Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Sterowanie klap korektora ssącego

Wszystko co tyczy się silników V6
Mont3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 21 gru 2017, 14:37

Post autor: Mont3r » 31 mar 2018, 18:26

A posiada ktoś schemat instalacji elektrycznej silnika aah, dzisiaj spędziłem cały dzień na szukaniu przyczyny czemu nie ma prądu na bezpieczniku, Po instalacji doszłem do sterownika silnika, dziwne że sprawdzając czy jest przejście, na bezpieczniku są dwa kable- zielonoczarny i zielonoczerwony, kabel miałem podpiety na zielonoczerwony i przejście jest tylko wtedy gdy połączę go z zielonoczarnym przy sterowniku, natomiast gdy gdy połączę tak jak powinno być nie ma przejścia. Przez to chodzi mi o jakiś schemat, bo nie wiem czy od skrzynki bezpieczników kable od razu idą do sterownika czy jest gdzieś pod deska jakieś rozwidlenie?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 31 mar 2018, 18:52

W zła strone poszedłeś, jak wiesz owe te dwa bezpieczniki są zasilane po przekaźniku pompy ale nie na jednej lini mają osobne wyjście w skrzynce bezpiecznikowej ten który szukasz ma był podłaczony do "O"

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 31 mar 2018, 19:30

Tu masz na samej górze: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... 0DIAGRAMS/

W załączniku masz zaznaczone jak bezpiecznik łączy się ze skrzynką bezpieczników na złączu "O". Tutaj masz opis złącz pod spodem skrzynki abyś wiedział gdzie szukać "O": https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/07a9285cb9bbaf96

Chyba że po prostu masz przekaźnik pompy paliwa walnięty i nie daje zasilania na wyjści "O".
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 31 mar 2018, 19:44

No ale jak przekaźnik walnięty maćku bo możliwe jest to to znika też napięcie na pompie paliwa, bo przekażnik ma dwa styki jeden właśnie pompa paliwa i to co szuka, drugi styk to wtryski.

Choć widzę że ty masz inny schemat przekaźnika jakaś niezgodność jest



Obrazek

Obrazek

Mont3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 21 gru 2017, 14:37

Post autor: Mont3r » 01 kwie 2018, 00:48

Pompa działa prawidłowo, utrzymuje ciśnienie, włącza się po zapłonie

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 kwie 2018, 08:36

Ty lepiej na początek sprawdź czy na pewno masz przekaźnik pompy 208 prawidłowy bo się spotkałem z zamiennikami bez dwóch wyjść jak i orginalne są dwa typy a ma mieć wyjście 87/87A.
208 - 431 951 254 SPST NO (70A, big blades, orange) 30,85,86,87
208 - 8A0 951 253 B

Jak tu będzie dobrze to wtedy sprawdzaj piny w skrzynce 87A i O

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 01 kwie 2018, 10:35

Może być że ktoś pojeździł na deszczu z otwartą pokrywą bezpieczników i styki pokorodowały czy to w podstawkach przekaźników czy wtyczek od spodu.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Mont3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 21 gru 2017, 14:37

Post autor: Mont3r » 05 kwie 2018, 23:13

Kable przejrzane, przekazniki wyjąłem z cabrio, a prądu dalej brak na zaworku, chyba że sterownik mysli_

Awatar użytkownika
Tsarkam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 14 sty 2017, 13:34

Post autor: Tsarkam » 06 kwie 2018, 09:25

Jak nie masz prądu to sterownik nic nie zmieni.
Jak auto odpala to prąd na przekaźniku pompy jest, więc albo przewód za przekaźnikiem dziurawy albo przekaźnik walnięty (lub nie ten typ przekaźnika jak wyżej wspomniano) - innego wyjścia chyba nie ma. Możesz jeszcze dać plus bezpośrednio z aku (bez przekaźnika) i zobaczyć czy pojawi się na zaworze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga