[ABC+LPG] przewody podciśnienia
[ABC+LPG] przewody podciśnienia
Witam. Jest to mój pierwszy post więc chciał bym wszystkich przywitać i podziękować bo "cichym" użytkownikiem forum jestem już dosyć długo i nie raz pomogliście mi rozwiązać problem.
Mam obecnie problem z przewodami podciśnienia, znalazłem jeden luźny wężyk(strzałka czerwona) i nie mogę znaleźć miejsca skąd mógł spaść. Trochę zastanawia mnie również podłączenie MAP sensora od LPG(żółta strzałka), bo coś tam było wpięte przed instalacją LPG i ewentualnie sensor powinien być wpięty przez jakiś trójnik, a nie bezpośrednio pod króciec. Wężyk zielony podłączony jest pod obudowę dolotu od spodu, lecz ten zaworek gumowy wewnątrz obudowy jest strasznie zniszczony i na pewno nie spełnia swojej funkcji, boje się że się oderwie i zastanie wessany do kolektora, może lepiej było by go wyjąć a przewód zaślepić.Co o tym wszystkim myślicie.
http://imageshack.us/photo/my-images/810/b4abc.jpg/
Mam obecnie problem z przewodami podciśnienia, znalazłem jeden luźny wężyk(strzałka czerwona) i nie mogę znaleźć miejsca skąd mógł spaść. Trochę zastanawia mnie również podłączenie MAP sensora od LPG(żółta strzałka), bo coś tam było wpięte przed instalacją LPG i ewentualnie sensor powinien być wpięty przez jakiś trójnik, a nie bezpośrednio pod króciec. Wężyk zielony podłączony jest pod obudowę dolotu od spodu, lecz ten zaworek gumowy wewnątrz obudowy jest strasznie zniszczony i na pewno nie spełnia swojej funkcji, boje się że się oderwie i zastanie wessany do kolektora, może lepiej było by go wyjąć a przewód zaślepić.Co o tym wszystkim myślicie.
http://imageshack.us/photo/my-images/810/b4abc.jpg/
Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 11:40 przez ciecier, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To jakiś dokładny wynalazek bo nic takiego niema fabrycznie w ABCciecier pisze:Mam obecnie problem z przewodami podciśnienia, znalazłem jeden luźny wężyk(strzałka czerwona) i nie mogę znaleźć miejsca skąd mógł spaść.
Zazwyczaj jest trójnik przed map sensorem od gazu bo z tego samej wkrętki podciśnienia jest brane podciśnienie do reduktora.ciecier pisze:Trochę zastanawia mnie również podłączenie MAP sensora od LPG(żółta strzałka), bo coś tam było wpięte przed instalacją LPG i ewentualnie sensor powinien być wpięty przez jakiś trójnik, a nie bezpośrednio pod króciec.
Auto pochodzi z Niemiec więc pewnie będzie to wynalazek do obniżenie emisji spalin kolegów za zachodniej granicy. Wewnątrz przewodu jest jakby ułamany czarny plastikowy króciec więc ciekawe jak to wpływa na uszkodzony układ.
A wiesz może jaki tam przewód był oryginalnie podłączony(przewód LPG), sprawdził bym co się teraz z nim dzieje.
A wiesz może jaki tam przewód był oryginalnie podłączony(przewód LPG), sprawdził bym co się teraz z nim dzieje.
Re: [B4 2.6 ABC] Przewody podciśnienia
Ten wynalazek ja tez mam.
Jest wpiety w serwo hamulca tzn w rurke plastikową podciśnienia serwa miej więcej na wysokości najbliższego wtryskiwacza PB przy serwie. Prawdopodobnie urwał ci się lub wypadł.
Podciśnienie LPG warto wpiąc tam gdzie PB przez trójnik na środku kolektora w tylnej części między przepustnicą a kolektorem:
zobacz TU: http://lpg-forum.pl/stabilne-cisnienie- ... 98-90.html
Jest tam mójtemat i przewinął się tez temat podciśnienia. na str 7
na nastęnych stronkach jest zrobiona kompensacja listw LPG i jest dobrze widoczny ten wężyk który nie wiesz gdzie podpiąć
poniżej zdjęcie gdzie powinien być:
Jest wpiety w serwo hamulca tzn w rurke plastikową podciśnienia serwa miej więcej na wysokości najbliższego wtryskiwacza PB przy serwie. Prawdopodobnie urwał ci się lub wypadł.
Podciśnienie LPG warto wpiąc tam gdzie PB przez trójnik na środku kolektora w tylnej części między przepustnicą a kolektorem:
zobacz TU: http://lpg-forum.pl/stabilne-cisnienie- ... 98-90.html
Jest tam mójtemat i przewinął się tez temat podciśnienia. na str 7
na nastęnych stronkach jest zrobiona kompensacja listw LPG i jest dobrze widoczny ten wężyk który nie wiesz gdzie podpiąć
poniżej zdjęcie gdzie powinien być:
ja tam mam podpiete podciśnienie regulatora paliwa z listwy wtryskowej PBciecier pisze:Ja mam trochę inny kolektor dolotowy, mój ma nypel z boku(ten gdzie obecnie wpięty jest mapsensor LPG), mógł bym spróbować z podłączenie LPG pod PB ale co w takim układzie zrobić z obecnie podpiętym nyplem LPG? Nie wiem co tam oryginalnie było podłączone.
Podciśnienie regulatora paliwa do listwy wtryskowej PB mam ma podłączone z lewj strony za przepustnicą.
Dziekuje @sebco za pomoc ze ślepym wążem, ułamane miałem podłączenie i kolektor łapał lewe powietrze.
Może ktos ma taki sam kolektor jak ja i mógł by sprawdzić co jest podłączone do nypla z prawej strony(żółta strzałka)? Z góry dziękuje.
Dziekuje @sebco za pomoc ze ślepym wążem, ułamane miałem podłączenie i kolektor łapał lewe powietrze.
Może ktos ma taki sam kolektor jak ja i mógł by sprawdzić co jest podłączone do nypla z prawej strony(żółta strzałka)? Z góry dziękuje.
ja mam prawdopodobnie podpiety dolot powietrza z filtra ten plastik czarny cą ma też odmy z kolektorem ssącym ale sprawdzę u siebie zrobię zdjecia i dam ci znaćciecier pisze:Podciśnienie regulatora paliwa do listwy wtryskowej PB mam ma podłączone z lewj strony za przepustnicą.
Dziekuje @sebco za pomoc ze ślepym wążem, ułamane miałem podłączenie i kolektor łapał lewe powietrze.
Może ktos ma taki sam kolektor jak ja i mógł by sprawdzić co jest podłączone do nypla z prawej strony(żółta strzałka)? Z góry dziękuje.
edit
fotki co jak jest u mnie:
looknij na allegro pod hasłami przepustnica audi 2,6 lub wpisując 2.6 i kolektor ssący audi 2,6 lub wpisując 2.6 i popatrz jak są rozmieszczone krućce przy rozebranych elementach
I wszystko jasne, bo to nie jest oryginalny nypel tylko zamontowany przez gazowników, wpadłem na to jak u góry zobaczyłem kolejny dodatkowy przewód który idzie do reduktora gazu. Dzięki @sebco
http://imageshack.us/g/560/dsc05363q.jpg/
Co sądzicie o takim układzie podłączenia LPG?
http://imageshack.us/g/560/dsc05363q.jpg/
Co sądzicie o takim układzie podłączenia LPG?
Ja mam tak że reduktor i map sensor są wpiete razem na trójniku i idą dalej do trójnika z map sensorem PB na środku kolektora.ciecier pisze:I wszystko jasne, bo to nie jest oryginalny nypel tylko zamontowany przez gazowników, wpadłem na to jak u góry zobaczyłem kolejny dodatkowy przewód który idzie do reduktora gazu. Dzięki @sebco
http://imageshack.us/g/560/dsc05363q.jpg/
Co sądzicie o takim układzie podłączenia LPG?
Czyli u ciebie jest dodatkowy kruciec po stronie kierowcy w kolektorze ssącym obok środkowego. i do niego masz dołączony...?
Wychodzi na to że masz 3 krućce na kolektorze ssącym L Ś P + jeden na przepustnicy i jeden na plastikowym elemencie doprowadzającym powietrze i odmy tak jak u mnie?.
Sądzę że kruciec prawy (strona kierowcy) i środkowy to te same podciśnienia na kolektorze. A lewy (strona pasażera) masz do podciśnienia regulatora paliwa
ja gdy zakładałem LPG u siebie brakowało mi trójnika wiec wierciłem kolektor i wstawiłem swój króciec.więc teraz łącznie mam trzy. po kupnie auta miałem niezły mix z podciśnieniem. pamietam że w te miejsce od MAP ECU silnika niemiec podpioł zawór ciśnieniowy sterowania klapy powietrza(ogrzewania) obiegu wenętrznego, a MAP ECU pod trójnik który jest na sztywnym przewodzie idącym z kolektora do serwa. Teraz te jedno wyjście mam wolne (zaślepione) ,bynajmniej nie wiem co tam fabryka z koleji podłanczała.