[B4 2.8 AAH] Sterowanie klap korektora ssącego
A posiada ktoś schemat instalacji elektrycznej silnika aah, dzisiaj spędziłem cały dzień na szukaniu przyczyny czemu nie ma prądu na bezpieczniku, Po instalacji doszłem do sterownika silnika, dziwne że sprawdzając czy jest przejście, na bezpieczniku są dwa kable- zielonoczarny i zielonoczerwony, kabel miałem podpiety na zielonoczerwony i przejście jest tylko wtedy gdy połączę go z zielonoczarnym przy sterowniku, natomiast gdy gdy połączę tak jak powinno być nie ma przejścia. Przez to chodzi mi o jakiś schemat, bo nie wiem czy od skrzynki bezpieczników kable od razu idą do sterownika czy jest gdzieś pod deska jakieś rozwidlenie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tu masz na samej górze: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... 0DIAGRAMS/
W załączniku masz zaznaczone jak bezpiecznik łączy się ze skrzynką bezpieczników na złączu "O". Tutaj masz opis złącz pod spodem skrzynki abyś wiedział gdzie szukać "O": https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/07a9285cb9bbaf96
Chyba że po prostu masz przekaźnik pompy paliwa walnięty i nie daje zasilania na wyjści "O".
W załączniku masz zaznaczone jak bezpiecznik łączy się ze skrzynką bezpieczników na złączu "O". Tutaj masz opis złącz pod spodem skrzynki abyś wiedział gdzie szukać "O": https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/07a9285cb9bbaf96
Chyba że po prostu masz przekaźnik pompy paliwa walnięty i nie daje zasilania na wyjści "O".
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Ty lepiej na początek sprawdź czy na pewno masz przekaźnik pompy 208 prawidłowy bo się spotkałem z zamiennikami bez dwóch wyjść jak i orginalne są dwa typy a ma mieć wyjście 87/87A.
208 - 431 951 254 SPST NO (70A, big blades, orange) 30,85,86,87
208 - 8A0 951 253 B
Jak tu będzie dobrze to wtedy sprawdzaj piny w skrzynce 87A i O
208 - 431 951 254 SPST NO (70A, big blades, orange) 30,85,86,87
208 - 8A0 951 253 B
Jak tu będzie dobrze to wtedy sprawdzaj piny w skrzynce 87A i O
Jak nie masz prądu to sterownik nic nie zmieni.
Jak auto odpala to prąd na przekaźniku pompy jest, więc albo przewód za przekaźnikiem dziurawy albo przekaźnik walnięty (lub nie ten typ przekaźnika jak wyżej wspomniano) - innego wyjścia chyba nie ma. Możesz jeszcze dać plus bezpośrednio z aku (bez przekaźnika) i zobaczyć czy pojawi się na zaworze.
Jak auto odpala to prąd na przekaźniku pompy jest, więc albo przewód za przekaźnikiem dziurawy albo przekaźnik walnięty (lub nie ten typ przekaźnika jak wyżej wspomniano) - innego wyjścia chyba nie ma. Możesz jeszcze dać plus bezpośrednio z aku (bez przekaźnika) i zobaczyć czy pojawi się na zaworze.