Blagam o pomoc bo juz koncza mi sie pomysly
potrzebuje jakis opis kostki od potencjometru z przepustnicy az do komputera tego co jest ze schowkiem
ktora kostka wpieta do kompa bedzie od potencjometru?
u ktory pin za co jest odpowiedzialny i jak je sprawdzic
mam problemy caly czas z dawka benz na wolnych obrotach za duza dawke dostaje nie przepala wszystkiego i jak daje troszke gazu to potrafi zgasnac
sprawdzilem juz wszystko...zostala mi tylko ta instalacja bo wyskakuje mi jedynie jakis blad od stycznika przelacznika wolnych obrotow zwarcie do plusa czy cos takiego
[ABC] Schemat instalacji na relacji potencjometr-ECU
[ABC] Schemat instalacji na relacji potencjometr-ECU
Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, 14:43 przez Bozeusz, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Temat poprawiony dopiero raczkuje po forum,nie bylo mnie dlugo i nie zajmowalem sie swoja audiczka ale udalo mi sie dojsc z tym gasnieciem po dodaniu troszeczke gazu i to ze spalal kosmiczne ilosci benzyny....przyczyna byl przewod od podcisnienia na relacji przepustnica a ecu
wisialo swobodnie za serwem,a to w przepustnicy mialem podpiete sterowanie dyfrem
a to od sterowania dyfrem zaslepilem bo wyczytalem ze powinno byc zaslepione ale to w 2.8 powinno byc zaslepione a nie w 2.6
takze jezeli chodzi o wolne obroty i spalanie to ten plastikowy wezyk to podstawa
na vagu usterka mechaniczna caly czas wyskakiwala
po zalozeniu podcisnienia jak reka odjal ale zauwazylem tez ze w jednym miejscu byl troche przetarty i gumka tez juz sparciala byla ostro takze szczelny dolot plastikowe podcisnienie ktore sluzy za czujnik cisnienia i audi smiga jak nowe
polecam kazdemu sprawdzenie tego podcisnienia jego szczelnosci przedewszystkim
zostaly jeszcze amory na tyl,pompa wspomagania i wydech puszcza w 3 miejscach...cale szczescie na laczeniach
jak na 20 lat i fakt ze jak przychodzi zima to 6000rpm z obrotomierza nie schodzi to naprawde daje rade....bmw jakby tak dostawalo w kiche to glowice bym zmienial jak rekawiczki:)
wisialo swobodnie za serwem,a to w przepustnicy mialem podpiete sterowanie dyfrem
a to od sterowania dyfrem zaslepilem bo wyczytalem ze powinno byc zaslepione ale to w 2.8 powinno byc zaslepione a nie w 2.6
takze jezeli chodzi o wolne obroty i spalanie to ten plastikowy wezyk to podstawa
na vagu usterka mechaniczna caly czas wyskakiwala
po zalozeniu podcisnienia jak reka odjal ale zauwazylem tez ze w jednym miejscu byl troche przetarty i gumka tez juz sparciala byla ostro takze szczelny dolot plastikowe podcisnienie ktore sluzy za czujnik cisnienia i audi smiga jak nowe
polecam kazdemu sprawdzenie tego podcisnienia jego szczelnosci przedewszystkim
zostaly jeszcze amory na tyl,pompa wspomagania i wydech puszcza w 3 miejscach...cale szczescie na laczeniach
jak na 20 lat i fakt ze jak przychodzi zima to 6000rpm z obrotomierza nie schodzi to naprawde daje rade....bmw jakby tak dostawalo w kiche to glowice bym zmienial jak rekawiczki:)