Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC] Schemat instalacji na relacji potencjometr-ECU

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Bozeusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 04 lut 2010, 18:23

[ABC] Schemat instalacji na relacji potencjometr-ECU

Post autor: Bozeusz » 29 kwie 2013, 10:42

Blagam o pomoc bo juz koncza mi sie pomysly
potrzebuje jakis opis kostki od potencjometru z przepustnicy az do komputera tego co jest ze schowkiem
ktora kostka wpieta do kompa bedzie od potencjometru?
u ktory pin za co jest odpowiedzialny i jak je sprawdzic
mam problemy caly czas z dawka benz na wolnych obrotach za duza dawke dostaje nie przepala wszystkiego i jak daje troszke gazu to potrafi zgasnac
sprawdzilem juz wszystko...zostala mi tylko ta instalacja bo wyskakuje mi jedynie jakis blad od stycznika przelacznika wolnych obrotow zwarcie do plusa czy cos takiego
Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, 14:43 przez Bozeusz, łącznie zmieniany 2 razy.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 kwie 2013, 11:31

Tutaj http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_150.PDF

strona 32 oraz 51

I popraw temat

_uwaga

Bozeusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 04 lut 2010, 18:23

Post autor: Bozeusz » 20 maja 2013, 00:54

Temat poprawiony dopiero raczkuje po forum,nie bylo mnie dlugo i nie zajmowalem sie swoja audiczka ale udalo mi sie dojsc z tym gasnieciem po dodaniu troszeczke gazu i to ze spalal kosmiczne ilosci benzyny....przyczyna byl przewod od podcisnienia na relacji przepustnica a ecu
wisialo swobodnie za serwem,a to w przepustnicy mialem podpiete sterowanie dyfrem
a to od sterowania dyfrem zaslepilem bo wyczytalem ze powinno byc zaslepione ale to w 2.8 powinno byc zaslepione a nie w 2.6
takze jezeli chodzi o wolne obroty i spalanie to ten plastikowy wezyk to podstawa
na vagu usterka mechaniczna caly czas wyskakiwala
po zalozeniu podcisnienia jak reka odjal ale zauwazylem tez ze w jednym miejscu byl troche przetarty i gumka tez juz sparciala byla ostro takze szczelny dolot plastikowe podcisnienie ktore sluzy za czujnik cisnienia i audi smiga jak nowe
polecam kazdemu sprawdzenie tego podcisnienia jego szczelnosci przedewszystkim
zostaly jeszcze amory na tyl,pompa wspomagania i wydech puszcza w 3 miejscach...cale szczescie na laczeniach
jak na 20 lat i fakt ze jak przychodzi zima to 6000rpm z obrotomierza nie schodzi to naprawde daje rade....bmw jakby tak dostawalo w kiche to glowice bym zmienial jak rekawiczki:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl