[2.6 ABC LPG] stałe 110st na zegarze- wody nie wywala
[2.6 ABC LPG] stałe 110st na zegarze- wody nie wywala
Wczoraj zakupiłem autko, które chodzi dobrze, zegarowo rozgrzewa się do 110 stopni i czesto zalącza się wentylator. Mimo prób zagotowania (ok 20 min na wolnych obrotach lub jazda z ekstremalnymi obrotami) temp trzyma się na ww 110, płynu ze zbiorniczka nie wywala, śladów oleju ani kopcenia po zdjęciu korka wlewu oleju brak. Odczucie wysokiej temp silnika jednak bardzo silne zarówno w kabinie jak i na zewnątrz auta.
Przeszukałem forum, jednak nie znalazłem podobnego tematu. Jesli jest prosze o odesłanie mnie do niego.
Przeszukałem forum, jednak nie znalazłem podobnego tematu. Jesli jest prosze o odesłanie mnie do niego.
Ostatnio zmieniony 07 sie 2011, 09:05 przez dyzio767, łącznie zmieniany 1 raz.
być moze V6 sie tak normalnie dogrzewa albo cusik masz nie tak z jakimś czujnikiem który odpowiada za odczyt temp. bo np u mnie w 4 cyl. jak są zajeb... korki w Łodzi to mam non stop temp ok 100 i wentylator też mi prawie non stop chodzi schłodzi do ok 85-88st i znów do ok 98-100 st i... akurat sie nie znam na tym motorze kompletnie ale są w Łodzi ludzie co nie co wiedzą więc zapraszamy na spota pod Manu
...tak troszkę z innej beczki: Auto kuleje na gazie do 1500 obrotów, na benzynie tez nie jest rewelacyjnie...brak u mnie katalizatorów i gaz mam drugiej generacji.. Chciałbym by ktoś mądrzejszy ode mnie rzucił okiem bez naciągania mnie na duże koszta. Możecie mi coś poradzić? (jestem z Łodzi)
[ Dodano: 2011-08-08, 21:48 ]
Płyn był ok, ale był mały wyciek.
[ Dodano: 2011-08-08, 21:48 ]
pawelec_ pisze:a miałeś płynu chłodzącego poniżej stanu min
Płyn był ok, ale był mały wyciek.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Numer 4 a tym obrazku: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83d ... 29d8b.html
Najlepiej zacznij od przeczyszczenia styku wskaźnik temperatury płyta liczników.
Najlepiej zacznij od przeczyszczenia styku wskaźnik temperatury płyta liczników.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
witam ja przerabialem wlasnie taki temat u siebie w 2.8 AAH caly czas 100stopni, a powiem ze zablokowalo mi wczesniej termostat i zagotowalo troszke ale nic sie nie stalo,wymienilem termostat i od tej pory utrzymuje mi temp. 100stopni a zawsze mialem 90 nawet w korkach podnioslo sie max do 95. po wymianie na jeszcze inny termostat innej firmy problem ustal, poprostu termostat za pozno sie otwieral i nie bylo chlodzenia takiego jak powinno byc, a tez wymienialem czujniki,wskazniki,plyn na nowo plukanie chlodnicy itp. ale juz po problemie. Wiec wymien termostat i bedzie po problemie: :lol: