2.8 v6
Witam maniaków i wielbicieli,w rodzinie mamy juz 3 sztuki b4 w sedanie,szczerze to problemów nie brakuje a zwłaszcza poi poprzednikach.W rodzinie są tez bmw ale tylko do jazdy bokiem,dla zabawy.Przedstawiłem się i chciałbym już do rzeczy,mam b4 2.8 v6 bez gazu i jest taki problem że audiczka nie ma mocy i wkręca się na obroty max do 3 tys.Podłączałem pod komputer i nie wykazało żadnych błędów,jednakże wymieniłem po tym pompę paliwa,myślałem że to to ale nic lepiej.Myślę o przewodach wysokiego napiecia i świecach ale w ciemno tak szukać to dużo kasy,poradzicie??
[AAH] Problem z silnikiem - ciągnie do ok.3000obr/min
[AAH] Problem z silnikiem - ciągnie do ok.3000obr/min
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 19:02 przez kautex, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Słuchaj chłopie nieogarnięty jesteś ze szok...do knajpy tez wpadasz i mówisz ej kur...a kto mi flachę postawi ?
Chyba widać jak się tematy nazywa. Czy ty myślisz, że ja nie mam co robić, tylko poprawiać po takich jak ty nazwy tematów i treści postów ?
Wracając do tematu > podciśnienia sobie doprowadź do porządku...później układ zasilania paliwem czyli regulator paliwa i wtryski (napięcie i drożność).
Chyba widać jak się tematy nazywa. Czy ty myślisz, że ja nie mam co robić, tylko poprawiać po takich jak ty nazwy tematów i treści postów ?
Wracając do tematu > podciśnienia sobie doprowadź do porządku...później układ zasilania paliwem czyli regulator paliwa i wtryski (napięcie i drożność).