zasilanie do osprzętu (N80, krokowy itd.) przez bezpiecznik 27. Zasilanie do pompki wychodzi z H87F idzie przez bezpiecznik 13 wbudowany w skrzynke bezpieczników.
Kolory kabli mogą być inne niż w oposie bo patrzyłem w amerykańskie schematy.
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig18.pdf
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig19.pdf
na tych schematach są oznacone wyjścia