Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Problem z odpaleniem - brak iskry

Wszystko co tyczy się silników V6
szuszek83

Post autor: szuszek83 » 02 paź 2008, 14:13

napisze jak mi wystawia rachunek;) ale na czesciach nie zamierzam oszczedzac, chce zeby to juz bylo zrobione i sluzylo mi:) do konca przyszlego tyg ma byc zrobiona:)

[ Dodano: 2008-10-10, 10:19 ]
AdamE pisze:
szuszek83 pisze:no i okazalo sie ze pasek na razrzadzie sie przestawil, ale kilka zebow, szczescie moze ze to bylo na biegu jalowym, wiec nie bylo wilekiej zily zeby narobilo dozu strat, no ale koszt tego spory jak na jednorazowy wydatek, do wymiany pase, rolka, napinacz, i 2 samoregulatory, obym szybko odzyskal moja bryczke;)
a tak z ciekawości to ile za części zapłaciłeś?
za czesci zaplacilem 1100, wlacznie z calym rozarzadem i 12 popychaczami, calosc 1800 zł, no ale 2 lata gwarancji no i czesci oryginalne oczywiscie..

TOMMYSLAV
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 01 lis 2008, 11:47
Lokalizacja: chrzanów/małopolska

[AAH] Problem z odpaleniem - brak iskry

Post autor: TOMMYSLAV » 11 lis 2008, 09:41

Bardzo proszę o Pilną pomoc !!! BRAK ISKRY !!! Moja KOCHANA umarła nagle po zamknięciu przedniej maski.Rozrusznik kręci,pompa paliwa pracuje,wtryski wtryskują paliwo,dalej brak iskry.No to dzwonie .... jeden mechanik, drugi elektryk,trzeci elektro-mechanik i jeszcze razy 2 żeby mieć pewność że ich pomiary się zgadzają. Podczas 7 dniowego mierzenia i sprawdzania zarówno miernikiem jak i oscyloskopem wszystkie mierzone wartości były zgodne z podanymi przez producenta.Teraz przyszedł czas na VAG , który nie pokazał żadnego błędu, co dalej ? Wszystkie bezpieczniki i przekazniki OK , prąd na cewki jest, czujnik HALLA sprawny, ale dalej nie ma iskry.Wymieniamy komputer sterowania silnikiem, moduł wzmocnienia zapłonu (stopień mocy),cewki,jeszcze raz wszystko sprawdzamy,mierzymy,kolejne 3 dni i .... dalej TO SAMO !!! BRAK ISKRY !!! POMOCY !!! AUDI 80 B4 (8C) V6 2.8E QUATTRO !!! POMOCY !!!
TEL. 696 638 254 lub TOMMYSLAV@WP.PL
POZDRAWIAM i Mam Nadzieje że znajdzie się KTOŚ kto Uratuje SERCE Mojego SKARBA !!!

_uwaga
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 12:29 przez TOMMYSLAV, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 11 lis 2008, 10:13

no to ciekawy klin. może brak przejścia sygnału między czujnik halla a moduł zapłonowy. pamiętaj że pomiary miernikiem i pozytywne wyniki to teoria a praktyka zna przypadki że to co niby miało być dobre nie chce chodzić. Najlepiej poprosić kogoś kto ma taki sam silnik o pomoc i przekładać na próbę po jednym elemencie.

szuszek83

Post autor: szuszek83 » 11 lis 2008, 15:48


TOMMYSLAV
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 01 lis 2008, 11:47
Lokalizacja: chrzanów/małopolska

Post autor: TOMMYSLAV » 14 lis 2008, 11:20

Wymienione zostały :
- świece
- moduł wzmocnienia zapłonu
- komputer sterowania silnikiem
- 3 podwójne cewki
- czujnik HALLA
- 2 czujniki położenia wału
Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekażniki. Mechanik nawet sprawdzał pasek od rozrządu ale on jest na swoim miejscu i dalej BRAK ISKRY !!!! Kochani co mam dalej robić, prąd na cewkach jest ale iskry nawet najmniejszej NIE MA !!!

[ Dodano: 2008-11-14, 11:28 ]
W mojej Audicy nie mam gazu. Komputer łączy się z ECU ale nie da się wejść w bloki silnika tylko dlatego że ECU jest starego typu ( 8A0 906 266A MODULE CONTROL MMS 200 ) . CO DALEJ ???

TOMMYSLAV
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 01 lis 2008, 11:47
Lokalizacja: chrzanów/małopolska

Post autor: TOMMYSLAV » 14 lis 2008, 11:26

W mojej Audicy nie mam gazu. Komputer łączy się z ECU ale nie da się wejść w bloki silnika tylko dlatego że ECU jest starego typu ( 8A0 906 266A MODULE CONTROL MMS 200 ) . CO DALEJ ???

Awatar użytkownika
Rastaman25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: Rastaman25 » 25 lip 2015, 01:11

Trochę odkop... Panowie u mnie podobny problem występuje. Brak iskry, wtryski nie pracują i pompa paliwowa również nie pracuje... Po podpięciu "na krótko" działa. Przekaźnik pompy paliwa nr.208 zmieniony. Czujnik halla sprawdzony, czujniki indukcyjne sprawdzone.
Dodam że ostatnio demontował mi elektryk dokładany immobilaiser boscha który już był nie używany. Po całym zabiegu zrobiłem z 50km, podjechałem pod dom zgasiłem samochód (wszystko normalnie było) i rano już kicha... Kręci ale nie odpala... Pewnie bez ponownego oddania do elektryka się nie obejdzie, ale może ktoś ma jakiś pomysł co mógłbym sprawdzić jeszcze we własnym zakresie? Nurtuje mnie to że nie pracuje pompa paliwa...
Audi coupe 2.6 v6 abc
Ktoś coś?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4675
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 25 lip 2015, 09:53

Dodam że ostatnio demontował mi elektryk dokładany immobilaiser boscha który już był nie używany. Po całym zabiegu zrobiłem z 50km, podjechałem pod dom zgasiłem samochód (wszystko normalnie było) i rano już kicha...
Jedź na reklamacje bo sam bez sprawdzenia zasilania pinologi albo nawet podłączenia vaga dużo nie zdziałasz.

Awatar użytkownika
Rastaman25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: Rastaman25 » 25 lip 2015, 13:08

Tyle to ja wiem, ale może ktoś ma jakieś lepsze rady jak "oddać do specjalisty"...

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4675
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 25 lip 2015, 20:51

Rastaman25 pisze:ale może ktoś ma jakieś lepsze rady jak "oddać do specjalisty"...
Przecież napisałem trzeba by zobaczyć kody usterek na vagu oraz sprawdzenie zasilań i mas na ECU + przejrzenie wtyczek pod maską czy się coś nie wypięło.

Nic dziwnego że polsce mamy tyle słabych fachowców jak nikt ich nie ściga za źle wykonaną pracę więc każdy kto ma klucze może naprawiać samochody.

Jak przed zgaszeniem chodził a później nie chce odpalić to może być któryś z czujników wału albo czujnik wałka. Ale bez vaga lub oscyloskopu lub miernika czy sprawnych czujników wymianę na wymianę raczej dużo nie zdziałasz.

A pompa paliwa startuje na chwilę po włączeniu zapłonu. Jak tak to na pewno będzie się dało połączyć vagiemtrzeba w opcjach zmienić
start bound na 9600
blk na 25
char na 0

Awatar użytkownika
Rastaman25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: Rastaman25 » 25 lip 2015, 21:00

Piszę że czujniki sprawdzałem, czujnik halla i czujniki indukcyjne. Kostki pod maską też sprawdzałem. Bezpieczniki i przekaźniki również podmienialem. Noi pompa nie pracuje wogóle, nie odzywa się nawet na chwilę po włączeniu zapłonu...

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4675
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 26 lip 2015, 12:11

Jak to to przepraszam.

Musiałbyś poszukać czy gdzieś nie ma odcięcia zasilania od ECU
Zobacz czy masz plus po zapłonie na pinie D4 ECU masz plus po zapłonie (sprawdź też bezpieczniki te na dole skrzynki bezpieczników) i na D5 stały plus.
Oraz masy D1, D9, A11
Tu masz opis pinów w ecu silnika http://www.audifans.net/ftopicp-236612.html#236612
Tu na 51 stronie masz schemat: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_150.PDF

Awatar użytkownika
Rastaman25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: Rastaman25 » 27 lip 2015, 13:27

Nooo dzięki za konkretne rady, za godzinę ide do pracy więc jutro z samego rana będę wszystko sprawdzał. Dzięki jeszcze raz

[ Dodano: 2015-07-27, 13:27 ]
Odpieta wtyczka D oraz A, sprawdzone plusy i masy. Wtyczka podpięta i co? I zagadał od razu. Chodzi jak gdyby nigdy nic. I bądź tu mądry...

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4675
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 27 lip 2015, 17:06

Może były za słabo wpięte albo zaśniedziałe styki albo piny we styczce rozgięte.

Awatar użytkownika
Rastaman25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: Rastaman25 » 07 sie 2015, 20:17

Pewnie tak było, dzięki Maciek za rady. Teraz wszystko jest ok, poza tym że po włączeniu zapłonu nie startuje na chwilę pompa paliwa... hmmm...

[ Dodano: 2015-08-07, 20:17 ]
Sprawa wyjaśniona, dla potomności:
Objaw - brak życia, iskry, pracy wtrysków, pompy. Nie odpala
Po odpięciu wtyczki D od ecu, działa przez kilka godzin
Przyczyna? Zimne luty w sterowniku
Dziękuje pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga