Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Problem z obrotami powyzej 4000

Wszystko co tyczy się silników V6
ROBSON LWO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 02 gru 2006, 09:15
Lokalizacja: LEGIONOWO

[AAH] Problem z obrotami powyzej 4000

Post autor: ROBSON LWO » 12 gru 2006, 09:44

nie moge w czasie jazdy na zadnym biegu przeciagnac mojej b4 powyrzej 4000obr czasami sie udaje ale z wielkim trudem i szarpaniem
czy moze byc to wina filtra paliwa a moze cos innego
mial kto kiedys taki problem??

_uwaga
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 12:26 przez ROBSON LWO, łącznie zmieniany 5 razy.

YAMATO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 25 lis 2006, 14:27
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: YAMATO » 12 gru 2006, 10:56

A Masz gaz ?
sprawdż też czy działa skracanie dolotu to jest taka gruszka z cięgnem z tyłu kolektora ssącego właśnie ona powinna się przełaczyć po przekroczeniu 4000-4200obr

Pozdrawiam Marek
Pozdrawiam.

B3 1,6 PP -91r [97-04]
B4 2,8 AAH -92r [04-09]
VW - POLO (combi) -93r
VOLOVINA -V40 1,9 TD -00r

ROBSON LWO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 02 gru 2006, 09:15
Lokalizacja: LEGIONOWO

Post autor: ROBSON LWO » 12 gru 2006, 11:09

mam gaz czy on moze tez miec zwiazek z tym problemem?
a jak to sprawdzic czy dziala?
POZDRAWIAM
jeszcze jest-vectra A 1.8i

YAMATO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 25 lis 2006, 14:27
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: YAMATO » 12 gru 2006, 11:18

A jaka instalacja czy odpowiedni parownik [np ja mam do 100KM i problemy] powinien być do 200 Zeby podawał odpowiednią ilość gazu .
zdejmij pokrywę V6 i dodaj gazu obserwój czy gruszka porusza cięgnem
Pozdrawiam.

B3 1,6 PP -91r [97-04]
B4 2,8 AAH -92r [04-09]
VW - POLO (combi) -93r
VOLOVINA -V40 1,9 TD -00r

ROBSON LWO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 02 gru 2006, 09:15
Lokalizacja: LEGIONOWO

Post autor: ROBSON LWO » 12 gru 2006, 11:46

to sie dzieje tylko na pb a na lpg nie ma problemu
czy jedno na drugie ma wplyw
POZDRAWIAM
jeszcze jest-vectra A 1.8i

YAMATO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 25 lis 2006, 14:27
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: YAMATO » 12 gru 2006, 11:54

Może masz za bardzo przytkany dolot powietrza gazownicy lubią wkładać różne rzeczy przed lub za filtrem .To jest dobre do gazu ale na pb nie pojedziesz ostro.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 12:19 przez YAMATO, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam.

B3 1,6 PP -91r [97-04]
B4 2,8 AAH -92r [04-09]
VW - POLO (combi) -93r
VOLOVINA -V40 1,9 TD -00r

yankes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 28 lis 2006, 17:17
Lokalizacja: Gorlice; Nowy Sącz

Post autor: yankes » 15 sty 2007, 15:45

ja mialem ten problem w tym samym silniku ale tylko na gazie regulacja zalatwila sprawawe jesli tobie dzieje sie tak na benzynie to moze ten filtr paliwa albo pompka podaje za male cisnienie na wtryski lub jak ktos wczesniej wspomnial masz jakas skarpetke w dolocie:P pozdro
>>>>AUDI 4EVER<<<<

loko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 18 sty 2007, 15:22
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: loko » 24 sty 2007, 16:06

ja mialem taki problem - mogl ci przeskoczyc pasek rozrzadu na walku rozrzadu. Musisz zobaczyc rozrzad ja ustawilem i teraz ma takiego pawerr ze nie moge bije mi nawet poza 7 tys obrotów nawet 8 tys cos pieknego

[ Dodano: 2007-01-24, 16:08 ]
tez moze byc gazu wina zatkany filtr albo moze byc zamocno przykrecony gaz ja kiedys tak ustawialem zeby tylko tylko gaz pobieral i palil mi 8 /9 litrów tylko do 4 tysiecy mi bił ale na jedynce i dwujce do wyszych obrotów mi wchodzil
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 12:25 przez loko, łącznie zmieniany 1 raz.
loko

Awatar użytkownika
klepa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:46
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: klepa » 25 sty 2007, 14:56

Rozrząd raczej nie , bo jak by byl przestawiony to na gazie i na benzynie nie wkrecal by sie na obroty, gazownicy wstawiaja czesto do tej rury co idzie do filtra zmniejszenie dolotu powietrza (ja tak mialem) ale to nie powinno w tym przeszkadzac . Jak auto wkreca sie na obroty wiadomo, ze wolniej ale na gazie jak i na bezynie powinno isc powyzej 4tys obr. Moga byc 2 przyczyny 1-jak tu kolega wspomnial slabe cisnienie wytwarza pompka paliwowa albo filtr jest zasyfiony.

ROBSON LWO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 02 gru 2006, 09:15
Lokalizacja: LEGIONOWO

Post autor: ROBSON LWO » 27 sty 2007, 14:25

pompke dopiero wymienialem a co do filtra troche gorzej wymienial ktos go moze w quattro w jaki sposob to zrobic bo bez zrobienia czegos ze zbiornikiem to chyba nie da rady
POZDRAWIAM
jeszcze jest-vectra A 1.8i

dziadzia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 sty 2007, 23:06
Lokalizacja: tarnow

Post autor: dziadzia » 27 sty 2007, 15:47

ja tez mam taki problem tylko 2.3 tna biegu jalowym idzie do odciecia a jak jade to do 4 tys idzie spoko a pozniej nie idzie jak wcisne gaz do spodu jak wciskam gaz pomalu to pojdzie do konca niemam gazu

[ Dodano: 2007-01-30, 15:43 ]
wymienilem dzie filtr powietrza po prostu nie to auto chodzi jak wsciekle taki zwykly papier przyczyna jestem w szoku
jacek

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 11 lis 2008, 20:27

mam podobny problem czasem. tyle że na gazie. jak jadę to nie mogę go bujnąć bo zachowuje się jak autobus. tak jak by się gaz kończył tylko że nie szarpie.
po prostu nie ma pałera. max 3000 obrotów.
jak przepnę na pailiwo to jest ok. jak wariat.
potem przepinam na gaz i jest normalnie.
Pomocy.
ktoś coś miał takiego ?

andreus82

[2.6 V6 ABC] silnik powyzej 4000obr robi się leniwy

Post autor: andreus82 » 28 gru 2008, 13:56

Witam wszystkich klubowiczów, mam dziwny problem z samochodem może opisze po kolei o co chodzi: kupiłem samochód AUDI A6 C4 prawie rok temu, serce samochodu to ABC/V6/2.6 150PS. Od chwili kupna mam z nim problem mianowicie silnik super wykręca się do 4000 obr/min i następnie traci chęć do przyśpieszania robi to ale strasznie ospale. Samochód miał zwykły gaz który zaraz zdemontowałem doczytując się na forum (właśnie tym) czym to grozi, silnik jest porobiony w każdym calu, ale nikt nie potrafi znaleźć w czym szkopuł, gdzie traci się moc diagnozy są różne od komputera przez kompresję, co do kompresji jeden mechanik twierdzi że ok drugi że nie ma kompresji (w tym punkcie ważna sprawa na własną rękę wstawiłem do samochodu komputer z audi 100 C4 2.6 i efekt był dziwny samochód do 3000 przyśpieszał 1000obr dołu i od 4000 do 5500 pełna moc więc kompresja raczej to nie jest, z tego co wiem nie powinien w ogóle pociągnąć wyżej nie mając kompresji) komputer mam dobrany po numerach VIN więc także raczej odpada. nie wiem co mógłbym jeszcze sprawdzić. Dziwnym zachowaniem jest jeszcze to że silnik na luzie (bez obciążenia) wykręca się do 6000obr/min po czym odcina zapłon spadają obroty do 5000 i strzał z wydechu, jest to nie normalne zachowanie wydaje mi się.
Elementy wymienione:
Rozrząd kpl.
czujnik położenia wałka rozrządu
silnik krokowy
kolektor ssący wraz z listwą wtryskową i wtryskiwaczami

jeśli ktoś ma na tyle doświadczenia aby mi pomóc proszę o jakieś wskazówki - Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 gru 2008, 00:31 przez andreus82, łącznie zmieniany 1 raz.

mazur
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 24 sty 2008, 12:29
Lokalizacja: tomaszow maz

Post autor: mazur » 28 gru 2008, 22:13

To że strzela to też tak mam przyczyna to pusty kat.
mazur

andreus82

Post autor: andreus82 » 28 gru 2008, 23:38

dziwne brat ma silnik ABT z wybebeszonym katalizatorem i nie ma takich objawów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga