Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Silnik - ciśnienie oleju - problem i ostrzeżenia

Wszystko co tyczy się silników V6
amon

Post autor: amon » 05 maja 2008, 16:02

kontrolka i bzykanie pojawia sie tylko na wolnych obrotach jak jest 750

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 05 maja 2008, 17:53

Jak na moj gust to na wolnych obrotach jest za niskie cisnienie oleju i dlatego sie zapala kontrolka.
Forum A6Klub i Audi80

amon

Post autor: amon » 05 maja 2008, 18:17

a czy da rade jakos podniesc cisnienie na pompie? jest jakaś regulacja?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 05 maja 2008, 19:41

nie ma. Albo wymień pompę oleju, ale najpierw sprawdź sprężanie na rozgrzanym silniku i z wykręconymi świecami.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
JJ 82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 06 lis 2007, 21:56
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: JJ 82 » 05 maja 2008, 20:46

Do sprawdzenia jest jeszcze zawór regulacji cisnienia i łożyskowanie wału korbowego. Jak byś podłączył ciśnieniomierz oleju to można sprawdzić przebieg ciśnienia wraz ze wzrostem obrotów i wstępnie ustalić co jest padnięte.
80 B4, 2.0 E + LPG

amon

Post autor: amon » 05 maja 2008, 22:18

jutro stawiam na warsztat po pracy powinienem juz wiedziec czy szykować200 funtów na przywiezienie audi na części czy jest nadzieja
Ale fakt jest taki że robiłem remont rok temu i wszystkie panewki nowe dostał

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 06 maja 2008, 09:17

Panewki nowe, ale w jakim stanie był wał. Może nadawał się do szlifu a nikt tego nie zrobił :-/
KorNoLio

amon

Post autor: amon » 06 maja 2008, 16:36

mierzyłem tylko na głowicy bo więcej czasu nie miałem a znajomi mieli za dużo roboty na głowicy było 0.26 i nie reagował na obroty

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 06 maja 2008, 16:44

kolego ja zabardzo się nie znam na silnikach ale skoro nalali ci pół syntetyku a powiedzmy, że miałeś mineralny, to dupa zimna zrobiłem. Tak mi kiedyś w fordzie spadło ciśnienie oleju zaczoł żreć olej w dużych ilościach a dlatego ponieważ olej rzadszy wypłukał wszystko co uszczelnił olej gęstszy np. mineralny

ale to tylko moje zdanie a mechaników obciążył bym kosztami naprawy
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2012, 12:10 przez willi, łącznie zmieniany 1 raz.
było Audi 90 2.3NG 136KM
viewtopic.php?t=11858#112425
http://pl.youtube.com/watch?v=4L8auyMI1B0
była Audi B4 avant 1.6 ADA 101KM
viewtopic.php?t=18271
NARAZIE LIPA POZOSTAŁ ROWER

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 06 maja 2008, 16:44

0.26 bara ciśnienia oleju w głowicy i nie reaguje na obroty ?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

amon

Post autor: amon » 06 maja 2008, 18:06

w jednej głowicy drogiej nie dałem rady juz sprawdzic a ruch wskazówki był minimalny

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 06 maja 2008, 18:23

no, to albo pozapychane kanały olejowe (prawdopodobne) albo padnięta pompa oleju - pompę oleju sprawdzisz wkręcając manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju w bloku silnika a nie w głowicy.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

amon

Post autor: amon » 06 maja 2008, 18:51

tak ale tam są 2 czujnikik i zeby sie tam dostac to amba straszna jest

jeszcze spróbuje wlac jakis mineralny olej a jak nie pomoże to to czeka mnie wyjazd do anglii po drogie takie i przełozyc motor albo wstawic 4.2 v8

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 maja 2008, 07:41

nie kombinuj z mineralnym! zmierz to ciśnienie w bloku, bo inaczej nie będziesz wiedział, czy to pompa czy pozapychane kanały! Jeśli pozapychane kanały to można próbować zalać do oleju taki środek - engine flush i przepłukać układ olejowy przez pół godziny, może odetka, ale jeśli pompa to minerał nie pomoże, nawet na zapchane kanały olejowe tylko pogorszy sprawę.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

amon

Post autor: amon » 07 maja 2008, 20:53

nastapiły nowe kąplikacje teraz przy obrotach powyżej 2000 zaświeca sie olej o przy 4500 gaśnie ale tylko podczas jazdy na postoju nic wiec albo jezdzic 80 albo 170 bo przy 5000 zapala się znów nie rozumiem nic już :cry: :cry: :cry: :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga