Panowie, czy ktoś z Was orientuje się czym różnią się silniki w Audi A6 C5 i Audi 80 B4:
Najpierw Audi A6.
2.4 od 2.8 ( czy tylko średnica tłoków, czy też skok, czy coś jeszcze, może osprzęt, elektronika ? )
Audi 80 B4 i Audi A6 C5
2.8 w Audi 80 B4 od 2.8 w Audi A6 C5 ( jakie są różnice )
Z góry dzięki.
[B4 2.8 C5 2.4, 2.8] Różnica w silnikach
- Doc
- Administrator
- Posty: 4624
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
[B4 2.8 C5 2.4, 2.8] Różnica w silnikach
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 23:53 przez Doc, łącznie zmieniany 1 raz.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
jeśli znasz oznaczenia silników to zajrzyj tutaj . (było kilka rodzjów 2.4 m. in AFM, AGA. znajdź je sobie w linku, są tam podstawowe dane)
co do AAH i 2.8 w a6c5 (ACK, ten sam motor jest jeszcze w passku b5, a4b5, a8d1 i niektórych a6c4), to ten pierwszy ma 2 zawory na cylinder a drugi ma 5, to taka podstawowa różnica, reszte znajdziesz w linku.
co do AAH i 2.8 w a6c5 (ACK, ten sam motor jest jeszcze w passku b5, a4b5, a8d1 i niektórych a6c4), to ten pierwszy ma 2 zawory na cylinder a drugi ma 5, to taka podstawowa różnica, reszte znajdziesz w linku.
nowości, nowości... Zaglądać- zapraszam
>>B4 1z powered by V-Tech<<
>>B4 1z powered by V-Tech<<
- Doc
- Administrator
- Posty: 4624
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Niestety nie znam oznaczeń. Pod wskazanym adresem nie ma chyba tych symboli.
Zastanawiam się nad kupnem Audi A6C5 2.8 lub 2.4. Przemawia bardziej za mną 2.4 z racji mniejszego spalania i to z tego co słyszałem nie tak bagatelnie bo ok 2 litrów na 100 po mieście.
Nie wiem czy były różne 2.4, który warto kupić, czy może są awaryjne. Jeśli ktoś ma coś do wrzucenia w ten temat ... dzięki.
Zastanawiam się nad kupnem Audi A6C5 2.8 lub 2.4. Przemawia bardziej za mną 2.4 z racji mniejszego spalania i to z tego co słyszałem nie tak bagatelnie bo ok 2 litrów na 100 po mieście.
Nie wiem czy były różne 2.4, który warto kupić, czy może są awaryjne. Jeśli ktoś ma coś do wrzucenia w ten temat ... dzięki.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
2.8 30v w passacie pali przeciętnie 12l, no chyba że jesteś waryjat, to każdy ci łyknie 20. w a6 może byc z 1-2l więcej ze względu na mase.
powiem ci tak: przejedź się autami z 2.8 a potem z 2.4 - zobaczysz różnice. może inaczej - twój passek to rakieta w porównaniu do 2.4. mi nie podoba się charakterystyka 2.4. poza tym 2.8 to bardziej sprawdzona i popularna jednostka, co za tym idzie - większy dostęp do części, fachowców itd.
ps. symbole, które podałem są w linku. tam nad tabelką masz taki jakby spis treści, poprostu wybierz odpowiedni przedział alfabetyczny
to są wszystkie 2.4 w A6. popatrz sobie na lata produkcji i moce i będziesz wiedział, czego szukasz:
ROK 08.95-10.97, AFM (6 CYL.), MOC 150 KM
ROK 06.97-07.98, ALF (6 CYL.), MOC 165 KM
ROK 08.97-01.99, ALW (6 CYL.), MOC 134 KM
ROK 08.98-, APC (6 CYL.), MOC 165 KM
ROK 08.98-, APS (6 CYL.), MOC 165 KM
ROK 08.98- ARJ , MOC 165 KM
ROK 11.98-, ARN , MOC 136 KM
ROK 11.98-, APZ, MOC 165 KM
powiem ci tak: przejedź się autami z 2.8 a potem z 2.4 - zobaczysz różnice. może inaczej - twój passek to rakieta w porównaniu do 2.4. mi nie podoba się charakterystyka 2.4. poza tym 2.8 to bardziej sprawdzona i popularna jednostka, co za tym idzie - większy dostęp do części, fachowców itd.
ps. symbole, które podałem są w linku. tam nad tabelką masz taki jakby spis treści, poprostu wybierz odpowiedni przedział alfabetyczny
to są wszystkie 2.4 w A6. popatrz sobie na lata produkcji i moce i będziesz wiedział, czego szukasz:
ROK 08.95-10.97, AFM (6 CYL.), MOC 150 KM
ROK 06.97-07.98, ALF (6 CYL.), MOC 165 KM
ROK 08.97-01.99, ALW (6 CYL.), MOC 134 KM
ROK 08.98-, APC (6 CYL.), MOC 165 KM
ROK 08.98-, APS (6 CYL.), MOC 165 KM
ROK 08.98- ARJ , MOC 165 KM
ROK 11.98-, ARN , MOC 136 KM
ROK 11.98-, APZ, MOC 165 KM
nowości, nowości... Zaglądać- zapraszam
>>B4 1z powered by V-Tech<<
>>B4 1z powered by V-Tech<<
- Doc
- Administrator
- Posty: 4624
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
No chętnie bym to zrobił, ale póki co nie mam takiej możliwości.PawelG pisze:powiem ci tak: przejedź się autami z 2.8 a potem z 2.4 - zobaczysz różnice
Dzięki
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga