witam!
kolejna sprawa... ale cóż....
mam problem z rozruchem...
a więc tak... rozrusznik kreci... silnik również.... jednak nie mogę odpalić...
zarówno na LPG jaki na benzynie...
kolega mówił, że to może być impulsator... albo, że brak iskry...
co począć?
[b4 aah] problem z rozruchem
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Zacząć od najprostszych spraw czyli sprawdzenie czy jest iskra. Kolejna sprawa to odpalałeś tylko na rozruzniku czy była próba "na hol"?
Co do sprawdzenia jeśli jest iskra:
paliwo (czy pompa działa i daje odpowiednie ciśnienie na listwę)
czujnik wałka rozrządu
czujnik położenia przepustnicy
Mi tylko to przychodzi do głowy.
Co do sprawdzenia jeśli jest iskra:
paliwo (czy pompa działa i daje odpowiednie ciśnienie na listwę)
czujnik wałka rozrządu
czujnik położenia przepustnicy
Mi tylko to przychodzi do głowy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
- Lokalizacja: Staszów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
- Lokalizacja: Staszów
A dlaczego nie? W moim Niko 250 przepuszczał oring na tłoczku i na postoju resztka LPG szła do kolektora przez podciśnienie. Jak auto postało 2 dni to bylo ok, ale po nocy "zalewało" kolektor i auto rano dostawało za bogatą mieszankę. W przypadku tłoczkowego Niko podobno się to zdarza. Oring za 2 zł, 10 minut i po problemie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
- Lokalizacja: Staszów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
W sekwencji oprócz reduktorów puszczających podciśnieniem jeszcze mogą puszczać wtryskiwacze.
Co do czujników to jeszcze są dwa indukcyjne na dole silnika, czujnik punktu zapłonu i obrotów.
Tutaj jak sprawdzić halla: https://audi80.pl/brak-iskry-b4-v6-26-vt48129.htm
do reszty czujników lepiej podłączyć vaga
Co do czujników to jeszcze są dwa indukcyjne na dole silnika, czujnik punktu zapłonu i obrotów.
Tutaj jak sprawdzić halla: https://audi80.pl/brak-iskry-b4-v6-26-vt48129.htm
do reszty czujników lepiej podłączyć vaga