Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Schemat instalacji, opis pinów

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
popeye
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 11 paź 2014, 19:40

[B4 2.8 AAH] Schemat instalacji, opis pinów

Post autor: popeye » 11 paź 2014, 19:47

Witam, potrzebuje schemat instalacji elektrycznej oraz opis pinów sterownika. Jakiś murarz kładł instalacji po swapie i nie idzie dojść do ładu i składu, nie łączy w ogóle VAG'a ze sterownikiem silnika.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 11 paź 2014, 19:50


popeye
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 11 paź 2014, 19:40

Post autor: popeye » 11 paź 2014, 19:55

Okej wszystko jasne. Pytanie, czy zegary (biały) dość często padały bo temp stoi na ok. 60 stopniach i brak wskazań obrotomierza.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 12 paź 2014, 09:48

Zegary w Audi 80 nie słyną z niezawodności. A paliwo dobrze pokazuje? Może stabilizator w liczniku padł.

popeye
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 11 paź 2014, 19:40

Post autor: popeye » 12 paź 2014, 17:07

paliwo i prędkość wskazuje okej brak obrotów i temperatury. Wiesz jak to sprawdzić bo brak wiedzy w tym temacie ?

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 12 paź 2014, 17:41

Od temperatury zostaje podmienić czujnik. Choć zamienniki czujników stosownych w V6 (3/4 pinowe) są bardzo marnej jakości.

Co do obrotomierza to warto zajrzeć i poszukać zimnych lutów a jak żadne połączenie nie wzbudzi podejrzeń to przylutować wszytko. Najpierw najlepiej sprawdzi czy dochodzi zasilanie do obrotomierza i sygnał obrotów.
Poważniejsze naprawa obrotomierza raczej nieopłacalna.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga