Witam wszystkich, otóż mój problem jest następujący: już o nim na forum kiedyś tam pisałem, ale jakoś dopiero teraz się za robotę wziąłem, mianowicie czasami autko podczas jazdy, przy wciskaniu sprzęgła przy zmianie biegu traciło obroty(spadały do 0). Na forum poradzili mi, żebym sprawdził przewody podciśnienia, głównie ten od serwa, no ale ja zielony z tymi przewodami jestem, ale przewód od serwa sprawdziłem, a dokładniej ten zawór na jego początku, który moim zdaniem jest winowajcą:
A o ten zaworek na zdjęciu poniżej mi chodzi.
Cały luźno lata razem z ta gumową uszczelką za nim, a jak go docisnę to objawy spadania obrotów podczas jazdy w większym stopniu ustają, wiec moje pytanie brzmi: jak go wyjąc z tego serwa?czy wystarczy go po prostu mocniej pociągnąć i wyjdzie ? jak go potem uszczelnić najlepiej i na koniec jak sprawdzić szczelność ? ogólnie co z tym zrobić, żeby dobrze było. Z góry dziękuje za pomoc.